gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik ga naar de dam. Ik hoop dat ie niet verder instort, tis nu op het randje. Desnoods met 12 en deur. Wind is al wel een tijd stabiel....
|
|
|
zeeliefhebber
Geen avatar
|
en morgen (maandag)?
ik ben vrij en wil graag varen op oostvoorne autostrand. Gaan er meer mensen? de wind ziet er goed uit!!! Ik kom met mijn auto uit Delft, ik heb plek over.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Zo dat was weer lekker in Zuid Afrika, nu weer terug in ons koude kikker landje.
Nog geen kiten voor mij eerst nog acclimatiseren.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Sluf was lekker vandaag. weer eens goed met de 12 gevaren. Olten welcome home......... maar ehhhh acclimatiseren? dacht het niet. dinsdag hakken jij. net als ik.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Pfieuw ziet er dik uit, wordt knallen !
Hopelijk dat het morgen beetje harder is als vandaag..
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ron, Thanks, Maar die tijd is voor mij voorbij moet nu ook net als de rest door de weeks werken. Dus morgen gewoon weer aan de bak en kiten kan helaas alleen in het weekend.
Ben woensdag van Durban naar Capetown gevlogen, en of er een dikke wind was. Van woensdag tot met vrijdag was de wind 24uur hard. Dus de windloze zaterdag iedereen naar de Tafelberg om foto's te maken (niet alleen Japanners )
|
|
|
|
joey
|
Vandaag was inderdaad lekker maar, morgen is er meer wind.
Gaat er morgenochtend rond een uur of 10 nog iemand?
24 knopen!!
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik wil morgenvroeg wel gaan, even opwarmen voor dinsdag.
Wordt wel half 11, anders is het filerijden vanuit Breda.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Vandaag was inderdaad lekker maar, morgen is er meer wind.
Gaat er morgenochtend rond een uur of 10 nog iemand?
24 knopen!!
waar was jij dan? autostrand?
|
|
|
joey
|
@ Ron, ik stond zo ongeveer naast je en we waren de 1e 2 op het water. Met de groene Helix.
@mayhemx, ik kan wel maar tot 12 uur. 's Middags moet ik helaas weer werken. Maar ik zal er zijn.
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
@ Ron, ik stond zo ongeveer naast je en we waren de 1e 2 op het water. Met de groene Helix.
@mayhemx, ik kan wel maar tot 12 uur. 's Middags moet ik helaas weer werken. Maar ik zal er zijn.
hahaha, sorry ik had iemand anders voor me.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
@joey is goed !Ik zal proberen als de files meevallen iets eerder te komen, tot morgen !
|
|
|
D@VE
|
Maaruh...vaart iemand van jullie nou zonder droogpak of wat?
Jazeker....... Ik heb de hele winter geen droogpak in m'n bezit gehad en als je rekening houdt met de windrichting (zodat je geen paralel aan kust onderkoeld raken, probleem krijgt) en je naar spots gaat waar je bijvoorbeeld goed kan staan (autostrand/soms, slufter)) is het echt te doen hoor. Ben vandaag ook gegaan. Was als enige in het poeltje Autostrand, buiten het poeltje was het ook goed varen zonder palen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoewel die palen met gele top toch nog aanwezig zijn en met hoog water nog steeds een gevaar vormen. Ik dacht dat ze het vogel gebied zouden afbakenen met boeien??? In ieder geval al veeeeeeel beter zo (nogmaals bedankt aan degene die zich hiervoor hebben ingezet!!) HET ENIGE wat echt koud is, is het omkleden maarja, dat kun je ook thuis doen. Ik heb drie uur gevaren en had aan het eind alleen last van m'n vingertoppen. (Altijd aan de rechterhand, wat is dat toch??) Het zonnetje maakt ook echt verschil!!! TROUWENS (SPREEKT WAARSCHIJNLIJK VOORZICH) HANDSCHOENEN, HOOFDKAP EN SCHOENTJES ZIJN WEL EEN MUST tenminste als je het langer als een halfuur wilt uihouden.
|
|
|
|
joey
|
Hey Mayhem. Is het voor jou wel te doen om nu te komen met sneeuw en files enzo?
Edit: Geen nieuws, goed nieuws. Ik ga rijden.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Hey Joey,
Zit net even te kijken alleen 2k m langzaamrijdend richting rdam, dus is wel te doen.
Ik ga over 10 minuten weg...
|
|
|
joey
|
Oke, dan zie ik je daar. Tot zo
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Yo, wie gaat er DINSDAG naar slufter? wind wordt 6-7 bft uit West. Ik kan vandaag (maandag), maar gezien de sneeuwbuien haak ik af. Morgen moet ik, jawel, weer werken
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Inderdaad Ron, dikke wind maar........................ook veel sneeuw en later regen. Zoals ik gister op het strand al zei, ik ga doordeweeks met dit soort weer geen vrij nemen. Veel te groot risico dat je alleen op het strand staat. ook met regen vindt ik het zonde van mijn vrije dagen.
Ik hoop dat je mensen vindt en dan veel plezier op het water!
|
|
|