|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
is slufter niet link met ZZO? volgens mij is dan playa een betere optie. zondag overdag toch laag water, dan is playa toch beter volgens mij, kun je in ieder geval vrijwel overal staan. mocht het fout gaan kom je makkelijker terug dan Slufter. zal alleen wel vlagerig zijn....
|
|
|
Lex
|
ja ik sla over hoor...zal wel ontiegelijk valgerig zijn + schuin aflandig....lekker snowboarden
|
|
|
|
jeroen90
|
rockanje kan vandaag dus allemaal komen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
was lekker weinig wind..hij gaat nu aantrekken, maar nu helaas andere verplichtingen:P
|
|
|
kiteron
Geen avatar
|
Ben vrijdag (23-11) vrij en van plan om naar Brouwersdam te gaan, maar heb geen zin om er in mijn uppie te staan.
Dus zijn er meer mensen die de kou durven trotseren?
Ronald
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey O, was er net, toen we aankwamen nog wind maar na een kwartiertje ging ie liggen. Nog wel even een line-leader kunnen breken, shockwave slijtbitch hoerekite. wat een krankzinnige avatar heb jij zeg! wel beter dan die roze onderbroek haha! hoewel die had nog geschiedkundige waarde hier een sfeer plaatje
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Jullie hadden me moeten bellen ik was vandaag ook vrij, buiten dat het was vandaag lekker warm. Heb ook nog steeds mijn dd chicken loop niet binnen.
|
|
|
R.B.
|
Nou EL Rudo ik begin ook langzamerhand aan de kwaliteit van naish te twijfelen.
November 2006 torch 2 nieuw gekocht maart 2007 LE ontploft (uit het niets) Maart 2007 voor €150,- kon ik de nieuwe torch 3 kopen (gedaan) november 2007 kapotte LE. Ik weet niet wat het is maar volgens mij kunnen ze niet zo goed de naadjes sticken bij NAISH.
Denk dat als ik weer nieuwe kites ga aanschaffen toch is andere merken ga testen en aan de tand voelen begint me nu namelijk wel een beetje te irriteren die geintjes bij Naish.
|
|
|
@LaurenS
|
Probeer en koop een Bandit zou ik zeggen.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ocean rodeo ook goed, Megasterk, niet kapot te krijgen. hebben (naar mijn menig) niet de mooiste looks maar daar gaat het ook niet om het zijn de vliegeigenschappen die tellen.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
R.B. Bij mij zijn het wel voornamelijk de SLE dingen die opbreken, hoewel het probleem met het gaatje in de LE bij die katrolletjes ook bij de torch voorkomt. Ik kan alleen voor de 2006 Shockzweef spreken, maar de bridles en de bar zijn niet tegen het gebruik opgewassen. Nou begint zicht wel af te tekenen dat dat vooral aan mijn gewicht ligt, lichtere riders hebben veel minder last van slijtage. Ik heb touwens gisteren de smartloop van Naish gekocht, die ga ik eens op m'n 16 bouwen.
Ik ben ook aan het orienteren voor een 12m, ik heb al een test lijstje. Volgend voorjaar maar eens een paar kites grijpen links en rechts.
Oikikadoikie, ik ga zeker eens die venturi checken als ik 'm ergens zie. Is de one eigenlijk als venturi beschikbaar?
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ben vrijdag (23-11) vrij en van plan om naar Brouwersdam te gaan, maar heb geen zin om er in mijn uppie te staan.
Ronald
weet je echt zeker dat je gaat? als jij gaat ben ik er ook om een uurtje of 11 (vraag dan ff een halve vrije dag)
|
|
|
Morres
|
2007 heeft idd geen venturi, diablo is trouwens erg vette kite (van 07) Gaastra maakt dit jaar ook erg goede en stevige kites (08 MAX) ook moeite waard te bekiijken
|
|
|
Lauw
Administrator
|
morgen iemand ouddorp/slufter. Morgenmiddag hoogwater, ah well, brouwersdam kan ook:P
|
|
|
|
kiteron
Geen avatar
|
Ronald
weet je echt zeker dat je gaat? als jij gaat ben ik er ook om een uurtje of 11 (vraag dan ff een halve vrije dag) Wat mij betreft gaan we...
|
|
|
|
kiteron
Geen avatar
|
O.K. Waar?
Ik heb een donkerblauwe Kangoo, en zwart met Roze Rebels!
Eventueel kan je meerijden vanuit Rotterdam... heb toch plek zat!
Laat maar horen!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
vanuit waar vertrek je kiteron? Misschien is carpoolen wel een idee, ik zelf woon in schiebroek/kralingen.
|
|
|
kiteron
Geen avatar
|
Moet lukken: Spangen.
Doe maar even een PB'tje dan kunnen we verder contact opnemen.
|
|
|