|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
ben er morgen mss wel bij al is het wel frisjes , hoelaat en waar? moet wel nog kijken wat de wind gaat doen!
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Het wordt morgen smerig Robert, met schoentjes alleen ga je het niet redden. Regen, en harde vlagerige wind, Je moet goed voorbereid zijn!! ben er morgen mss wel bij al is het wel frisjes , hoelaat en waar? moet wel nog kijken wat de wind gaat doen!
|
|
|
Micky
|
1 uur heen....1 uur terug voor 45 minuten hufterplezier... Yeah, lets do it...
|
|
|
Ondabeach
|
Ik heb in Cumbuco vooral elke dag twee downwinders gemaakt naar de laguna, dat was echt dikke pret tussen hoge lange golven!! De laguna vind ik verder niet bijzonder, inderdaad druk en volgepist denk ik. Wij zijn ook een paar keer naar Paracura gweest, een uur langs het strand naar links rijden, en dan een kilometer of 10 daarvoor met een downwinder naar Paracura toe. Daar aangekomen heb je echt mooie grooooote golven, een waar paradijs.... Ben je daar ook geweest toen? Ik ben gestopt met zoeken, daar wil je zijn. Donderdag ga ik weer naar Zeeland, hebben een mooie spot voor Zuid, en dan met droogpak aan lekker een paar uur raggen Gegroet! [/quote] Paracuru echt the place to be. Cumbuco= elke dag downwinden naar de lagune pff hou maar op met deze temparaturen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Paracuru echt the place to be. Met hoog water zeker, met laag water zijn er ook andere betere opties Jongens, kijk uit vandaag. Ben al blij dat een hoop niet gaan. Mick, kijk je uit? De Dos is wel DE KITE, maar warmer krijg je het er niet van
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hoe laat gaat iedereen?? als er mensen nog gaan:P
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
damn, ik zou eigenlijk ook best wel willen, al is het maar een half uurtje maar ik kan niet!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Freak ben nu ff auto apk keuren, maar het is wel kouddddd. Ik kijk nog wel even wat ik om 12uur ga doen:)
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Het is toch wat frisjes en moet nog andere dingen doen, hopelijk kunnen we in het weekend weer!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De sneeuw valt hier met bakken uit de hemel. Ik zit redelijk dichtbij de maasvlakte
|
|
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Het was smerig jongens, maar wel erg lekker...
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
za mi ziet er ook wel aardig uit, zonnetje NW 20+ knØp..
Ik gok ook op zaterdag. Mn laatste keer kiten was 2 weken geleden in Thailand, dus het zal wel retekoud zijn Wie gaat er nog meer en waar?
|
|
|
hans
|
vandaag ging ik het niet redden. achteraf gezien toch niet zo erg. ik hoop dat de wind er ook zondag is want de zaterdag is altijd voor mijn kleine binkie
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ben ook niet meer gegaan, teveel sneeuw/ te koud etc..
|
|
|
|
martijn
|
haha, idd Marieke
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahahah, tuurlijk had het gekunt en zolang het boven de 7 graden blijft is het heerlijk:) Maar 3 graden met zuidoosten niks vlagerige wind, sneeuw en omkleden, nahhh het moet wel leuk blijven en niet kiten om het kiten...
|
|
|
Mriek
|
Gelukkig hoef ik geen bikkel te zijn Maar ik had dolgraag willen gaan! Heb zo weinig op het water kunnen staan de afgelopen weken dat ik wel degelijk wil kiten om het kiten! Maar ja, verantwoordelijkheden... blèèhhh...
|
|
|