ROBST3R
|
Ik wil daar zondag ook wel graag heen!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik wil daar zondag ook wel graag heen!
Als het aan de kust waait, mag je daar wel een knoop of 8 eraf trekken is mijn ervaring nu. Plus het ijs is dan misschien nog onbetrouwbaarder. Het dooit hard. En vannacht gaat het niet of nauwelijks vriezen. Het was net 3,5 + C bij de plassen toen we er waren. Om niet vrolijk van te worden
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
lets us pray for sunday...........he dat rijmt. ik heb wel weer eens zin in een slok zout water.
|
|
|
martijn
|
wie morgen slufter?
|
|
|
Vinni
|
Andre en ik komen morgen naar slufter, half 11 present.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Zijn er gegadigden voor Zeeland, Westenschouwen? Ik MOET morgen het water op......
|
|
|
|
martijn
|
waar wil je morgen nog gaan snowkiten michiel? ze geven regen op en 5 graden + het dooide vandaag ook als een gek..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga morgenvroeg naar reeuwijk. Vandaag ook geweest, en nog prima te doen met een snowboard. Met een dikke laag sneeuw op het ijs isoleert het als een gek. Vannacht moet wel de temp onder het vriespunt gaan zakken, en dat gaat lastig worden volgens de laatste voorspellingen...
|
|
|
joey
|
Ik ben ook rond een uur of 11.30 op de sluf. Eindelijk weer knallen!!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nu 22:20 uur, en nergens in heel Nederland nog onder 0. Misschien morgen toch maar uitwijken naar het ruime sop. ff eerst een cappie scoren dan bij Eurofun Ben er nog niet uit H2H: bel me nu, of morgenvroeg!
|
|
|
Vinni
|
Gewoon lekker het water op Michiel! Niet zo piepen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gewoon lekker het water op Michiel! Niet zo piepen De sneeuw waar ik heen ga is vele malen kouder hoor Vinni Water is ook leuk, maar snowkiten kun je zelden doen, dus vandaar dat nu mijn voorkeur daar naar uit gaat. En zondag misschien dan toch het water op.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Moggel! ai, ai, ai, vannacht niet gevroren, nergens in NL. In het binnenland zelfs warmer als aan de kust. Het ijs en sneeuw heeft vannacht 2°C+ te voorturen gehad. Zal erom spannen. Wind is wel goed aanwezig
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zo verkouden als een mallefokke:( ik wil zo graag weer:(
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Die wind doet wel kriebelen...maar als het buiten 2 graden is en het water is ook maar 3...en ook nog ZO.....BRRRRRR..... Ik wacht nog even...
|
|
|
Elevation
|
was super, Psycho 2 is echt lekker warm.. samen met Tony om 9.45 het water opgegaan en naar boven gekruist met 11 octane, was lekker. linkerhand had t wat koud maar verder was het echt lekker.. tot een uur of 12.15 en toen er weer af.. was mooi vlak boven achter de zandplaten, alleen wat zeehonden gezien, rond uur of 11 kwamen er wat meer mensen.
Even wat anders, ik reed weg en er lag ter hoogte van de eerste trap een Mystic warrior trapeze mat daaraan een Mystic leach... hij kag daar zo alleen dus heb m bij een grijze astra neer gelegd in de hoop dat hij hem meeneemt als ie van niemand is, misschien liep er nog wel iemand al beneden te kijken die alvast ze trapeze uit de achterbak had gehaald..... Ik weet niet wie dat was van die grijze astra, maar hoop dat de trapeze uiteindelijk weer goed terecht komt.
|
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Slufter was goed om het jaar mee te beginnen ! Wel schroef uit me net nieuwe Zen board dus moest even met me maatje af wisselen met varen.
Veel zeehondjes en handen hadden het af en toe zwaar, als het morgen iets harder wordt als de 15 kn die er nu voor morgen staan herhaling.
|
|
|
martijn
|
ik heb maar overgeslagen vandaag... Volgens vliegerweer is de watertemp rond de 0 graden... iets te koud denk ik voor mn 5/3 pakje zonder handschoenen...
Wat is er met je zen gebeurt Damian?
|
|
|
Vinni
|
Die temp. van vliegerweer klopt niet voor slufter. Volgens mij is het net zo als op andere Noordzee spots. Maar handschoenen heb je wel nodig ja! Ik had een rot dag vandaag.. Alles mislukte en ik raakte helemaal de weg kwijt met zo'n cap
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wie is er van plan morgen op tijd in de ochtend te gaan? Sluf of Rock? Ben zelf wel van plan te gaan maar we moeten eerst maar kijken of het hard genoeg blaast...
|
|
|