Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wordt er deze week nog gekite? Ik heb nog steeds geen nieuwe 9m2, dus ik moet het met een 12m2 doen.
Heb ruim 4 weken niet gekite dus het moet er echt van gaan komen!
|
|
|
Spike_L
|
Ik hoop zaterdag (of zondag) weer even....als de voorspellingen zo blijven athans....
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Yo mensen. Heel erg druk gehad met stage dus weinig gereageerd. Ook weinig gekite maar ik kan echt niet meer wachten!! Voorspellingen voor zaterdag zijn gunstig. Mich ik heb je net een smsje gestuurd. Zaterdag een sessie doen op Oostvoorne?
|
|
|
|
Lex
|
ikke waarschjijnlijk zondag weer! weer lekkere 6/7bft.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
O jeah! ik ben er zondag ook, lekker oefenen op F16 en af en toe eens lekker op m'n #$@&* gaan. kan niet wachten. nu alleen duimen op niet al te veel regen (paar korte buitjes mag)
|
|
|
jeroen90
|
zondag kom ik ook weer en vrijdag misschien ook even kijken of ik vervoer heb.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Volgens gaat het hard poeieren zondag, zaterdag vooralsnog zonnetje (kleintje) in de voorspellingen
|
|
|
Ron Rodeo
|
He vakantieganger. welkom terug Hoe wast in Nieuw Zeeland? nog kunnen hakken daar of alleen beetje sightseeeeeeeing gedaan.
|
|
|
Ron Rodeo
|
zijn er trouwens nog badgasten die morgenmiddag naar playa gaan. Ik zit op hete kolen.....
|
|
|
R.B.
|
Denk dat ik morgen wel weer ff langs playa ga als het tenminste 20+ knopen waait.
|
|
|
|
*Maximus*
|
WIE GAAN ER ZONDAG (02-12-07) ALLEMAAL??
laterss maxx
|
|
|
Lex
|
ikke waarschijlijk! Vanaf oktober bijna alleen met de 8 gevaren
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik zit aan zaterdag te denken, ziet er heel haalbaar uit, zondag wordt het wel heel nat rondom!
|
|
|
jeroen90
|
hopen dat het meevalt met de regen zondag.. morge ga ik nog even bji de plaatselijke Super vlak water spot kijken:P
|
|
|
|
Spoon
|
ik wil dikkedulle ook!!! wil mn nieuwe board testen! helaas heb ik alleen een 13 dus dat is een beetje te gortig.. ik wacht nog wel wat maandjes denk ik.. of ik vraag voor kerst een 9:) haha.. mijn vriendin ziet dat al aankomen :S. ik moet zelfs mn eigen brood kopen laat staan die kite
|
|
|
Lauw
Administrator
|
In de loop van de ochtend breekt de bewolking en kunnen er buien tot ontwikkeling komen, waarbij opnieuw zware windstoten mogelijk zijn. Tussen de buien door zijn er zaterdagmiddag ook enkele flinke zonnige perioden.
Ik betwijfel of zaterdag relaxt gaat zijn, ik ga het vandaag er nog maar van nemen:)
|
|
|
R.B.
|
rauwe waar ga je vandaag?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
robin weet nog niet, heb een auto pas om 12 uur, maar de wind valt nu nog tegen? HvH is nu 8,4m/s. Waar zat jij aan te denken? slufter of auto?
|
|
|
Ron Rodeo
|
kom net van slufter, 1,5 uur gevaren. was best lekker. knp of 23-25
wel motregen, mist en modderfokking koud. maarrrrrrrrrrrrr het was toch weer de moeite waard.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah tis inderdaad weer super koud, gister ook maar 1,5 uur gevaren. Morgen ook weer even en zondag kijken we even aan:)
|
|
|