Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
nou nou nou wat dacht u van Brouwersdam daar was het ook fijn zeg! vrij stabiele bries van rond de 20 knp met af en toe een vlaag naar de 25 was retehoog water dus lekker op vlak water geknald in de kom. en jawel, vandaag mijn eerste F-16 gemaakt en geland wat is dat gaaf. dat geeft echt een enorme kick. so,dat moesk ff kwait Was inderdaad super! Nog nooit zo hoog water gezien op de dam dus heerlijk over vlak water rond kunnen scheuren. Weet nu ook waar de grens van mijn Rebel 14 ligt... in die vlagen was het echt effe eng... Thanks Ron! Kiteron nog bedankt voor de koffie! (was ik ff vergeten) was mooi daagie.
|
|
|
HBob
|
volgens de webcams scheveningen place to be vandaag
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Volgens mij begint het nu overal wel aardig te worden....maarja...heb geen vervoer....en moet ook rond 4 uur al weer terug in Rdam zijn..dus helaas....
|
|
|
TtHoM@s
|
Goejemoggel! wie morgen oostoorne? ikke wel hoer goejemoggel, tuurlijk zijn we moggel oostvoorne wie komen er eigelijk niet ?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Hey poor, ik was net weg toen je begon te chatten op gmail:P Ik zat heel de ochtend aan te kijken, bleef maar rond de 7ms hangen en jij was ook nog niet online. Toen ben ik rond 12:15 naar de stad gegaan, dus elkaar net misgelopen.
Morgen gaat het wel goed waaien, wil je mee? Ik ga naar ouddurp:)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm..jammer..maar helaas...ziet er nu echt wel ok uit. Morgen kan best wel eens erg onstuimig worden...ben ook pas begin vd middag weer in Rdam. Maar wie weet...
Is Ouddopr chill? Waarom kies je Ouddorp ipv bv Slufter?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
vlak met hoogwater:) terwijl slufter vlak met laagwater is:)
|
|
|
TtHoM@s
|
waar ga je naar ouddorp? op die plek die hanglos aan geeft als de surf spot? of zet je de auto bij 'dijk achter het flouwe werk' als het die laatste is zou je het dan even kunne aanwijzen op maps.google.nl ofzo ? vorrige keer waren we bij de plek die hanglos aangaf maar daar waren echt maar paar mensen het overgrote deel zat verder naar rechts, loopt het daar eerder onderwater ofzo of waarom zat iedereen daar? bedankt
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
waar ga je naar ouddorp? op die plek die hanglos aan geeft als de surf spot? of zet je de auto bij 'dijk achter het flouwe werk' als het die laatste is zou je het dan even kunne aanwijzen op maps.google.nl ofzo ? vorrige keer waren we bij de plek die hanglos aangaf maar daar waren echt maar paar mensen het overgrote deel zat verder naar rechts, loopt het daar eerder onderwater ofzo of waarom zat iedereen daar? bedankt euhmm..tweede rotonde (met de strandstoel), naar rechts en dan helemaal naar achter op de parkeerplaats rijden:) daar de trap op, stukje lopen en je bent op het strand..vanaf 14.00 vlak!:)
|
|
|
Lex
|
Overdag is het wisselend bewolkt met buien en er is kans op een klap onweer en windstoten. De middagtemperatuur wordt 7 of 8 graden. De wind draait vannacht naar noordwest en blijft stevig doorstaan, matig of vrij krachtig boven land, 4 tot 5, langs de kust en op het IJsselmeer waait het krachtig of hard, 6 tot 7 Bft en overdag aan zee mogelijk zelfs stormachtig, 8. 25 knopen volgens watersportweeer....wie playa? Als het zo stil blijft hier word het lekker rustig morgen
|
|
|
TtHoM@s
|
oke bedankt, is het de 1e of de 2e ff om het zeker te weten t is nog ff kijken waar we heen gaan anders voor de volgde keer
|
|
|
R.B.
|
@ thomas: het is de 2e
|
|
|
Lauw
Administrator
|
vandaag ff blokkendam aangedaan, was weer mooi. Alleen die 9ft swell niet echt opgemerkt, golven waren hoog maar niet zo hoog:P
|
|
|
TtHoM@s
|
@ thomas: het is de 2e
okee tanxxx vandaag toch naar oostvoorne geweest was best nog wel lekker heb gewoon tot aan de slag boom gekite het water kwam echt hoog en hier en daar nog een poging tot len10 imitatie
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ow jah, het is dus die tweede en dan helemaal het einde waar je die paar auto'tjes ziet staan
|
|
|
Lex
|
oostvoorne was lekker. even rustig aan gedaan na een heel erg mislukte len10 imitatie
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
tjeez iedereen maar beule en ikke niet - ik zit met een scheel/schuin wegtrekkend half oog naar Maanday te loeren, lkkkkrrrr 20-22 kneutn NNW mss ff een playa sessie, dan ben ik er om 9:30
|
|
|
TtHoM@s
|
Thomas: Had je mij toevallig gebeld?
haha nee niet dat ik weet, k weet ook niet wie je bent haha of bedoel je een andere thomas was je toevallig met een roze torch?
|
|
|
Lex
|
zoo thomas jij was toch met die rood/blauwe waroo lekker aan het loopen? Ik werd vandaag wakker...1 superdikke pees aan mijn nek die erg is opgezwollen na die klap van gister. .
|
|
|
TtHoM@s
|
zoo thomas jij was toch met die rood/blauwe waroo lekker aan het loopen? Ik werd vandaag wakker...1 superdikke pees aan mijn nek die erg is opgezwollen na die klap van gister. . ja dat was ik haha ja volgens mij had ik die crach gezien, van vallen leer je
|
|
|
jeroen90
|
haha lexje jou crash had ik ook gezien:P boven op je nek/rug en toen kite recht naar beneden.. Hij zag er goed uit..
|
|
|