|
martijn
|
lees: probeerde 'm gelijk te slopen...
hahahaha, die 09 kreeg ik alleen niet gesloopt
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
lees: probeerde 'm gelijk te slopen...
hahahaha, die 09 kreeg ik alleen niet gesloopt Dan moet je beter je best doen!
|
|
|
martijn
|
Ik zou je dos nu maar niet meer aan mij lenen Michiel
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Balen Martijn, moet haast wel een productiefout geweest zijn. F-one is daar ook niet vies van Wouter lost het altijd top op is mijn mening
@ Ron: klinkt goed 11:00uur. We bellen morgenochtend wel.
@ Rudo alias OR testcenter: kom je morgen ook?
ja toch, er moet weer uitvoerig getest worden! zoals ik dus al zei, soggels, 11:00 oid
|
|
|
Kitemen
|
Hey jongens ik kom uit Limburg en heb nu 2 weken vakantie. Aangezien hier bij ons in Limboland niemand is die vrij heeft moet ik dus alleen naar zee komen. Ik wil ook graag morgen gaan maar moet wel weten dat ik niet ergens alleen sta! Dus ik hou dit topic in de gaten waar jullie heen gaan. Ben wel vaak op het autostrand geweest maar op de slufter nog nooit! Kan iemand mij uitleggen hoe ik moet rijden naar de slufter en bij welke trap ik moet zijn?? Of iets wat ik in de navigatie in kan toetsen...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm als het waait morgen kom ik misschien ook wel:)
|
|
|
El Rudo
|
Hey jongens ik kom uit Limburg en heb nu 2 weken vakantie. Aangezien hier bij ons in Limboland niemand is die vrij heeft moet ik dus alleen naar zee komen. Ik wil ook graag morgen gaan maar moet wel weten dat ik niet ergens alleen sta! Dus ik hou dit topic in de gaten waar jullie heen gaan. Ben wel vaak op het autostrand geweest maar op de slufter nog nooit! Kan iemand mij uitleggen hoe ik moet rijden naar de slufter en bij welke trap ik moet zijn?? Of iets wat ik in de navigatie in kan toetsen...
op de A15 1 afslag verder dan oostvoorne, gewoon strand slufter volgen http://www.hanglos.nl/asp/spo/spot.asp?spotid={BA7E5A37-8046-420E-9850-B6398011397B}je ziet het vanzelf!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Morgenochtend om 11:00 uur present! @ Martijn: ik durf mijn Dos echt niet uit te lenen aan je idd! Maar dat heeft een andere reden: vorig jaar EFFE mijn 9m2 aan je uitgeleend ....heb hem 2 uur niet meer teruggezien (wel kon ik je 10m2 eens goed testen, met goed werkend depowerkoord ) @ Spoon: ik geloof dat ik je een meelifter in de auto heb bezorgd
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ben benieuwd naar de wind morgenochtend.. anders zie ik jullie wel weer op het strand:)
|
|
|
Spoon
|
??? ow? wie dan? heb ik ff gemist denk ik
|
|
|
|
Spoon
|
aha.. ik denk dat ik hem snap... hij moet morgen gewoon werken en hij heeft nog geen board en geen skills... met andere woorden, mn broertje blijft gewoon lekker op zn werk hij liep gisteren al te zeuren of ik met hem mee wilde want hij durft niet alleen schattig toch? dus bij deze kom ik binnenkort ff langs met hem om hem op te halen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
aha.. ik denk dat ik hem snap... hij moet morgen gewoon werken en hij heeft nog geen board en geen skills... met andere woorden, mn broertje blijft gewoon lekker op zn werk hij liep gisteren al te zeuren of ik met hem mee wilde want hij durft niet alleen schattig toch? dus bij deze kom ik binnenkort ff langs met hem om hem op te halen Geen probleem. Ook best koud morgen om daar alleen te blijven staan. En pas in het voorjaar weer verantwoord om te gaan oefenen
|
|
|
martijn
|
@ Martijn: ik durf mijn Dos echt niet uit te lenen aan je idd! Maar dat heeft een andere reden: vorig jaar EFFE mijn 9m2 aan je uitgeleend ....heb hem 2 uur niet meer teruggezien (wel kon ik je 10m2 eens goed testen, met goed werkend depowerkoord ) je bedoelt dat ik mijn kite twee uur kwijt was om dat jij zo verlieft was op die hangtime . Overigens was dat voor mij geen straf . Het is btw ook echt te koud om tricks te oefenen
|
|
|
Alferink
|
Net nog even geslufterdtdtdt, lekkere wind net voor en tijdens een bui, erna was die weer pleitos. Wat heerlijk na 2 maanden zeg PFOEE ik voel mezelf herboren
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
windje is goed dinsdag. KNMI: Er staat een matige zuidzuidwestenwind, kracht 3 of 4, langs de kust eerst (vrij) krachtig, kracht 5 of 6. Ook AWD spreekt over 5-6 in de avond afnemend
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
je bedoelt dat ik mijn kite twee uur kwijt was om dat jij zo verlieft was op die hangtime . Overigens was dat voor mij geen straf . Het is btw ook echt te koud om tricks te oefenen Idd. was de hangtime echt heel goed van de Rise08 10m2. Echter moet je eens aan de Dos 10m2 gaan hangen, niet normaal meer hoe lang je blijft zweven. De 7m2 zweeft zelfs beter dan de 9m2 van vorig jaar, en die was al niet misselijk Idd. alweer een paar fikse wipe-outs gemaakt. Een klap tegen mijn ribben gehad door na een snelle vlakwaterrun vol in een golf te klappen Het water komt dan zelfs door je oren naar binnen Ron: morgen 11:00 uur des Slufters
|
|
|
El Rudo
|
mmm wsw is aan het muiten met die 15 knopen, morgen nog wel ff jekken voor ik afreis!
@ MB ben je al genoeg ingedaald? moet je niet eens baren man!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
WSW zat er te vaak naast afgelopen jaar, wat mij betreft exit guru.PRO en wf.SF zitten veel beter Waar ga je heen Rudo? Weer naar het land van de slechte kopieen en de volksunie? Baren is nog niet begonnen, en hopelijk morgen ook nog niet want papa moet kiten
|
|
|
El Rudo
|
afreizen? naar de sluf man, even geen bladderende gouden kranen en scheef zittend marmer voor mij graag! Oh ja ik vergat nog de douchekoppen die op hol slaan als je de volle 5bar kokend water een tikkeltje opendraait.
|
|
|
Spoon
|
zo dan... anders begrijp je even geen hol van wat er staat....
|
|
|
|