R.B.
|
Tis nog niet veel zeg. Maar gaat het vanmiddag waaien dan ben ik op de slufter.
|
|
|
Ondabeach
|
Zooo was weer super op playa.. beetje veel druk had de 12m mee. Al met al lekkere fitness sessie : Hey Rudo ik heb er dik 2,5 uur over gedaan om thuis te komen. Er stond een stelletje met pech na de Botlektunnel op de vluchtstrook #$%^& Gooien ze gelijk een baan dicht.. Vanmiddag west mischien nog ff op playa
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik ga misschien straks voor de eerste sessie van het jaar in Nederlandse wateren! Als de wind nog wat toeneemt zal het slufter worden.
|
|
|
richard
|
Guys,
Waar kunnen we morgen en zondag heen met die NO wind ?? Ritje vrouwenpolder ?? (zelf nog ooit geweest daar).
|
|
|
Lex
|
jaaa de temperatuur begint hier ook wat te worden. Eerst kite laten fixen want die heeft een rots op fuerte niet helemaal overleefd...scheur in doek . En dat terwijl ik maar 2 uur heb kunnen varen op dat eiland in een hele week . Golfsurfen was dan wel weer lekker...see you on het strand!
|
|
|
Jeroen89
|
Guys,
Waar kunnen we morgen en zondag heen met die NO wind ?? Ritje vrouwenpolder ?? (zelf nog ooit geweest daar).
Dat vroeg ik me dus ook af. Wie heeft een goud idee?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Ouddorp is wel een mooie spot met Noord-Oost. Daar ga ik het morgenochtend maar weer proberen.
|
|
|
Jeroen89
|
Lijkt me inderdaad wel een mooie spot als ik de kaart zo zie. Ben er nog nooit geweest, wat kan ik daar verwachten en hoelaat ga je?
|
|
|
|
Jeroen89
|
Naar welke spot zou je dan willen gaan. Ik wil iig voorkomen dat ik in me eentje ergens sta, want dan ga ik niet het water op.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Nog niet beslist: Ouddorp wellicht, anders begin Brouwersdam wellicht. (Bij paviljoen Perry's.) Het hangt van de voorspellingen af. Laat je weten zodat er zekerheid is, kun je aanpikken als je wilt.
|
|
|
Jeroen89
|
Ik zat in eerste instantie ook aan brouwersdam te denken. Wacht morgenochtend even af. Heb het wel weer ff nodig nog geen sessie gemaakt in 2010.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hier is de pro voor moggel. let even op de O, als het teveel is sta je op de dam aflanding te zijn.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Rudo, thx! Ziet er idd twijfelachtig uit. Alles weer op losse schroeven. De wind blijft wel redelijk doorstaan, dus voor dag en dauw je nest uit is geen must. Tsja, where to go? Wind lijkt altijd wel over land te komen, dus rommelig.
|
|
|
Jeroen89
|
Wat El Rudo zegt is wel waar, hij moet niet te ver draaien richting oost. Misschien toch een ritje Vrouwenpolder zoals Richard eerder al zei.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik gaat naar de Vrouwenpolder. Ben er nog nooit geweest dus ik ben benieuwd.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Vrouwenpolder is choppy man. Wij gaan misschien maar weer is het oostvoornse meer proberen, bij de parkeerplaats vh autostrand is een strandje met dammetjes (upwind)
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Ouddorp kan nog wel, maar Brouwersdam wordt aflandig denk ik, of je moet bij Perry's gaan. Zelf ga ik morgenochtend naar ouddorp bij de strandtent.
|
|
|
Jeroen89
|
Het staat dus vast dat ik niet alleen ben morgen. Ga er over verzinnen, denk dat het ouddorp of vrouwenpolder word.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Moggelochtund vroeg wel te doen op Eastfornic Lake. Maar de windrichting e.d. zijn met mooi weer en lekkere temperaturen al niet veel, ik laat het schieten. pffff.
Wanneer komt de lente eraan met veel ZW en slecht weer voor mensen die graag strandwandelingen maken?
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Morgen ochtend maar naar Vrouwenpolder (in Dec een keer geweest, was goed te doen met ONO) of naar Brouwersdam. Misschien is bij Perry's een optie.
|
|
|
Jeroen89
|
Al mensen wakker?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
was al vroeg wakker, mooi weer, maar koudddddddd. Vond vorige week met 6 graden nog redelijk koud, dit skip ik ff
|
|
|
r00ki3
|
Ik vertrek zo naar vrouwenpolder...woon er 10 minuutjes vanaf Dus ga wel even kijken...hopelijk is het wat! Met de huidige wind zal er redelijk te varen zijn.
|
|
|