|
Mriek
|
8,8 m/s. Ik ben er zooooooo klaar voor! Tot straks everybody!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Veel plezier vandaag dudes (ettes)! Kan alleen aan het einde van de dag, dan ga ik richting de noordzee, hopenlijk hebben jullie dan nog wat overgelaten voor mij....
|
|
|
thomasr
|
HET WOEIT! eerst nog tot 3 naar school wie is er na 4en allemaal op playaa?
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
volgens de voorspellingen is de hardste woei in de ochtend Ron. Kom ook. Ik ga zo rijden.
|
|
|
surfing28
|
Als een speer mezelf onder de douche trappen om mezelf vervolgens in de auto te trappen Laatste update: 09:02 uur @ Autoplaya today Windsnelheid: 18 knopen (9 m/s, 5 Bft) Windstoten: 22.5 knopen (11.6 m/s) Windrichting: 289 graden (WNW) Buiten temperatuur: 15 °C Watertemperatuur: 17.9 °C Waterstand: -39 cm NAP Zon op: 05:31 uur Zon onder: 21:59 uur This is the moment
|
|
|
rocket man
|
hoop dat ij ergens in de middag er tussenuit kan, fingers crossed
|
|
|
R.B.
|
Ik ga om 12.00uur naar playa rijden.
|
|
|
|
D.D
|
Ik ben er rond 1 uur! word een super lekker daggie!!
|
|
|
Spoon
|
tering...
vannacht een tering nacht gehad. Kloppende wang en oor. vanochtend maar even naar de dokter geweest. Gelukkig alleen maar een opgezette lymfe klier maar doet verdomd zeer. ik moet nog tegelen en mijn afstudeer stage in orrde krijgen dus kiten word hem niet helaas.
veel plezier. ik wacht wel weer af.
|
|
|
martijn
|
gistere nieuwe aanwinst gehaald. 7 en 11 mayhem x!
|
|
|
|
Matthijs?!
|
wat een geile wind eindelijk is ze weer thuis gekomen! was zo bezorgt om haar wou bijna de politie bellen om de wind vermist op te geven:O
ik ben er om 5 uur pas dus gasten wie is er voor een avond sessie?
|
|
|
|
|
thomasr
|
Ga zo weg! sluf denk ik, lekker laag water van 5-9 kiten
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Nice martijn! ziet er idd. ziek uit... kMoet ng ffies sparen... Zeker niemand meer die vanavond of iets om 5uur rijd? En dat ik dan kan mee rijden, brengen me ouders naar die gene toe... jmmr jmmr, word/is egt een super dag! niet eens (veel?) regen!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Mijn sessie was wat kort . dikke crash en lekker op de zojuist genezen balletjes terecht gekomen. lekker hoorrrrrrrrrrrrrrrr. nou, ik weet weer waar ik sta, toch nog ff 2 weken rustig aan doen en dan maar weer eens kijken. toch lekker half uurtje gerost, we zien het maar positief in. Het weer was wel supermooi, wat een mooie dag!
|
|
|
rocket man
|
dikke crash en lekker op de zojuist genezen balletjes terecht gekomen. lekker hoorrrrrrrrrrrrrrrr. Zie je Ron, d'r zit nog leven in. Ik baal behoorlijk, omdat er goeie woei is en ik door familieverplichtingen niet kan kiten, vandaag nie en nie morgen nie
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
damn wat was ie lekkah op de sluf!
was 't niet klotsie de klotsie met hoog water? of viel het mee.. Ik had je wel op Playa verwacht.....
|
|
|