Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
o ja, eeeh, RUDO leef je nog?? je hebt jezelf toch niet bij het badkamer puin gesmeten? je bent al een paar dagen stil....kom je morgen ook nog hakken op playa?
|
|
|
DENNS
|
net terug van slufter!! was heerlijk, in het begin net ietse pietse te zacht en later was die goed!!
|
|
|
JO'Neill
|
okikoki ben er morgenvroeg ook bij wsl!...wordt lekker VEEL te lang geleden alweer voor mij..even mn nieuwe cap testen
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Waar was iedereen nou!
Ik was er om 11 uur...maar toen was er pas 1 of 2...en wat Duitsers... Wind was wel ok, net ok voor de 11m2 en de vlagen hielpen wat...toen kakte het wat in..ben om half 2 ofzo gestopt en toen was ook iedereen weer van het water.. Toch wel ff lekker gevaren...
Op de Slufter was het rond half 12 een stuk drukker, maar later ook niet meer.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Okikoki, mijn badkamer ligt stil in het weekend, ik probeer er morgen ook te zijn. Zo rond een uurtje of 11, mits de voorspellingen goed blijven.
|
|
|
*Maximus*
|
wanneer is het helemaal eb zondag???
|
|
|
|
JO'Neill
|
Toch slufter denk ik...uurtje of half 10..10...dan is t nog laagwater...en lekker koud Maaaaaar...niet zo ver lopen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
o ja, eeeh, RUDO leef je nog?? je hebt jezelf toch niet bij het badkamer puin gesmeten? je bent al een paar dagen stil....kom je morgen ook nog hakken op playa? Ja man Oki, ff een paar dagen van de 1000 genoten... Ik ben alive and kicking maar zowel mijn badkamer als een paar opdrachtgevers als mijn gezin proberen me kapot te krijgen... Ha gaat ze niet lukken, maar ik moet wel even prioriseren. En ik heb vanmiddag een zoetwatermatroos huil projectje op Horst gedaan, wat een pruts spot is dat toch soms... Enfin kite zeiknat, algenluchtje in m'n pak en niet gevaren. jullie wel begrijp ik! fijn toch...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga om 9:00 rijden, maar twijfel nog tussen playa (ver lopen en niet goed bij Z) en La Sluf. Hoewel actuele waterdata 6-7 opgeeft is het nu 4-5 Bfrt. Ideaal dus voor mijn 12m2
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zucht en nu iedereen bezig is met kiten ben ik aan het leren (heb nu even pauze)
|
|
|
Ron Rodeo
|
het was toch onverwacht lekker vandaag. stond al om 09:00 op water. een uurtje alleen gebeukt. kreeg nog grote bui op m'n kop en daarna volop zon. waarschijnlijk was dit de laatste.....het gaat nu echt koud worden. :'( nou, allemaal bidden dat de kou weer snel weggaat. lang leve de depressies
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Het was goed he, Okikoki! Vooral rond 10:00 uur met retevlak water en redelijke wind met af en toe flinke lift! Zit hier nu met dikke spierpijn. Dat krijg je van 7 weken niet kiten!!! K'heb hier nog een oud snowboard liggen, wie weet volgende week snow of ijskiten
|
|
|
Lex
|
ja voor mij is het denk nu ook winterstop.....ouders hebben geen zin meer om daar heen te rijden. Maar ik ga lekker snowboarden en aan mijn scooter lopen kloten . Lekker hoor winter...
|
|
|
Micky
|
ja voor mij is het denk nu ook winterstop.....ouders hebben geen zin meer om daar heen te rijden. Maar ik ga lekker snowboarden en aan mijn scooter lopen kloten . Lekker hoor winter... Hee Lex, je mag best een keer meerijden hoor....
|
|
|
Lex
|
thnx! Maar je komt niet langs zwijndrecht denk ik
|
|
|
Micky
|
thnx! Maar je komt niet langs zwijndrecht denk ik Kom vanuit Leiden wel langs Rotjeknor.....Pigcitty ligt daar toch ergens in de buurt....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Kom vanuit Leiden wel langs Rotjeknor.....Pigcitty ligt daar toch ergens in de buurt.... Micky, Zwijndrecht ligt nog wel ff een stukkie verder rijden. Verder nog als Ridderkerk, vlak voor Dordrecht. Heb er jaren gewerkt vanuit Delft.
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Ik ga zo naar Oostvoorne, 12 a 13 uur daar. Nog iemand? Thomas NIers 06 14245149
|
|
|
Ron Rodeo
|
WTF!!! TNIERS, jij post dit op 17 december?? klopt dit wel? vriend, het is rukking koud en de wind is oost.. als je nu op oostvoorne gaat varen ben je echt levensmoe. dit kun je toch niet menen? of nodig je ons uit voor alleen een strandwandelingetje.
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Hoezo levensmoe! het is koud maar niet te koud. Als er iets foutgaat op het water en je kunt niet relaunchen laat je je kite gaan en zwem je terug. Moet alleen zorgen dat je niets breekt want er is geen hulp maar dat doe mik toch al liever niet.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Hoezo levensmoe! het is koud maar niet te koud. Als er iets foutgaat op het water en je kunt niet relaunchen laat je je kite gaan en zwem je terug. Moet alleen zorgen dat je niets breekt want er is geen hulp maar dat doe mik toch al liever niet.
Sorry hoor maar jij onderschat de condities op dit moment echt. het is erg makkelijk om te zeggen "niet relaunchen laat de kite maar gaan, en zwem terug" en het is Oost en dan moet je gewoon niet op oostvoorne komen. waarschijnlijk ben je ook de enigste. ik kan het als local weten en velen zullen het eens zijn. maar goed, het is je eigen besluit.
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Misschien onderschat ik de zaak. Leg me eens uit wat er kan gebeuren als je wil? Of waarom alle anderen een andere afweging maken dan ik?
Thomas Niers
|
|
|