Lex
|
Ja Swaaa boeken die bak naar la playa cono
|
|
|
martijn
|
haha we boeken die bak
|
|
|
JO'Neill
|
haha...hij is VIESSSSS Patrickk Ik ben er wsl ook...heel mss wordt t toch donderdag omdat ik vrijdag mss de auto niet heb :S wordt 14 graden hoor ik net op de radio :D
|
|
|
Lex
|
Ja dat is wel beter nu wil me vader waarschijnlijk wel rijden naar het strand met deze temperaturen ....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
damn Joe, uit tilburg:\ en ik vind het uit rdam al ver rijden naar de slufter..whaha. Anyways ik probeer er ook weer bij te zijn, maar dan wel slufter net die paar knoopjes meer!
|
|
|
|
JO'Neill
|
damn Joe, uit tilburg:\ en ik vind het uit rdam al ver rijden naar de slufter..whaha. Anyways ik probeer er ook weer bij te zijn, maar dan wel slufter net die paar knoopjes meer!
Haha..jaa..wat ik er allemaal al niet voor over heb he...zelfs met die stijgende benzineprijzen :s Maargoed...ik lees nog wel wat t wordt dan..sluf of playa..maar mensen die donderdag gaan????
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
tja ik zit eigenlijk wel naar donderdag en vrijdag te kijken, heb me helemaal de blubber zitten werken de afgelopen weken. donderdag tegen de 20 knopen, vrijdag net er over...
mmmm vlawater racen, is dat iets met joghurt en roosvicee erbij dat je dan een vlaflip 720 boekt?
anyway, ik volg wel, het is wel ongeveer volle maan nu dus zal wel springvloedje worden, kunnen we O verstoren op z'n secret spot hehe
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
vla(k)water, ik heb typdislectie Dat hebben we al zo lang niet gedaan, Rudo Hoogwater was aan het eind van de middag. M.a.w. indien het playa wordt dan NIET naar de zandbank lopen waar we altijd staan Rudo! Anders is het tasje weg. Morgen meer windje voor 12m2 volgens windfinder.com Donderdag 20 feb: laag water 10:45 hoog water 15:00 uur Ik gok toch liever op vrijdag, want hardere wind is meer spectakel! Plus ik zit niet zo strak in de spullen zoals een drysuit, dat zou dus vrijdag betekenen nat pak aantrekken
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jongens, kom nou gewoon allemaal VRIJDAG weet je waarom.....? want dan kom ik ook!!!!!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik heb donderdag de hele dag vrij...dus ik zie het wel zitten! Heb alleen nog wel vervoer nodig!!!
Rauwe! Eindelijk een keertje met jou meerijden??
|
|
|
Lauw
Administrator
|
mocht het morgen echt gaan waaien dan rij ik je er wel heen:P metrostation vijfsluizen toch? weet alleen niet mer hoe ik er moet komen...
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik ga in de ochtend een paar uur, aangezien het om 10:45 laag is, ga ik denk ik wel slufter (mocht het allemaal doorgaan). En dan net voor hoog weg
|
|
|
El Rudo
|
sounds good! hij staat nu op minstens rond de 18-20kn voor donderdag, neem je weer dat hele kleine brandstofje mee?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
als het echt 20 knopen is dan wordt het de hele kleine brandstofje, die slurpt niet zo erg. Maar ik denk dat ik voor de zekerheid toch zijn grote broer meeneem, moet hem alleen nog voltanken na 3 maanden ongebruikt te zijn
|
|
|
El Rudo
|
mwaha, ik neem ook de aso-bak 16m mee, ik wil daar even een experiment mee doen, mss kan iemand me even helpen (kite oplaten en fototjes maken for the good sake of technology!)
|
|
|
|
R.B.
|
Hmmmmmm
El Rudo doe je voorzichtig ik kan me nog goed herrinneren dat deze winter al iemand naar het ziekenhuis was afgevoerd omdat die ook met een 16 stond terwijl het er niet echt het weer voor was. Okee rudo jij zal vast wel weten wat je doet maar pas op he.
Voor de rest jullie allemaal een goed weekend ik weet zelf niet of ik nou moet balen of niet gaat het eindelijk waaien ga ik een weekend weg. Mag de wind je veel genot brengen (lief van mij hé haha).
|
|
|
JO'Neill
|
Heel lief R.B Voor mij wordt t toch morgen! heel mss vrijdag in de middag (heb de auto niet 's ochtends :S) Wat wordt t nou...sluf of playa??
|
|
|
KiteDemon
|
Dudes.....vrijdag is da dag!!!! ZW, +10 °C en met een beetje mazzel een knoopje of 25. Het 7tje kan weer misbruikt worden.
|
|
|
|
martijn
|
beter gaat het niet te hard waaien vrijdag voor mijn 10.5 waar gaan jullie allemaal heen? oostvoorne?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Even inbreken in "jullie" topic, als kiter niet uit Rotterdam... Ik hoop vrijdag ook aanwezig te zijn. Prima weer, lees wind, voor de 9m. Hopelijk tot ziens op het autostrand. (of toch de slufter?)
|
|
|