Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Mannen, enige idee wanneer het weer een beetje te doen is zonder het gebruik van (hand)schoenen?
Sprak gistere Olten en die zei dat hij geen handschoentjes meer nodig had, dus de tijd is bijna zover dat we weer zonder schoentjes en zooi kunnen varen, lekker weer op de bloote voetjes.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Morgen nog mensen te vinden op het Oostvoornsemeer? Schijnt 's middags redelijk te gaan waaien uit 't oosten...
wat noem jij redelijk? ik heb minsten 19kn nodig even ivm tijdelijk board en grootste kite 10m...
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
nog een beetje er bij en we kunnen weer @ER je heb toch wel een oud surfboard ergens liggen
|
|
|
|
|
|
|
Nicolas
|
Mannen, enige idee wanneer het weer een beetje te doen is zonder het gebruik van (hand)schoenen?
Sprak gistere Olten en die zei dat hij geen handschoentjes meer nodig had, dus de tijd is bijna zover dat we weer zonder schoentjes en zooi kunnen varen, lekker weer op de bloote voetjes. Ik had het toch frisjes aan m'n handen bij het uitpakken, maar is een beetje verschillend voor iedereen natuurlijk!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm hvh geeft nog niet veel aan..helaas heb ik net mijn pak geplakt en moet dat eerst 12uur drogen..had eigenlijk verwacht dat het vandaag niet zou waaien..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Rudo, niet gaan het is nu 18,5 knoop.
je kom niet weg op die cow lat en 95kg+ kadaver
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
rudo, ik heb nog wel een retro surf board voor je mega veel volume kom je met 9kn zelfs mee weg
lauw niet ouwe hoeren gaan we
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
blegh...ik wil ook...alleen geen scheef meer..wat een vlagerige wind kennen ze daar zeg..ben wel verwend met sluf:P
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Sprak gistere Olten en die zei dat hij geen handschoentjes meer nodig had, dus de tijd is bijna zover dat we weer zonder schoentjes en zooi kunnen varen, lekker weer op de bloote voetjes. Ik had het toch frisjes aan m'n handen bij het uitpakken, maar is een beetje verschillend voor iedereen natuurlijk! Kom op Surfboy je bent toch geen watje. Idd is het voor iedereen anders kwa gevoel, ligt er natuurlijk ook aan of de zon schijnt of niet. Anders neem je ze gewoon mee voor de zekerheid.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
haha, ja man, ik vaar ook gewoon zonder cap, handschoentjes en schoentjes ... zeker als de zon schijnt is het toppie!!
|
|
|
rocket man
|
haha, ja man, ik vaar ook gewoon zonder cap, handschoentjes en schoentjes ... zeker als de zon schijnt is het toppie!!
Op 5 April begint het shorty seizoen
|
|
|
Robert H.
|
ik wil nog wel ff gaan kiten vanmiddag, twijfel alleen over de wind, ziet er niet uit alsof het heel vaarbaar is als je naar de webcam in Scheef kijkt!
|
|
|
|
|
Lucasss
|
Hallo allemaal,
Zal me ff voorstellen, want ik ben nieuw op dit forum. Ik ben Lucas 24 jaar Woonachtig in Hoogvliet, ben begin vorigjaar begonnen met kitesurfen (Heb destijds les gehad, van de jullie vast bekende Olten) Heb hiervoor altijd gewindsurfd maar moes er toch aan geloven! Vaar met 11 en 7mtr Waroo. Gisteren nog een korte avondsessie gehad op TH, zonder handschoenen, was wel erg vlagerig. Ik hoop dat het voor iedereen een goed Kite jaar wordt!!!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Haaaa Lucaaaaassssss! welkom, en vast tot ziens ergens. BTW Olten? Neee nooit van gehoord
|
|
|
Robert H.
|
Scheef was echt vlagerig, ene moment genoeg power en een paar minuten later kon je je kite nauwelijks in de lucht houden, om deze reden durfde ik ook niet echt veer de zee op! wel lekker buiten kunnen spelen
|
|
|