|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ H2H: Natuurlijk heb ik niets te klagen......
En die kabelbaan komt dit seizoen vrees ik nog wel een keer voorbij. Maken jullie daar trouwens gebruik van jullie kitesurf boardjes? Of is iedereen hier ook zo kabelbaan stoked dat jullie eigen wakeboards hebben?
@MTE de meeste hier gebruiken gewoon hun kitesurf boardjes en spullen, ik doe dat al jaren zo. Gaat echt prima met je kiteboard en zo vaak ga ik niet wakeboarden om een wakeboard te kopen.
|
|
|
Nicolas
|
ik ga brouwersdam checken!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
HvH: De windsnelheid 10m. op 01 april 2009, 13:00 uur is 7.9 m/s De windstoot op 01 april 2009, 13:00 uur is 9.0 m/s
pompiedom... lijkt nog ergens op ook... nog 1 m/s erbij...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Yo, Olten Rudo Lauw gaan jullie einde middag nog ergns heen voor eerste avond sessie?
19:00 hoog water 20:30 schemering
tering , het kriebelt...
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
niet zo zin om 20m doekje op te pompen
dus moet echt beetje wind bij
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
moet echt wat wind bij, dan ben ik zeker van de partij:) alleen de vraag waar..ouddorp heeft de beste papieren, alleen wel een schijt stuk rijden:(
|
|
|
The O
|
ouddorp takke eind rijden en playa takke eind lopen met deze wind eigenlijk overal net niet
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
kortom, tis eigenlijk k*t met peren en appels. alhoewel, johnswind.nl geeft NU 9.0 (HvH)
|
|
|
The O
|
Dat zeg ik ook weer niet want je kan nu perfect kiten en de zon maakt veel goed
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm fokkk waar gaan we heen..heb wel ff zin in een sessie..we kunnen ook gewoon een noordzee pakken, stroming is positief (van zuid naar noord, met noorden wind)..
|
|
|
|
Matthijs?!
|
iemand zin om nu naar autoplaya te komen ik heel veel zin en kan niet naar Bdam of wat dan ook want heb alleen een fiets
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik zou eerder TH dan zeggen Olten, scheef moet ik door dat DH rijden, wat geen pretje is.. playa is met NO aflandig en vlagerig..
|
|
|
|
|
Matthijs?!
|
hmm dat klopt nikszooi word dus niks voor mij wil ook me rijbewijs:p
|
|
|
|