Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Het ziet er goed uit voor zaterdag. Hopelijk gaan de verwachtingen uitkomen. Kan niet wachten.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Oh oh ruud , ik wou dat ik kon. m'n tenen staan nu zo krom dat ze spontaan breken..... wind is super het is laag water rond 1200 uur. voor mij pas morgen weer.. je moet vanaf boven maar eens goed kijken, er zijn nu 6 of 7 zandbanken. super vlak water down wind van de zandbanken. have fun makker!
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
MOrgen nog steeds prima papieren....half 12 laag water! Dus rond die tijd ben ik er (Sluf). Nog ff kijken of het de 9 of de 11 wordt....Ga thuis mn struts alvast oppompen, scheelt weer koukleumen!
Wie zijn er allemaal? Want wil wel wat safety buddies in de buurt hebben (en lekkere kerels om warm bij te worden na afloop...:-)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
dahamn wat werd het lekker! eerst nog marginaal maar in 10 minuten draaide de wind en ging ie aan. De 7m kon ook nog uit de tas - wat een wereldkiteje is dat!!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
damn wat ben ik al lang niet geweest, al hoewel ik vandaag voor het eerst zat te balen. Rond de 5 graden al bijna, begint nu pas weer een beetje lekker te worden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hopelijk heb ik morgen tijd.
West 18kn gem. (11/10m2 weer), van 10 - 14u laag dus Slufter met de 7 banken de beste optie denk ik.
|
|
|
jesse.
|
yo dude's Fijne vakantie iedereen Ik ga vannacht over paar uur richting sneeuwige bergen, ik moet ng maar zien als ik ng lekker kan boarden. probeer wel wat foto's te maken! in iedergeval, kga jullie missen.. moest het ffeis zeggen! haha,
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
SCHIJT WEER, ik begin te haten dat ik werk, ga denk ik ook maar freelancer worden:(
|
|
|
d@ni
|
idd geen wind... 7m/s nu, ff kijken over een uurtje
|
|
|
|
d@ni
|
er zijn er ook die het van het weekend moeten hebben
|
|
|
Ron Rodeo
|
heeft iemand woensdag al gezien? Dat ziet er leuk uit! hier klopt geen reedt van, WF maakt wel vaker van dit soort rare sprongen. als het zo is dan zal het in de WFSF 45-50 knopen worden en dat betekent ZW storm. nu ik kan je vertellen die komt er echt niet. dus het zal er morgen wel weer heel anders uitzien. maar als er 25 knopen overblijft is het ook goed hoor.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Er is nog hoop...hij trekt langzaam nog wat aan... Wat noordelijker staat genoeg wind, maar met deze temp. wil ik toch liever vertrouwd en ondiep water....
|
|
|
Ron Rodeo
|
ik gok op morgenmiddag wel meer kans op regen, maar dat maak niet uit.
KNMI: In de middag draait de wind naar zuidwest neemt verder toe naar naar matig tot vrij krachtig, 4 tot 5, aan zee krachtig, 6. In de avond neem de wind weer af.
|
|
|
d@ni
|
het is nu idd niet veel
|
|
|
|
|
remcokite