|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Maar zowiezo word het minder druk op de spots nu de vakantie voorbij is. Hier in Zeeland zijn enkel Vrouwenpolder en Brouwersdam nog druk maar de andere spots sta ik soms ook met 3 man. Heerlijk toch!!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ ron
Maak daar blauw wit van en je bent er!! Maar om eerlijk te zijn toen ik rond 19.30 van het water ging helemaal naar de klote was het voor mij ook rood!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heren, het waait aardig. Waarom nog hier op het forum? Hup naar de waterkant!!! Ik kan helaas niet, dus veel hak ende beul plezier
|
|
|
Spoon
|
WAAR??
ik wil ook!!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik blijf hier ook vervelen vandaag want het gaat hem voor mij ook niet worden vandaag!!
Zit er voor morgen nog wat wind in het vat of maakt iedereen vandaag alles op??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wachten op het getij:) uurtje of 12 op het strand, paar uurtjes knallen en dan snel op weg naar breukelen, waar mijn vriendin tegenwoordig woont:(
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
wachten op het getij:) uurtje of 12 op het strand, paar uurtjes knallen en dan snel op weg naar breukelen, waar mijn vriendin tegenwoordig woont:(
Ik zag dat er op HL nog een kamer op scheveningen wordt aangeboden....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ja van een zekere vogelezang zeker? Daar zou ik niet dood aangetroffen willen worden
|
|
|
rocket man
|
Heren, het waait aardig. Waarom nog hier op het forum? Hup naar de waterkant!!! Ik kan helaas niet, dus veel hak ende beul plezier 14kn ??
|
|
|
|
d@ni
|
Ik zeg lekker niet waar het was maar een bepaalde Admin zat in de buurt..
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik zeg lekker niet waar het was maar een bepaalde Admin zat in de buurt.. Niet zeggen. niet aan de grote klok hangen. straks zit het vol met oosterburen. was mooie tip hé. jammer dat je later kwam anders had ik wel gewacht. maar ik had ook geen pomp en ik moest wel knallen dus ff snel doorgereden naar Brouw.
|
|
|
d@ni
|
Idd Ron, ik zeg niks meer Was idd een gouden tip, wat een superspot met hoog water!
|
|
|
Spoon
|
dudes... net terug van playa. viel opzich wel mee met vlarigheid. Was wel apart. Er kwamen nu golven uit het vogelgebied richting zee . lekker een paar golfjes geript.. gaat steeds beter. Wat is een beetje een trick die je kan gaan oefenen na springen en de backrol?
|
|
|
D.D
|
@ Spoon, frontroll? Dan zitten je lijnen ook weer goed na een backroll Rudo, ik wou de foto's van je mega sprong op je site zetten, maar ik snapte niet hoe het werkte nadat ik was ingelogd?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ Spoon, frontroll? Dan zitten je lijnen ook weer goed na een backroll Rudo, ik wou de foto's van je mega sprong op je site zetten, maar ik snapte niet hoe het werkte nadat ik was ingelogd? PM even je telefoonnummer dan leg ik het wel uit, Thanks! probeer anders als je ingelogd bent de files in het venster te slepen. beter even een grote vette zip of rar van maken @ Spoon, Frontroll is wel de volgende op de Progression Intermediate DVD, om je lijnen uit de draai te halen kan je ook denken aan een vette downloop in een harde bocht
|
|
|
Spoon
|
@ Spoon, Frontroll is wel de volgende op de Progression Intermediate DVD, om je lijnen uit de draai te halen kan je ook denken aan een vette downloop in een harde bocht jah die heb ik wle eens geprobeerd... maar op een een of andere manier heb ik toeside bijna geen grip met mn board.. en in die bocht lijkt het net alsof ik alleen maar snelheid opbouw om daarna keihard te vallen maar ik ga de frontroll en bocht wel proberen....
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@ spoon. eey man, ik ben ong. ook in die situatie. Ik probeer nu raillys! en uit gehaakte sprongen. zijn goede ervaringen. Ook kan je eens proberen om een tail graph te maken. vind ik persoonlijk wel relaxed. (kan je trouwens backroll allebij de kanten? ik vind 1 kant relaxed, en de andere tog moeilijk. )
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hey trickers....
Backroll 2 kanten op is ook mijn ding wel..moest een keer soort van gedwongen en lukte goed. Backroll met tailgrab is ook netjes.
Frontroll stond hoog op mn lijst, maar is knap lastig....net als een toeside backroll..ziet er super stylish uit, zie je niemand doen...alleen zo raar om in te zetten..dus nog niet gedaan..
Ik ben dus maar verder gegaan met: -Kiteloops (ingehaakt) -720's -One-footer -backroll kiteloop transition -gewoon hoge transitions met een grab zijn ook leuk.,
Uithaken is nog niet echt mn ding..voel me er niet relaxed bij...
Hoop morgenavond weer te kunnen...alweer bijna fit..
|
|
|
Spoon
|
Ik moet mn backroll nog perfectioniseren hoor maar ik heb hem al wel allebij de kanten op een paar keer geland. Ik wil wel een leuke transition doen maar die begrijp ik nog niet zo goed. Zon railey lijkt me wel cool maar daar moet je zeker hard voor varen. anders kan je nooit goedl de kracht opbouwen.
Een grab vind ik leuk om te doen als ik hard vaar met mn kite op 10 of 11 en dan een golf als kicker gebruik. Weet niet of het echt een trik is maar vind het wel cool.
Wel moet ik nog even goed leren zweven bij een sprong. Heb soms dat ik uit de lucht pletter omdat ik de kite niet teruggestuurd krijg.
|
|
|
D.D
|
Rudo,
Ik heb het op je ding gezet, ik weet niet zeker of ze er op staan. Die serie van je grote sprong staan er niet op, ik weet niet of het gelukt is, als het wel is gelukt stuur ik de rest morgen:) Groetjes
|
|
|