drifter

|
ga maar ff buiten staan, ben je snel genezen.
Maar het is gewoon kei jammer van deze mooi wind die alleen maar wegwaait.
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
was al vroeg wakker, mooi weer, maar koudddddddd. Vond vorige week met 6 graden nog redelijk koud, dit skip ik ff
Ben het met Lauw eens, lekker thuis blijven
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Wind neemt ook lamgzaam af. En met NO moet je minstens 10 m/s hebben om goed hoogte te kunnen houden op Eastvornic Lake. Rest van aankomende weer top weer voor andere activiteiten waar je geen wind voor nodig hebt 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
)(*&^%$#@!@#$%^&*()(*&^%$#@!@#$%^&*(  (*&^%$#@#$%^&*(  zo,.... moest ik even kwijt............je weet wel waarom.
|
|
|
Jeroen89

|
Zo eerste meters van 2010 eindelijk gemaakt. Toch maar Ouddorp gegaan. Was wel flink aan het stoeien met de golven daar, ging verder best. Komende week word helemaal niks dus moet het hier ff mee doen.
|
|
|
Erik@Spijk

Logs: 0 | 459 uur
|
Ben even naar de Brouwersdam geweest. De windrichting was niet ideaal. Net te veel oost. Op zich wel lekker gevaren met m'n 11m.
|
|
|
Jeroen89

|
Ja zat ook nog te twijfelen om richting de dam te rijden maar vond het te riskant. Beter dat je daar ook nog heb kunnen varen. Niet veel mensen daar zeker?
|
|
|
Erik@Spijk

Logs: 0 | 459 uur
|
In het totaal heb ik 5 andere kiters gezien op de Brouwersdam. Achteraf was Vrouwenpolder misschien een betere keus geweest.
|
|
|
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
|
Autostrand was echt lekkerrr - tot om 2u de wind uitging
er kwam nog iemand die vertelde dat hij net les had gehad en wou gaan oefenen. ik heel wijs vertellen dat hij dat beter niet kon doen, maar hij is toch gaan pompen toen wij weggingen. als dat maar goed is gegaan allemaal..
|
|
|
Jeroen89

|
Jammer dat hij niet ff de moeite nam om te luisteren. Hoop dat het goed is gegaan bij die knul maar dat hij wel zo wijs is om de volgende keer een advies op te volgen.
Was autostrand niet retevlagerig?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
maar wel spiegelglad water zo ver het oog reikt:p
Nu kan jij wel een lekker potje varen ed, maar vorig jaar nog zijn er beginners afgedreven die met die windrichting zijn gaan kiten... Maar zoals je zegt: retevlagerig, maar wel spiegelglad  Komende week wordt....(citaat Ron van hierboven  )
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Hmm.
mss woensdag wat woei vanuit zzo. Ben nu wel heeeel positief.....
We gaan het merken dat de sluf er vanaf nu niet meer is
|
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Ben net terug van de wintersport. Heerlijk een weekje kunnen snowboarden in Sölden Oostenrijk.  Geen mogelijkheid gehad om daar te snowkiten, trouwens ook geen goed gebied daarvoor, weinig open vlaktes en de wind was erg vlagerig. Dacht nog even lekker te kunnen kiten hier vandaag of morgen, maar zo te zien niet dus, geen wind...
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Dacht nog even lekker te kunnen kiten hier vandaag of morgen, maar zo te zien niet dus, geen wind... ` ...en koud, en geen slufter meer. Welkom terug 
|
|
|
Robert H.

Logs: 0 | 2 uur
|
Afgelopen vrijdag nog prima kunnen varen op de Slufter, ik herkende het strand echt totaal niet meer, het poeltje is nu 1 lange smalle strook geworden evenwijdig aan de dijk. Echt balen vond het altijd zo'n super chille spot 
|
|
|
Ed.

|
Ja dat was een mooi afscheid vrijdag, maar is het nu al verboten dan?
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Lijkt me niet, maar persbericht is er afgelopen zaterdag uitgegaan. We zullen het zelf wel merken, want ze gaan dus een slagboom plaatsen op de weg er naartoe. Heel, heel, heel misschien a.s. woensdag genoeg woei voor een slufter-sessie. Waar hebben we dat niet meer gezien, zo'n slagboom..... 
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Dacht nog even lekker te kunnen kiten hier vandaag of morgen, maar zo te zien niet dus, geen wind... ` ...en koud, en geen slufter meer. Welkom terug  Thanx! geen Slufter meer???  das balen, dat was onze overwinter stek... 
|
|
|
Ed.

|
Lijkt me niet, maar persbericht is er afgelopen zaterdag uitgegaan. We zullen het zelf wel merken, want ze gaan dus een slagboom plaatsen op de weg er naartoe. Heel, heel, heel misschien a.s. woensdag genoeg woei voor een slufter-sessie. Waar hebben we dat niet meer gezien, zo'n slagboom.....  Ik hoop het echt, woensdag. ziet er wel somber uit: http://www.weer.nl/nl/home/weer/pluimverwachtingen.htmlEn slagbomen kunnen open, misschien als we op een mooie zw dag eens een flesje wishky meenemen.. Anders moet je vanaf playa helemaal hoogtelopen naar slufter, pfff dat is echt een pokke eind als de wind niet meezit.
|
|
|
|
Ed.

|
wat een fockers. Ik had het voor een schamele 20.000pj heel milieuvriendelijk met mn kite gedaan.. Het vogelsperr-gebied is met laag water al niks meer, gisteren lagen alle boeien zelfs droog.. kwamen de vogels gewoon in het kite gebied! Met hoog water zijn er geen vogels, omdat ze alleen de beestjes uit de modder willen eten. Dus nou die palen nog even weg en het probleem is opgelost.
|
|
|
|