Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ja, maar denk gezien de windrichting (ZZO) eerder aan Rock als playa. Mocht het in de ochtend er toch naar uitzien dat het ZZW wordt dan ws. wel naar playa. Dat probleem van auto voor de deur heb ik nu ook, daar mijn straat helemaal is afgesloten. Heerlijk in de binnenstad wonen morgen begint het wel hoog water te worden rond 10:00, dan is rock echt irritant choppy... weet nog niet waar ik morgen heen ga, lastige keuze die zzw en hoog... iemand nog goeie ideeën?
|
|
|
martijn
|
Hele dag 7m en ben max 2 a 3 m uit het water gekomen volgens mij.
zet er maar een 1 voor!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja, maar denk gezien de windrichting (ZZO) eerder aan Rock als playa. Mocht het in de ochtend er toch naar uitzien dat het ZZW wordt dan ws. wel naar playa. Dat probleem van auto voor de deur heb ik nu ook, daar mijn straat helemaal is afgesloten. Heerlijk in de binnenstad wonen morgen begint het wel hoog water te worden rond 10:00, dan is rock echt irritant choppy... weet nog niet waar ik morgen heen ga, lastige keuze die zzw en hoog... iemand nog goeie ideeën? waarom lastig? waarom niet gewoon autostrand of Slufter? En ZZW is gewoon te doen en perfect side shore op autostrand. Wel is de poel bij Slufter in het weekend met drukte geen doen en eigenlijk best gevaarlijk soms. daar buiten is er natuurlijk wel heel veel ruimte en vaak lekker golven. Kan dus allebei, morgenochtend weer ff bijkletsen en dan zien we wel wat het wordt.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ze voorspellen Zuid tot Zuid-Zuid Oost, dan is paalja ruk.
En met hoog Z-ZZO zijn zowel Slufter als Rock 3x niks. Maar alternatieven zijn er gewoon niet.
Vandaar maar hopen op ZZW of misschien zelfs ZW, net als vandaag
|
|
|
thomasr
|
michiel ik vind sluf met Z.ZZO best chil als je mazzel hebt is het flink vlak alleen heb je misschien nadeining van gister en vandaag....
|
|
|
Hard2Handle
|
guru en finder geven voor morgen Z - ZZW op dus ik weet niet waar jullie ZZO vandaan halen?
@Ron waar vlieg jij morgen door de lucht dan?
Misschien weer eens een keer ouderwets playa onveilig maken...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
michiel ik vind sluf met Z.ZZO best chil als je mazzel hebt is het flink vlak alleen heb je misschien nadeining van gister en vandaag.... Het wordt hoog water, dus absoluut niet chill. guru en finder geven voor morgen Z - ZZW op dus ik weet niet waar jullie ZZO vandaan halen?
Misschien weer eens een keer ouderwets playa onveilig maken...
Tot en met vanmiddag was dat zo, het is nu verandert. Morgen ws. ook naar playa
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gasten ,hoe komen jullie erbij dat het ZZO wordt???? het wordt gewoon ZZW dus das playa of Sluf ik ga denk ik naar playa
|
|
|
|
|
Hard2Handle
|
gasten ,hoe komen jullie erbij dat het ZZO wordt????
idd dat vroeg ik mij dus ook af... ga zo ook richting da playa..
|
|
|
richard
|
OK, ik ook ! Gezellig !
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
niet boeiende wind op dit moment, ik wacht nog even...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wind en weer valt een beetje tegen. Waar komt al die regen vandaan?
Als het zo blijft regenen haak ik wel af. Af en toe een buitje is geen probleem. Maar je al tijdens de wandeling zeiknat te laten regenen...
Plus wind lijkt tegen te vallen :-/
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Volgens de radar is de regen rond 12u idd. over. Maar waar bijft de voorspelde wind? 15kn is natuurlijk wat lafjes
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
wind is aant draaien nr zzw-zw en gaat dan ook aantrekken
|
|
|
|
|