|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
pff ik zie het zondag niet echt gebeuren, ga niet echt lopen niksten in een knoopje of 16 en dan met deze temperaturen, alles is nu weer zwaar bevroren..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
pff ik zie het zondag niet echt gebeuren, ga niet echt lopen niksten in een knoopje of 16 en dan met deze temperaturen, alles is nu weer zwaar bevroren..
Windvoorspelling is in positieve zin weer iets toegenomen, echter met deze temperaturen in het water liggen is niet verstandig. Oftewel, nieuwe tricks instuderen niet een goed plan Ik moet wel, een ontmaagding kun je niet op zich laten wachten
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ Micheil, wat hatelijk toch weer over die arme vogeltjes maar 20 knopen is genoeg om die dikke billen van Lauw in de rondte te sjorren hoor. Mss ben ik er ook ff bij, tekent zich al af waar en wie en hoe en zo?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
als het werkelijk dus 5 graden en 10ms is dan ben ik rond 11.00/12.00 op sluffie slufter
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
als het werkelijk dus 5 graden en 10ms is dan ben ik rond 11.00/12.00 op sluffie slufter
Ik rond 12u. Regen is het enige wat mij zal weerhouden
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm msss die 8m even opgooien, net uit pure voorpret even opgepumpt, wat een vet vliegertje! het profiel is wat vlakker dan de 08, met de ronding meer naar achteren, en een hele slanke LE, ziet er retesnel uit...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
mmm msss die 8m even opgooien, net uit pure voorpret even opgepumpt, wat een vet vliegertje! het profiel is wat vlakker dan de 08, met de ronding meer naar achteren, en een hele slanke LE, ziet er retesnel uit...
Volgens vriend Lauw "wishfull thinking", kleine vliegertjes opwerpen morgen Ik krijg die 10m2 hier niet opgepompt in mijn kleine krot
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
maak me gek....ziet er veel belovend uit Rudo. ben benieuwd! morgen wedstrijdje '08 tegen '09....
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jullie zijn wel heeeeel positief over morgen. Ik zie de marifoon nog steeds dit weergeven:
01:00 tot 13:00 uur : Hoek van Holland west tot noordwest 4-5
Koude lucht mag dan wel dikker zijn, maar 4-5 en je kleine maatje betekent alleen cruisen:P
|
|
|
|
hans
|
denk morgen ook wel even te gaan, alleen even kijken waar, ik heb wel weer eens zin om op palenplaya te rommelen
|
|
|
|
Mriek
|
Dear lord bless us with some of your holy wind...
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
okay we zijn 2-3 knopen bestolen voor morgen, weet niet of ik wel ga...
tuurlijk wel, hup knallen met die hap!
|
|
|
d@ni
|
okay we zijn 2-3 knopen bestolen voor morgen, weet niet of ik wel ga...
Gaat het nou ook regenen morgen Rudo?? Wat zegt sloeru Pro?
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Goedemorgen, weerbericht ziet er goed uit. pas in de loop van de dag wat lichte regen. wind WNW knoopie of 18-20 ,einde middag iets afnemend. dus.......................niet lullen maar vullen. see ya all at Sluf 11:00
|
|
|
d@ni
|
Moggel!!
Ik om 12.00
ik denk palen playa als er meer gaan, anders sluf.
|
|
|
|
d@ni
|
Wie van juliie gaat ook met wetsuit??
|
|
|
|