Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Die kwaliteit van OR was weer helemaal in orde dus, de 10m is ook wel ontzeeeeeeettend sweet. Zo, en dan nu naar de zonnebank voor wat extra vitamine D die mij vandaag afgenomen zijn  Hahahahaha!! mooie humor heb jij toch! ik was nog licht verbrand ook in m'n gezicht, je ziet precies mijn cap zitten In het weekend gaat het trouwens weeeerrrrr losssss 
|
|
|
Micky

|
Die kwaliteit van OR was weer helemaal in orde dus, de 10m is ook wel ontzeeeeeeettend sweet. Zo, en dan nu naar de zonnebank voor wat extra vitamine D die mij vandaag afgenomen zijn  Hahahahaha!! mooie humor heb jij toch! ik was nog licht verbrand ook in m'n gezicht, je ziet precies mijn cap zitten In het weekend gaat het trouwens weeeerrrrr losssss  Hee Ron, volgens mij donderdag al...  Sorry dat ik te laat was met jouw lunch...  Volgende keer beter...  Nog meer gegadigden voor donderdag? Slufter of mssn toch IJmuiden... 
|
|
|
|
Spoon

|
ik kan donderdag waarschijnlijk ook wel..
moet f kijken
|
|
|
Micky

|
Nou moet ik eens werken Mick  Veel plezier, haal die 7m2 maar alvast uit je tas  Die was er gisteren ook al uit....  Lijkt wel of het niet mag lukken om tandemdos te springen...  Nou ja, het jaar is nog niet voorbij...  @spoon, ff kijken hoeveel zuid er donderdag in gaat zitten...  lijkt nu pal zuid te worden.
|
|
|
|
|
martijn

|
ik 100 incl bar dan. Michiel moet er toch vanaf 
|
|
|
|
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
|
Of je bind de kleine eraan vast, en gooit em de lucht in. Scheelt weer een buggy door het zand duwen bij je strandwandelingen 
|
|
|
Kitemen

|
ik rij morgen ook weer lekker 2,5 uur om bij de Slufter te komen vanuit Limboland! Ik ben rond 10 uur daar...
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
ik rij morgen ook weer lekker 2,5 uur om bij de Slufter te komen vanuit Limboland! Ik ben rond 10 uur daar...
weet chij dat heel zeker?
|
|
|
martijn

|
whooooow, dikke wind!
|
|
|
ROBST3R

|
Denk dat de ROBST3R ook maar zondag gaat kiten!
|
|
|
Spoon

|
ik kan donderdag niet :S.... is misschien ook niet zo heel erg  als ik die wind zie... ik heb project groep...
|
|
|
d@ni

|
Denk dat de ROBST3R ook maar zondag gaat kiten!
Ik hoop idd ook een beetje op de zondag!
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
denk dat donderdag niets gaat worden:
"Morgen wordt een onstuimige en regenachtige dag. Boven land wordt de wind (vrij) krachtig uit zuidoost, kracht 5 of 6, aan zee hard of stormachtig, kracht 7 of 8. In het westen gaat het in de ochtend regenen en de neerslag breidt zich gedurende de ochtend over het gehele land uit. Landinwaarts kan eerst ook mogelijk eerst natte sneeuw vallen. In de middag en avond blijft het op de meeste plaatsen regenen en de maxima liggen rond 6 graden."
regen en zuidelijke harde wind, zal dus enorm vlagerig worden!
|
|
|
thomasr

|
"@Lauw: je hebt nog een Pb'tje  ik hoop dat zaterdag niet minder wordt, want dat is de enige dag dat ik misschien kan 
|
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Vrijdagmiddag misschien iemand beulen, hakken, timmeren en/of zagen?  Ikke mizzgien ik daarbij.
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Ikke mizzgien ik daarbij Zit je nu al te kwijlen bij het idee dat je die 8m2 weer kunt gaan loopen? 
|
|
|
|
Alferink

|
Ik ga proberen erbij te zijn vrijdag,
Wa zegge gy 'r van, zulle wéh gzellig een pótje hakkéhhh timmeréhhh en zaaggéhhh ghèèè
Na al die grootsche verhalen wil ik dat ding wel is echt rond zien gaan.
|
|
|
|