Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@Ron Voor de zekerheid nog maar een kaarsje neergezet maar vrijdag zijn we derbij!! Het gaat voor mij wel later in de middag worden helaas, 15-16.00 uur voor mij ook pas in de middag, laat ff weten waar je heengaat! hoop er rond 1430 te zijn. toch
|
|
|
Spoon
|
JEEJ!!!! Ik ben aan het aftellen! Het einde van de marteling is in zicht! Dan kan en mag ik weer surfen :D.. alleen staat mn waggie nog wel met panne :S
|
|
|
|
|
Spoon
|
Was je stage bij die rubberpakkenboer zo erg dan? Und wass ist Los mit Ihre Deutsche Grundlichkeit auf Reifen? De stage was prima en heb er een hoop leuke spullen aan over gehouden. Het is meer de marteling van het thuis zitten en scriptie schrijven en eigenlijk geen vertrouwen hebben in het geen wat je schrijft. Je wat tussen die Reifen zit is het probleem Ik heb een rotte plek op mijn vooras. Dus kwam hij de keuring niet door. En door mijn scriptie heb ik geen tijd gehad om eraan te werken. beetje vervelende opsomming maar het is niet anders. Komt wel goed. over drie maanden rijd hij weer
|
|
|
joey
|
Oeps Maar nu waait het ook al 9,4m/s, gaat er straks iemand mee naar Ouddorp. Kan er half 3 ongeveer zijn.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
moge, blaas die kaarsen maar weer uit want het is al weer naar beneden bijgesteld voor morgen. misschien blijft er nog een knoopie of 17-18 over.... maar de zondag lijkt weer beter te gaan worden. dus geen kaars voor je raam deze keer, maar gewoon je hele huis in de hens steken, dat helpt!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Spoon: scripties schrijven is altijd butt. Top dat je bijna klaar bent. Tja, en die T2 die doen zeker een ding erg goed en dat is roesten...succes ermee Wind voor morgen is foetsie Stond deze jongen gisteren op het strand, met de kleine een wandelingetje maken.....waaide gewoon dikke 20kn met uitschieters naar boven!!! Balen! (gelukkig was er niemand anders op het water te zien )
|
|
|
joey
|
Nou deze jongen stond gisteren aan het strand, klaar om het water op te gaan. Helemaal niemand op playa en oostvoornse meer. Toch maar niet alleen het water op gegaan, wel zonde van al die wind. Nu hopen dat het van het weekend nog iets wordt.
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ken het dat je er alleen staat en het waait gebeurt mij ook zo vaak. en je heb er verstandig aan gedaan om niet alleen te gaan. of later nog een x kijken en anders andere dag proberen
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Weet er iemand of er al een slagboom staat op sluf? ik heb stiekem nog wel wat hoop voor morgen..
|
|
|
chico
|
Afgelopen dinsdag niet. Je kan er gewoon varen hoor.
|
|
|
|
Jeroen89
|
Lijkt erop dat het morgen helemaal niks gaat worden. Al mijn hoop is gevestigd op het weekend. Laat de wind nu is aantrekken ipv inzakken. Begrijpen de windgoden nou niet dat we het echt nodig hebben. Denk dat het voor de medemens ook gezelliger is als we weer hebben gevaren, al die chagerijnige figuren. WIND!!!!!!!
|
|
|
|
richard
|
Nou, voor vandaag hoeft het al niet meer maar voor morgen lijkt er zowaar wat FS weer op komst, ware het niet dat ik er net fijntjes op werd gewezen dat we morgenmiddag mensen langs krijgen.
Ik moet meer mensen in de vriendenkring krijgen die ook kiten. Dan kun je nog 'es wat afzeggen waarbij de ander ook nog een big smile krijgt als je dat doet.
Afijn, zondag een kleine revanche met de bandido II. Ziet er goed uit op Pro. Maar ja dat was vandaag ook, dus ff duimen dat ie blijft staan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Joey: balen man, je moet echt afspreken met de mensen hier. Er zijn er dit seizoen een paar die-hards afgevallen wegens werk voor door de weeks, dat is al goed merkbaar @ Richard: deze week had je zeker gebruik kunnen maken van de FS. Allemaal net niet wind voor een LEI Idd. hopen dat het dit weekend nog wat gaat worden..... Nu lijkt zondag de dag....maar de windgoden doen veel dagje-schuif, dus wie weet wordt het ma of di. (Joey, opletten dus. Mag je mij bellen als het zover komt )
|
|
|
|
joey
|
@ Michiel: Dat was zeker balen!! Ik wilde wel kijken wie er het water op ging, alleen lag kitehigh er toen uit. Ik had gewoon pech deze keer. Zondag ziet er trouwens goed uit , hopelijk blijft het zo.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Als het zondag echt de hele dag waait ben ik er van s'morgens vroeg tot s'avonds laat en ga ik zo lang varen dat ik de komende 4 weken niet hoef te kiten. ben het helemaal zat met die windloze &^%$#$ tijd.
|
|
|
d@ni
|
Als het zondag echt de hele dag waait ben ik er van s'morgens vroeg tot s'avonds laat en ga ik zo lang varen dat ik de komende 4 weken niet hoef te kiten. ben het helemaal zat met die windloze &^%$#$ tijd.
Count me in Ron, helemaal mee eens. Ik ben ook helemaal klaar met de kou, windloze dagen enz. Zondag wordt de dag, gezellig met z'n allen een reunie op playa??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Michiel: Dat was zeker balen!! Ik wilde wel kijken wie er het water op ging, alleen lag kitehigh er toen uit. Ik had gewoon pech deze keer. Dat is mij al drie keer overkomen de laatste tijd, wat is er toch aan de hand met de server van Kitehigh? Daarom ff telefoonnummers doorgeven indien je vaak door de weeks kunt Zondag ziet er inderdaad goed uit. Maar wel NW wind voorspeld, en dat is ruk op Playa, alsook schuin aflandig op de Slufter. En nudiebeach is niet meer... Op Scheef e.d. is het vol aanlandig. Welke spot wordt het dus? Brouwersdam?
|
|
|
d@ni
|
Brouwersdam is idd een betere optie als playa, wat dacht je van Old village?
|
|
|
Ron Rodeo
|
fok wat een luxe, nu weten we weer niet wáár we gaan hakke. tis wel overdag hoog water rond 1300-1400 uur, dat betekent; A; De poel op oostvoorne loopt vol. (schijnt nu stuk groter te zijn) B: De poel op ouddorp loopt vol maar is deze nog groot en lang zoals vorig jaar? C: De poel bij Brouwersd. loopt niet vol (1,30 is volgens mij te weinig) op alle 3 veelal aanlandige wind, dus tja, whats it gone be.... Ik zeg toch oostvoorne (heb daar geen slechte ervaring met NW) duimen voor wind
|
|
|