Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ron, geen idee wie je bent, maar ik sta morgen (dinsdag) hopelijk rond 11u op de slufter! heel de ochtend laag water..
we gaan wel rond half 3 weer weg ivm verplichtingen s avonds.
|
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Kom net terug van slufter, wind was soms heel hard maar grootste gedeelte gewoon lekker.
Buiten een kleine hagel bui om zonnetje gehad, poeltje blijf wel steeds minder van over...
Ben er morgen ook rond half 11.
|
|
|
martijn
|
is het niet erg koud in een wetsuit? wil ook graag weer is het water op.. Bevalt de mayhem nog Damian ? Oh, en is er wel eens iemand van dit forum op paros geweest? we willen met wat vrienden op kitevakantie, voor 14 dagen, hiervan willen we minimaal 10 dagen op het water kunnen staan. Verder moet er buiten het kiten ook nog wat te doen zijn. Rhodos ziet er goed uit, maar teveel grind en niet echt trainlocaties geloof ik? De kitelocaties op paros zien er beter uit (zand, vlak water etc). Kan iemand hier misschien wat over vertellen? En misschien ook wat over lanzarote?
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Martijn,
Vandaag heb ik met een shorty gevaren met een 5/3 erover was prima te doen, enkel wetsuit zal nog aan de frisse kant zijn denk ik maar voor me gevoel was het vandaag al stuk beter als 2 of 3 weken terug.
Mayhem bevallen goed op 90 % van de punten vooral springen gaat echt goed ermee, vind ze nog steeds beetje onstabiel als de wind vlagerig is.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou, ik zit er sterk aan te denken dat ik het toch maar eens ga proberen binnenkort. Dus als het donderdag of van het weekend waait, en graadje of 5....dan ga ik een poging wagen!
|
|
|
Spoon
|
Martijn,
Vandaag heb ik met een shorty gevaren met een 5/3 erover was prima te doen, enkel wetsuit zal nog aan de frisse kant zijn denk ik maar voor me gevoel was het vandaag al stuk beter als 2 of 3 weken terug.
Mayhem bevallen goed op 90 % van de punten vooral springen gaat echt goed ermee, vind ze nog steeds beetje onstabiel als de wind vlagerig is.
is het niet handiger om je shorty over je wetsuit te doen ivm oprekken? of is dit gewoon een broodje aap verhaal? Ik ben de komende twee nachten aan het door trekken. proefscriptie moet ik woensdag inleveren. een week eerder dan in mijn planning. leuk als school verkeerde informatie in readers zet e.d. Als het donderdag waait ga ik misschien wel dan.. te lang niet geweest. mijn laatste keer was het nog korte broeken weer..
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zo vaarde ik vroeger ook met shorty eronder was goe te doen nu groogpak met daraonder een nieuw vest van prolimit met verwarmings elementen op je rug die in hitte verstelbaar zijn
|
|
|
Spoon
|
zo vaarde ik vroeger ook met shorty eronder was goe te doen nu groogpak met daraonder een nieuw vest van prolimit met verwarmings elementen op je rug die in hitte verstelbaar zijn
zo dan, wat een luxe..
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ze geven wel heel veel regen en evt. natte sneeuw op vandaag. Dus pas een beetje op met die temperaturen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
fck he, wel ff wennen werken en niet ala minuut in de auto kunnen springen en naar het strand rijden:P
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
fck he, wel ff wennen werken en niet ala minuut in de auto kunnen springen en naar het strand rijden K#T is dat he? Ik weet er ook alles van, zoals vandaag dus (alhoewel ik toch hard zou twijfelen om te gaan met dit gure weer )
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik zou ook twijfelen, net er doorheen gefietst en vond het nog steeds koud en guur. Maar ik ga straks wel balen als het 10+ graden is:P
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
volgens buienradar zou het rond 11:30 toch droog worden en als zovaak valt het uiteindelijk weer mee met de neerslag. jammer dat jullie niet komen. Ik ga toch ff 2 uurtjes rammen. er gaan er trouwens meer.... tevens is het zicht op dit moment meer dan 8.000 mtr. dus veel neerslag is er niet.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik kijk het ook nog even aan, buitenrader 3 uur vooruit geef droog, buitenradar 24 uur vooruit geeft bijna non stop regen.
Wind is wel lekker...
@spoon: Voor me gevoel is shorty eronder warmer als erover, heb vorige keer met shorty erover gevaren en toen klapte er regelmatig water in de pijpen en armen. Kreeg het advies van iemand hem eronder te doen en voor me gevoel is dat warmer, shorty blijft dan zo goed als droog.
|
|
|
Ron Rodeo
|
die vooruitvoorspelling van buienradar klopte weer eens voor geen k*t 't zou droog worden rond 11:30 nou mooi niet.
water kwam met bakken uit hemel, ben niet eens auto uit geweest, buitje is niet erg maar dit.....
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
die vooruitvoorspelling van buienradar klopte weer eens voor geen k*t 't zou droog worden rond 11:30 nou mooi niet.
water kwam met bakken uit hemel, ben niet eens auto uit geweest, buitje is niet erg maar dit.....
Tja......................Heb ik toch gezegd!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ben net weer langs je werk gereden Ron, en zowel heen als terug hebben mijn ruitewissers niet stil gestaan. Ook flink wat natte sneeuw kwam er naar benee... Balen, maar niet geschoten is natuurlijk altijid mis!
|
|
|
rocket man
|
Ron, ik hoop dat je direkt naar de kerk gegaan bent en een kaarsje voor beter weer hebt opgetsoken, may your prayers be heard but i fear it were the curses.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Tja......................Heb ik toch gezegd! die vooruitvoorspelling van buienradar klopte weer eens voor geen k*t 't zou droog worden rond 11:30 nou mooi niet.
Tja......................Heb ik toch gezegd! ja. dat klopt maar 9 van de 10 keer ga ik gewoon varen maar dit was echt niet normaal. Ik ben genaaid door buienradar! ik klaag ze aan.............
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
nee, zag wel iemand anders die ook wilde maar vond het ook te hard regenen. kon hem verder niet.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ik ben geweest van 12.30 tot 14.15 en het was droog en mooi met mn 7m alleen een beetje druk....
|
|
|