Leon aero2
Gast
|
Kijk hem is denderen over de woeste baren! Mooie foto
|
|
|
|
Ondabeach
|
Ik wil wel ergens maar met 38 gr NO is Oostvoorne niet zo lekker.. Maar volgens watersportweer draaid hij omstreeks 12 uur meer naar Noord.
|
|
|
|
richard
|
Gisteravond naar de Bdam gegaan. Supermooi weer, prachtige zonsondergang alleen beetje vlagerig. Jammer dat ik m'n camera niet bij me had....
Vanaf 17.00 neemt hij nog net wat extra toe en staat ie redelijk Noord.
Ben nog nooit op HvH geweest. Mischien dat ik dat vanmiddag eens ga probren. Om 16.00 ga ik rijden.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wie, wat en waar??
Ik ben vanaf 16 uur in de lucht??
Brouwersdam wellicht...........hebben we nog poeltjeswerk daar met het tij??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij is teveel NO om nu relaxed te zijn bij HvH, plus je hebt stroming tegen, dus er staat nu te weinig wind (gister ging het makkelijk al rond deze tijd, maar toen stond er immers 11ms en was hij veel meer N). Vanavond zou kunnen, maar dan kan ik niet, ben nu ook wel verzadigd na twee heerlijke dagen^^
|
|
|
F-one-Hans
|
Ik was ook op Bdam. Viel allemaal een beetje tegen. Met mijn negen ging het nog maar ik had last van zand in mijn ogen dat in combinatie met de klotsbakken en de lage zon was erg onoverzichtelijk. Toen drukte ik per ongeluk mijn vin van mijn board door het doek van mijn kite bij een landing op het strand door wat bleek een beginneling. Snel mijn 7 gepakt want het liep tegen het hoogste punt en daar kwam ik voor. Het bleef net te ondiep voor sprongen en het was te vlagerig voor mijn 7.
Gelukkig heeft mijn hond wel lekker kunnen rousen...
|
|
|
|
Ondabeach
|
Ik ga Paula ophalen de wind is gekrompen naar 23 gr en zal nog wel verder krimpen naar Noord. Seeya on plaalya
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Gister @ de palenplaya was ook te doen! Was wel even wennen na 5 weken niet op het water te hebben gestaan, maar ik kon het nog WOEHOE! Was met de 13M, iets overpowerd, maar dat vind ik wel relaxed. Was gister wel bizar hoe hard de wind aan en uit ging, leuk die vlagen Woendag richting Quiberon met een aantal Kitehigh vriendjes Wordt vetjes!!
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
wachten op het getij:) uurtje of 12 op het strand, paar uurtjes knallen en dan snel op weg naar breukelen, waar mijn vriendin tegenwoordig woont:(
Pagina 1 van het AD 11 sept 09, lekker dorp heeft ze voor jullie uit gezocht
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Quiberon is toch west frankrijk? ben je daar al eerder geweest?
Ja klopt. Ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wachten op het getij:) uurtje of 12 op het strand, paar uurtjes knallen en dan snel op weg naar breukelen, waar mijn vriendin tegenwoordig woont:(
Pagina 1 van het AD 11 sept 09, lekker dorp heeft ze voor jullie uit gezocht wtf, ben vanochten nog met die bus gegaan naar het station, tis een lief vredig dorpje, maar kennelijk wonen er ook gekken:P Mijn vriendin woont er gelukkig nog maar 14 maanden (afstuderen daar aan Nyenrode).
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zoow paalja had nog een blijde verassing in petto, 21 knoopjes! Nog aardig rondgezweefd met de 12 was weer fijn ja.
|
|
|
D.D
|
Rudo, waarom kan ik er niet meer foto's bij zetten? Er staat dat ik de bevoegdheid niet heb om dat te doen?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wha ik had jou geen delete permissie gegeven, je probeerde een file voor de 2de keer te up loaden. Zou nu goed moeten gaan. probeer nog es!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zoow paalja had nog een blijde verassing in petto, 21 knoopjes! Nog aardig rondgezweefd met de 12 was weer fijn ja. lekkerrrrrr man. zondag gaat ook weer lekker worden volgens de berichten. Vol Noord en rond de 20 knopen vrijwel de hele dag.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
HvH was prima te doen! Zelfs schuin aanlandig. Nam lekker toe die wind en natuurlijk niet druk. Eerste sessie van half 4 tot half 6 prima gevaren, lekker hoge backrolls MET grab (lukte voor het eerst prima, misschien omdat ik ze met rechts voor over de golven deed). Ook nog wat 720's eruit gegooid, alsmede backloop kiteloop transitions die heerlijk gingen!
Daarna ff rust en weer poging gedaan, maar na 1 rakje was ik alweer 4 gespoeld door het opkomend getij dat ineens heel irriant was...en schoot weer eens 1 voet uit een binding waardoor mn board mn scheenbeen enorm openhaalde....einde sessie...
Zondag weer!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Idd Quiberon here we come!! Ik heb er dikke zin aan, nu moet de wind en-of de golven de rest doen...............anders hebben we denk ik een drankprobleem aan het einde van de rit!!
@ron We zijn er vorige jaar geweest lekker met tentenkampje aan het water helemaal super!! Het is een schiereilandje, op het smalste stukje maar paar honderd meter aan de ene kant kiten en aan de andere dikke bakken om te golfsurfen en mooi stuk om te buggien. Denk je dat we alles bij ons hebben??
@Mart Ik heb je gemist vanmiddag..........toch maar naar de playa gegaan om 16 u maar geen Mart gespot!
Was wel een heerlijke sessie zeg en heerlijk rustig met een lekker doortrekkende wind.
ff een plaatje Quiberon 2008
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Kort sessie op playa ging weer zwaar k.u.t. maar de wind was wel lekker.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik ben in juli in/op Quiberon geweest, en dat beviel super. ook op de camping bij Penthievre (het smalste stukje)
|
|
|
Ondabeach
|
Kort sessie op playa ging weer zwaar k.u.t. maar de wind was wel lekker.
Nou man ik vond je gelande sprong met kite loop er relaxt uitzien! @ rudo.. heb je denk net gemist!
|
|
|