|
Spoon
|
de vergadering was lekker vanmiddag... Ehhhhhhh. wanneer staat de volgende vergadering gepland? januari volgend jaar
|
|
|
martijn
|
lekker zonnetje en lekker windje voor de 11 vandaag, was wel even lekker van mn vrije dagje genieten genoeg wind weer dus van het weekend
|
|
|
|
richard
|
Ik hoor net dat de vergadering verplaatst is naar 1100 vanochtend op 1e slag.
edit: het verzoek aan iedereen om zich goed voor te bereiden op de vergadering. De directie verwacht een vlammende presentatie ;-)
|
|
|
R.B.
|
Wie wat waar vanmiddag? Ben ook weer van de partij.
|
|
|
sann
Geen avatar
|
gaan er hier nog mensen kiten vandaag? tips voor een zzw windje? where to go?!
|
|
|
joey
|
Gaat er nog iemand vroeg vandaag? Een uurtje of 10 op de slufter of rockanje?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gaan er hier nog mensen kiten vandaag? tips voor een zzw windje? where to go?!
autostrand = beginner Sufter = gevorderde/expert
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik kan op zijn vroegst vanaf 14 uur pfff dan is het weer hoog!! SLuf en Rock staan garant voor een klotsbakkenset dusssss......................gaan er nog mensen met verrekijker aan de wandel vanmiddag en ri palenparadijs?
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
autostrand iemand?
rockanje? vind ik ook best...
|
|
|
|
El Banditos
|
ik vertrek over een half uur richting de rock
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Wat is de rock? uuuuh een stoere naam voor rockanje?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik kan op zijn vroegst vanaf 14 uur pfff dan is het weer hoog!! SLuf en Rock staan garant voor een klotsbakkenset dusssss......................gaan er nog mensen met verrekijker aan de wandel vanmiddag en ri palenparadijs?
Begrijp het niet? Ik vindt het laatste tijd juist lekkerder op Sluf met hoog, inderdaad golven maar tussen de golven heerlijke vlakke stukken en lekker af en toe een golf rippen. laag water is laatste tijd een klotsbak!
|
|
|
R.B.
|
EN volgens mij is het poeltje met vloed ook nog vlak.
|
|
|
joey
|
ik sta op de eerste slag, laag water, wind en supervlak.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Weet iemand of die 'strandtenten' op rockanje nog open zijn?
|
|
|
d@ni
|
Zo dudes, leuk om te lezen dat het in Nederland lekker waait. Hier in Zuid-Spanje is het niet normaal warm voor de tijd van het jaar en windstil, maar dat is niet erg want ik heb mijn spullen toch niet mee. Ga straks weer lekker naar het strand ff zwemmen. Zaterdagavond is ik weer in het land, dus ik denk zondag weer genieten van het herfstweer aan de hollandse stranden en lekker raggen met de 7
|
|
|
|
|
|
sjorsie
|
Begrijp het niet? Ik vindt het laatste tijd juist lekkerder op Sluf met hoog, inderdaad golven maar tussen de golven heerlijke vlakke stukken en lekker af en toe een golf rippen. laag water is laatste tijd een klotsbak! vind ik ook,vandaag ook weer het geval...maybe de stroming veranderd door de aanleg 2 de maasvlakte?
|
|
|
martijn
|
iemand een pro plaatje voor morgen:D?
|
|
|