Kiters uit Rotterdam , meld je!

Mriek

Berichten: 649
Antwoord #19375 Juli 19, 2009, 22:49:06
edit2Rapporteer  
had vandaag ook weer me leermoment: neem altijd een kleinere kite mee dan je denkt dat je nodig hebt. K'wam op strand, alles opgetuidt, zie een bui aankomen, denk, wacht tot ie is overgetrokken, was het daarna 30+ knopen. Schiet niet op met 10m... dus geen sessie gehad, volgende keer beter. Hoop dat er geen ongelukken gbeurt zijn, was rete vlagerig.


Zie http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=35855.msg468996#new.

Balen joh! Inderdaad, altijd gewoon alles meeslepen. Dit nooit meer toch? Wink
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #19376 Juli 19, 2009, 22:50:36
edit2Rapporteer  
[edit laat maar mijn oma is plotseling in het ziekenhuis opgenomen blijf morgen thuis want de toestand is netnet..

veel plezier dudes en dudette!
zie de week weer een aantal dagen wind Grin

Joh sterkte Thomas!!

En thanx, maar voor mij ff pauze! Wink
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #19377 Juli 19, 2009, 22:51:22
edit2Rapporteer  
Mensen wie heeft er morgen een plekje vrij in de auto?
Maakt niet uit waar en ik kan eventueel naar een station o.i.d. komen!

 InLove InLove InLove

edit laat maar mijn oma is plotseling in het ziekenhuis opgenomen blijf morgen thuis want de toestand is netnet..

veel plezier dudes en dudette!
zie de week weer een aantal dagen wind Grin

thomas, het beste met je oma, is altijd sneu als dit soort dingen gbeuren Sad
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #19378 Juli 19, 2009, 22:54:15
edit2Rapporteer  
had vandaag ook weer me leermoment: neem altijd een kleinere kite mee dan je denkt dat je nodig hebt. K'wam op strand, alles opgetuidt, zie een bui aankomen, denk, wacht tot ie is overgetrokken, was het daarna 30+ knopen. Schiet niet op met 10m... dus geen sessie gehad, volgende keer beter. Hoop dat er geen ongelukken gbeurt zijn, was rete vlagerig.


Zie http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=35855.msg468996#new.

Balen joh! Inderdaad, altijd gewoon alles meeslepen. Dit nooit meer toch? Wink


was al m'n vrees
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #19379 Juli 20, 2009, 00:12:41
edit2Rapporteer  
Pfff kan gewoon niet slapen doordat er honderdduizend kite-dingen door m'n hoofd blijven stuiteren. Moet niet gekker worden.  Roll Eyes
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #19380 Juli 20, 2009, 08:17:42
edit2Rapporteer  
@Mriek : Misschien kon je niet slapen door het hoge adrenaline gehalte dat nog door je bloed stroomt na zo'n super dag.
Of misschien dacht je wel aan die crash van mij, (precies in jouw koers) schater Man, wat was dat een harde faceplant. Gelukkig had die jongen waar jullie mee waren mijn board ff gered. ThumpsUp

Verder was gisteren echt een heerlijke sessie  YeSS, ik had alleen mijn dag niet, goed springen zat er niet bij gister. loser
Tsss

Berichten: 429
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #19381 Juli 20, 2009, 08:22:29
edit2Rapporteer  
Het was zeker erg lekker gister!
Zit nu lekker brak op mn werk na te genieten Smiley
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #19382 Juli 20, 2009, 08:31:44
edit2Rapporteer  
Haha ja dat is zeker de adrenaline D@ni! En 't is nog niet weg! Daar komen we de suffe uurtjes op kantoor weer op door Wink  Maarreh, die crash, heb ik gemist geloof ik, wat dan wel weer apart is. Had waarsch niet gezien dat jij het was, omdat ik jou met een oranje Best associeer Grin Waarschijnlijk ben ik je met een boos gezicht voorbij gevaren omdat je in de weg lag, haha. Jammer dat je net gister de dag niet had. Maar er komen vast nog meer van zulke dagen!!

Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #19383 Juli 20, 2009, 08:48:30
edit2Rapporteer  
Rocket man gewoon de weersites goed bekijken en dan weet je dat het steeds harder zou waaien gedurende de dag Wink
Gertjan

Berichten: 1376
Antwoord #19384 Juli 20, 2009, 08:57:47
edit2Rapporteer  
Gister voor het eerst op Slufter, wat een spot net zo mooi als Schiermonnikoog.

Wie beulde er met die groene torch, ging hoog.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19385 Juli 20, 2009, 09:13:25
edit2Rapporteer  
Gister voor het eerst op Slufter, wat een spot net zo mooi als Schiermonnikoog.

Wie beulde er met die groene torch, ging hoog.

Geniet er nog maar ff van, nog een paar maandjes en het is over en uit!
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #19386 Juli 20, 2009, 09:14:01
edit2Rapporteer  
Gistere de high-end kunnen testen van de 11m Zeeko-Notus. Shocked
Wat me gelijk  opviel was dat de Notus ontzettend stabiel is Grin, ben geen eene keer van m’n rail afgetrokken, echt een goede de-power heeft die kite in die super vlagen van gistere. Grin Tongue
Ook een keer door de chop een sprong verkeerd afgezet en ging dus onder mijn kite door, lijnen werden slap, toen dacht ik *(#@^#& Angry, kijk omhoog, kite valt iets naar achtere pakt weer wind en ging gelijk omhoog, daar stond ik echt van te kijken, had echt verwacht dat de kite uit de lucht zou vallen, de Waroo had dat wel gedaan.

@Venom51 it was an honor to meet you! ThumpsUp
Jammer dat er te veel wind voor jouw en Ozdakiteman stond. Roll Eyes Embarrassed
Hopelijk betere wind voor jullie de volgende keer.

Was mijn 7m vergeten mee te nemen Roll Eyes, maar daar was het een beter dagje voor geweest, stond wat meer wind dan voorspeld Shocked. Zou nu toch wel moeten weten om bijde kite's mee te nemen. loser

Ook nog onder de 9m Zeeko-Notus gehangen, wat een super kite's die Notus-en! ThumpsUp
Michiel ging ook weer lekker hoog.

@Hengelooos aka Sjoerd is je kite nog heel, wij zagen hem nog over de duinen heen vliegen??? Shocked Shocked Shocked
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19387 Juli 20, 2009, 09:15:06
edit2Rapporteer  
@ Michiel 11m in deze condities? Shocked

Normaal gesproken had ik ook iedereen voor gek verklaard, maar het kon gewoon, alhoewel het niet fijn meer varen was in zulke harde wind

Ook de 9m2 Notus was gewoon te houden, en het spring potentieel was nog voor een dikke 100% aanwezig. Meestal springen overpowerede kites niet meer zo heel makkelijk, deze nog wel!

@ Thomasr: sterkte met je oma! Undecided
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #19388 Juli 20, 2009, 10:14:43
edit2Rapporteer  
Rocket man gewoon de weersites goed bekijken en dan weet je dat het steeds harder zou waaien gedurende de dag Wink

ik bekijk altijd de weersites voordat ik ga. WF bv gaf gisteren 18kn aan en we zaten bijna dubbel zo hoog. Wat mij betreft ik had gewoon ook m'n 7m moeten meenemen, was er niks aan de hand geweest. Je ziet maar weer dat zelfs met al die bronnen over het weer, de voorspellingen er nog steeds behoorlijk naast kunen liggen.
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #19389 Juli 20, 2009, 11:18:17
edit2Rapporteer  
Zijn er nog piepss die voor een avond sessie gaan??
Het weekend is voorbij dus ik kan weer
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19390 Juli 20, 2009, 12:03:51
edit2Rapporteer  
Ik ben KAPOT van twee dagen in dikke 30kn knallen! Tongue

Wat een weekend YeSS Joepie Joepie
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #19391 Juli 20, 2009, 12:12:16
edit2Rapporteer  
Ik ben KAPOT van twee dagen in dikke 30kn knallen! Tongue

Wat een weekend YeSS Joepie Joepie

ben zelf ook aardig gesloopt, wat is die pijn overal toch fijn... Tongue Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19392 Juli 20, 2009, 12:24:06
edit2Rapporteer  
...., wat is die pijn overal toch fijn... Tongue Grin


Kinky boy!   schater
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #19393 Juli 20, 2009, 13:15:42
edit2Rapporteer  
Bedankt mensen, gaat inmiddels weer de goede kant op lijkt het met oma!

Lees net iets heel triests, http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=35865.msg469090#new

waar ik me nog veel meer zorgen om maak!   ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #19394 Juli 20, 2009, 13:24:48
edit2Rapporteer  
Bedankt mensen, gaat inmiddels weer de goede kant op lijkt het met oma!

Lees net iets heel triests, https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=35865.msg469090#new

waar ik me nog veel meer zorgen om maak!   ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown



 loser loser loser
WTF
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19395 Juli 20, 2009, 15:12:05
edit2Rapporteer  
Het is geen grap H2H, net op 3FM de politie Rijnmond die alles bevestigd heeft. Weg met dat Oosteuropese tuig van onze stranden! De maat is vol! Eerst stelen ze onze auto's leeg op playa en sluf, en zelfs kites van het strand. Nu nog losse handjes ook Angry

Ben blij dat de politie hard inzet met poging tot doodslag. En zijn zoon neem ik aan ook, want die heeft geholpen. Waar halen ze het lef vandaan? Angry Angry Angry

In Cumbuco jaren geleden ook al last gehad van Tjechen en Russen. Zelfde in El Gouna. Daar wordt je gewoon gediscrimineerd door de Egyptenaren omdat je blank bent, ze denken dat je nl. Russisch bent Tongue Was wel een mooie ervaring om in die rol te staan, maar geeft wel aan hoe het er voor staat met dat tuig!
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #19396 Juli 20, 2009, 15:17:59
edit2Rapporteer  
Ja laten we lekker alle Oost Europeanen over één kam gaan scheren. Wat deze hufters gedaan hebben is te gek voor woorden en moet zwaar bestraft worden. Maar hele bevolkingsgroepen over één kam scheren op basis van een aantal incidenten kun je niet maken. Sorry, maar ik kan daar heel slecht tegen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19397 Juli 20, 2009, 15:27:17
edit2Rapporteer  
Ja laten we lekker alle Oost Europeanen over één kam gaan scheren. Wat deze hufters gedaan hebben is te gek voor woorden en moet zwaar bestraft worden. Maar hele bevolkingsgroepen over één kam scheren op basis van een aantal incidenten kun je niet maken. Sorry, maar ik kan daar heel slecht tegen.

Ik scheer geen hele bevolkingsgroep over een kam, maar een hele windstreek van Europa! Tongue

En je hebt ook gelijk, ik ken wel goede Polen, die werken in de Nobile fabriek loser

Wat een retegezellig weekend, krijgt nu wel een hele nare bijsmaak. Vreemd ook dat het geen bekende was van hier. Waarom we het nu pas horen?
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #19398 Juli 20, 2009, 15:29:03
edit2Rapporteer  
Jammer dat ik het niet was, dan zou ik ff .... Lips Sealed Lips Sealed Grin

Ja Mriek zo gaat dat met die kammen scheren, maar jij weet ook hoe ik er over denk, net zoals Michiel dus. Goede moeten onder de slechten lijden.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #19399 Juli 20, 2009, 15:29:56
edit2Rapporteer  
Ja laten we lekker alle Oost Europeanen over één kam gaan scheren. Wat deze hufters gedaan hebben is te gek voor woorden en moet zwaar bestraft worden. Maar hele bevolkingsgroepen over één kam scheren op basis van een aantal incidenten kun je niet maken. Sorry, maar ik kan daar heel slecht tegen.

Ik scheer geen hele bevolkingsgroep over een kam, maar een hele windstreek van Europa! Tongue

En je hebt ook gelijk, ik ken wel goede Polen, die werken in de Nobile fabriek loser


Whahahaha schater schater schater

@Michiel kap eens ff man ik pis bijna in mijn broek, en ik moet al nodig.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.