|
|
|
|
|
Spoon

|
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPY NEWYEAR DUDES AND DUDETTES!!!!
|
|
|
|
|
Rich@rd>>>238,2

|
allemaal alvast en fijne jaarwisseling.... met de mist valt het hier nu wel mee @mb mooie set denk dat je er wel veel plezier mee gaat hebben ...zie je wel weer op de playa 
|
|
|
martijn

|
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!! zie jullie snel @ the beach! veel plezier nog allemaal vanaaf 
|
|
|
|
jeroen90

|
Van hetzelfde vanavond ben ik denkik niet meer in staat om zulke mooie berichten te typen.
|
|
|
Lex

|
Ik doe het ook nu alvast....
Gelukkig niieuwjaar BIATCHES!
|
|
|
HDFrank

|
Een mooie jaarwisseling !!!!  En alvast de beste wensen voor een windvol 2009!!
|
|
|
|
Alferink

|
Van hetzelfde vanavond ben ik denkik niet meer in staat om zulke mooie berichten te typen.
Terreur Zuidland weer in het nieuws. Gelukkig nieuwjaar für allen
|
|
|
jeroen90

|
Rotterdam
In Zuidland in de regio Rotterdam keerde een groep van 150 jongeren zich tegen de politie. Ze gooiden met stenen en vuurwerk. Ook in Bergschenhoek vuurde een groep vuurwerk af op agenten. De politie hield in de regio in totaal 86 mensen aan.
uit de telegraaf... Klopt niks van voor zover ik weet.. heb er vrij weinig van meegemaakt.
|
|
|
|
Lex

|
ZWIJNDRECHT - Een groep jongeren zorgde rond 1.30 uur voor een onrustige en dreigende situatie. Men gooide met zwaar vuurwerk en lege flessen naar de politie. De politie besloot daarop de Mobiele Eenheid in vredestenue in te zetten die niet in actie hoefde te komen. De groep ontbond zich kort na de aankomst van de ME.
Was weer gezellig.....
|
|
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Happy New Year Surfer Dudes (and Dudette)!  De beste wensen voor 2009 toegewenst.  Ben net terug van een paar daagjes snowboarden in Duitsland, was geen kitesurfen maar toch effe lekker, ook niet genoeg wind voor snowkiten jammer genoeg anders had ik dat wel gedaan.
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Iedereen de beste wensen en gezondheid en veel wind voor 2009!
Tevens heb ik de hoop dat de groene mafia het licht zien en die palen omzagen!
|
|
|