@LaurenS
|
Daar zeg je wat
|
|
|
Spoon
|
damn dimitri.. lopp je iedere gebruiker hier te googelen .. ik weet niet wat ik zieliger vind.. dat of posts verwijderen ... tsjah.. Over kiten wordt weleens gezegd dat het net zo goed is als seks! Maarja, als het niet waait wil je toch dezelfde kick.
ik denk trouwens dat ik maar vaker ga proberen te kiten dan..
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hoe de F*** is TM Heeft z`n naam en mail adres reeds aangepast, TM gaat nu door het leven als "khaki" Bedoelt misschien Kaki in z`n broekie. Best een triest zet van iemand met zo`n grote mond, helaas Timo, had meer ballen achter je gezocht.
|
|
|
Traxas11
|
inderdaad lekker boeiend, maar zulke dingen krijg je als je vreemde dingen gaat sturen!
Maaruh dinsdag wordt echt helemaal niets meer volgens mij, die voorspellingen worden steeeeeeeds slechter! nu moeten we maar woensdag gaan raggen. Hoop dat het inderdaad weer 7meter weer wordt! Kan ik mijn nieuwe 7 Combat GT eens even goed aan de tand voelen!
Wie woensdag op de slufter???
|
|
|
Traxas11
|
en vrijdag ochtend natuurlijk!
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Hoe de F*** is TM Heeft z`n naam en mail adres reeds aangepast, TM gaat nu door het leven als "khaki" Bedoelt misschien Kaki in z`n broekie. Best een triest zet van iemand met zo`n grote mond, helaas Timo, had meer ballen achter je gezocht. Weer goed bezig Dimitri!
|
|
|
dimitri
Gast
|
damn dimitri.. lopp je iedere gebruiker hier te googelen .. Absoluut niet, als ik iemand een mailtje wil sturen druk ik op dat mailadres. Dat deed ik dus ook bij "khaki" Alias T.M. en werd naar zijn datingsite profiel verwezen. Dus wees gerust, ik zal je niet door de google machine halen.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Woensdag it will be, Krijger. Richt hier m`n pijlen maar op, ben nu aan het werk en heb voor aankomnde week nog een compensatie dag tegoed dussssssssssss Met een klein beetje lichtoranje ben ik dik tevreden.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Beetje inpertinent om die bevinding ff op KH te zetten. Maar al doende leert men! Woensdag hard en zuid. Ik hoop dat ik er ook ff bij kan zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Beetje inpertinent om die bevinding ff op KH te zetten. Maar al doende leert men! Woensdag hard en zuid. Ik hoop dat ik er ook ff bij kan zijn.
Op welke datingsite ben jij die informatie tegen gekomen, Rudo? Gezien de ervaring van de afgelopen weken: afwachten maar. Voor nu ziet het er voor woensdag wispelturig uit kwa regenbuien en bijbehorende windvlagen Vandaag zou het droog en redelijk zonnig zijn....dat hebben we gemerkt
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik onbehoorlijk?? De woorden niet te moeilijk maken hey Rudo. Een beetje mezelf gek maken moet toch kunnen en julli ook een beetje natuurlijk
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
durf inmiddels niet eens meer te kijken of het alweer verdwenen is.... Hahaha helemaal mee eens, de laaste weken is er vrij weinig van de voorspellingen uitgekomen. Zal het deze keer nou eens een keer wel zo zijn?? laaten we het maar hopen.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Woensdag wordt niks, dinsdagmiddag wel goed: (en waarschijnlijk dinsdag droog, woensdag niet.) dinsdag ligt Nederland aan de flank van het lage druk gebied (toenemende wind, constante stroming) woensdag ligt Nederland te dicht bij het hart van het lage druk gebied, wind Z-Z0 zéér vlagerig)
plaatje dinsdag en woensdag:
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik denk dat Ron wel eens gelijk kan gaan krijgen! Voor mij is morgen ook zeker een optie, vanavond maar de shit in de auto leggen.
|
|
|
|
|
|
Lex
|
He lex, welkom terug. hoe wat 't in Tarifa? lekker geknald daar met de family. Ja was welk leuk....alleen op de goede winddagen ziek geweest. Maar was wel lachen, heel oostvoorne voer daar rond
|
|
|
Ron Rodeo
|
daarom ben je ook zo'n geweldige gelijkel.
Ik zal jou morgent eenst koppiet onderdouwet @lex je hebt een PB-tje
|
|
|
|
ROBST3R
|
Oei misschien dus morgen een dag vrij nemen?
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ron,
Morgen Slufter?
@rjen
denk het wel, ff kijken wat de meeste gaan doen, ik zal er rond 11:30 a 12:00 zijn. lekker tot een uurtje of 15:00 laag water.
|
|
|