|
|
R.B.
|
hehe leon de verhuizing naar kinderdijk heeft je hersenen goed gedaan haha. Als de wind nog een beetje aantrekt ga ik vandaag ook nog ff
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hehe leon de verhuizing naar kinderdijk heeft je hersenen goed gedaan haha. Als de wind nog een beetje aantrekt ga ik vandaag ook nog ff
Dit soort beslissingen komen tot stand door jarenlang intensief gebruik van Absint en Crack. Zie de takken van de bomen hier toch redelijk heen en weer gaan, ga ook wel even kijken op playa.
|
|
|
Ondabeach
|
Playa del Palo's zie jullie straks
|
|
|
Lex
|
supermooie foto's! En ik moet werken met dit supermooie weer
|
|
|
Spoon
|
wat en K dag......
ik ga nooit maar dan ook NOOIT meer werken de dag na hemelvaart. Wat een asociaal klere volk bestaat er toch..
ik wil verdorie alleen maar kiten.. maar heb ik met mn stomme kop weer gezegd dat ik 2 weken kan werken... 6 dagen in de week...
ach..
t waait toch ook niet
|
|
|
|
Spoon
|
LOL,
betaal jij mijn huisje en waggie dan? eigen bedrijf red ik toch ook niet
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Hehe, geloof het of niet, maar met een eigen bedrijf moet je ook soms werken
|
|
|
Mriek
|
Nog erger: ik koos er vandaag zelf voor om op vloeren-jacht te gaan. SPIJT!!! Was in Harderwijk en daar kijk je zo in de verte op Horst uit. Pijnlijk hoor. Was een dude aan het flyboarden op de boulevard. Ben maar even gaan kletsen om nog een beetje soort van kitecontact te hebben.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
LOL,
betaal jij mijn huisje en waggie dan? eigen bedrijf red ik toch ook niet
Ja natuurlijk betaal ik die Je mag de kleur van de waggie nog uitzoeken ook en natuurlijk een bij passend huis
|
|
|
martijn
|
whahahaha Olten, niet gekite vandaag xd?
was vanmiddag toch best lekker hoor op playa, lekker zonnetje en windje!
die OR Mako vaart trouwens super chil, heeft nog best veel pop dat ding!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo nou was toch best even lekker vandaag!
ps fijn boardje Rudo
|
|
|
|
Mriek
|
Vertelvertelvertel Leon, hoe was de Torch?
|
|
|
martijn
|
je nieuwe kite beviel wel zo te zien Leon?
|
|
|
martijn
|
Vertelvertelvertel Leon, hoe was de Torch? 3 andere kites hebben hem gevoeld
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Torch deed het goed
|
|
|
Naishie
|
Vandaag ook lekker daagje gehad @ de brouwersdam. Lekker kites getest van de nieuwe shop daar! Ze hadden best veel liggen oa.alle best kites,naish kites en north. Kahoona viel zwaar tegen,wind was een beetje laf maar lekker daagje volop zon!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Schoot weer is door iemanden zijn lijnen terwijl dit niet geheel mijn schuld was. Maar hebben we liefdevol kunnen oplossen er zijn zelfs trouwplannen.....
|
|
|
martijn
|
serieus? dan vlieg ik mijn kite volgende keer door die van jou!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
was een heerlijk dagje aan de 12m, ik wou nog niet de lucht in maar damn dat werd af en toe moeilijk met die 12m, begin 'm een beetje door te krijgen. knietje hield het goed met een neoprene hulsje er om. Ik was net gewend aan Le@n aan de torch, moest ik weer aan de bak met Lauw met een primha cabrinha en een garagedeur, ik begon al bijna duits tegen m te lullen.
|
|
|
martijn
|
Zag je nog springen Rudo, dacht nog als dat maar goed gaat . Duurde bij mij ook even tot ik de rise doorhad, maar als je hem door hebt....
|
|
|