flupje

|
Okey dan vannacht maar ff overwerken en woensdag vrije dag 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Zuid voor de beginnende kiter alleen Autostrand, en zoals Rudo al aangeeft is het daar geen pretje vlak aan de kant. En pas ontzettend op voor die dodenpalen met die windrichting en vooral windsterkte  Voor de gevorderde Slufter of Rockanje. Voor de rest weinig opties in een straal van 50km om Rotjeknor
|
|
|
flupje

|
Kite al 2 jaartjes en weet echt wel wat ik doe ben alleen nog nooit op de slufter geweest. Dus vandaar de vraag.....
|
|
|
thomasr

|
als je al 2 jaar kite kun je wel naar slufter hoor!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Kite al 2 jaartjes en weet echt wel wat ik doe ben alleen nog nooit op de slufter geweest. Dus vandaar de vraag..... Dan nog moet je de gevaren goed kennen op de Slufter! Is een van de mooiste spots met laag tij, maar kent veel gevaren waaronder zeer sterke stroming. Dus ga je naar de Slufter, laat je eerst informeren over de stromingen  Overigens als je in de kom blijft varen is er niets aan de hand, maar het is daar vaak juist druk op dagen dat het lang niet heeft gewaaid (a.s. woensdag dus  ) Er zijn een aantal voorspellingen die na woensdag ook wind voorspellen. Misschien wel vrijdag en het weekend. ff duimen heren van het goede leven 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
wind zal ZZW 20-23 knoop zijn , dus autostrand beste optie, wind is dan veelal side shore. en hoog water. dus beter dan Sluf. Ik ben woensdag om 11:00 op autostrand. 
|
|
|
|
|
martijn

|
jullie ook playa morgen?
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
denk morgen sluf, waarom autoplaya als het pas om 14.00/15.00 hoog is??
|
|
|
martijn

|
ik moet eerst nog 3 uurtjes naar school, als het allemaal doorgaat ben ik half 2 bij de 2e zandbank/duintje
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
denk morgen sluf, waarom autoplaya als het pas om 14.00/15.00 hoog is??
Omdat ik er pas om 11:00 ben en het rond 13:00 al boven de 1.00 mtr NAP is. en ik stop pas om een uur of half 5.
|
|
|
d@ni

|
Ik kan zoals altijd weer pas na m'n werk, en zo te zien is de woei dan weer vertrokken. 
|
|
|
Mauro

|
Wij zijn er morgen rond 1200 -1300 uur en we blijven tot de laatste windvlaag 
|
|
|
F-one-Hans

|
Ik ben er om half 2 en ga mijn nieuwe rebel 7 m '09 eens uitproberen. YES!!!!!! ik kan niet wachten....
|
|
|
|
ROBST3R

|
word donderdag en vrijdag nog wat rudo?
|
|
|
|
JO'Neill

|
Mensen tot morgen! Half 2...2uur present 
|
|
|
joey

|
Gaat er ook nog iemand in de ochtend?? ! Uurtje of 10???
|
|
|
martijn

|
ik ook half 2! Rudo wat zegt pro, dan moet ik misschien nog een 8m fixen  ?
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Rudo zegt dat pro zegt dat jij moet gaan kiten want er waaien 21 knopen over het water. Anders nog iets?
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
KNMI is niet zo vrolijk...vlagerig overdag..en als ik klaar ben met werken...op....
De wind, inmiddels dan uit zuid tot zuidwest wordt vlagerig en neemt nog wat verder toe en wordt boven land vrij krachtig, 5, aan de kust krachtig, 6. In de avond neemt de wind sterk in kracht af.
Morgenochtend nog maar ff kijken...
|
|
|