joey

|
Rockanje is ook een optie voor zondag. Het strand is nu ook verbreed.
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Rockanje is ook een optie voor zondag. Het strand is nu ook verbreed.
is ook een optie, alleen wel erg ruk met vloed, veel te veel chop... of is het nu anders nadat het strand verbreed is?
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
chicks, niet zeiken het wordt gewoon autostrand met z'n allen, dat lopen duurt maar 10 minuten. barbecue mee en pilsie er bij  en gaaaaaaaaan.
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Eens!!
Prima te doen in mijn beleving NW ik ben van de partij!
@ron zorg jij voor de gehaktballen bij de lunch?
Hoe laat gaan we de wekker zetten??
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
chicks, niet zeiken het wordt gewoon autostrand met z'n allen, dat lopen duurt maar 10 minuten. barbecue mee en pilsie er bij  en gaaaaaaaaan. ga jij maar 10 min wandelen, geen haar op mijn ballen die er aan denkt om zo ver met deze kou te gaan lopen. Lekker op sluf in de klotsbak spelen, maar goed mattie zie je zondag.
|
|
|
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
|
barbecue mee en pilsie er bij  en gaaaaaaaaan. met een lekker zonnetje en een harde warme wind doe ik mee  mar op dit moment is het wel koud dnek om te barbecueen! kite is dan denk ik beter, want dan ben je teminste bezig 
|
|
|
|
Hard2Handle

|
chicks, niet zeiken het wordt gewoon autostrand met z'n allen, dat lopen duurt maar 10 minuten. barbecue mee en pilsie er bij  en gaaaaaaaaan. dan loop je wel erg hard Ron, het is minstens een half uur lopen man...  trouwnes is NW op playa wel vlagerig, doordat de wind over slufter komt. maargoed misschien kom ik toch wel kijken met een vlieger aan mijn harnas en een board onder m'n voeten... 
|
|
|
Erik@Spijk

Logs: 0 | 459 uur
|
Zondag is voor mij niet mogelijk. Oma van 93 komt op bezoek. Heb me hoop eigenlijk op morgen gezet. KNMI verwacht wind, windguru niet echt. Maar wel lastige keuzes, Oostvoorne of Brouwensdam, droog of nat pak. Het water is toch wel koud.
Vanavond maar even piekeren met een single malt en morgen desnoods m'n 15m oppompen
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
NW en Rockanje? Dat is net iets aflandig, dus volkomen ruk. Playa is te doen, maar wel meer richting de bunker. Op het strand (de poel bij hoog water) is het retevlagerig. Maar idd. geen gezeik: we gaan varen zondag 
|
|
|
joey

|
Nw gaat toch gewoon volgends mij, wel choppie. Maar ik ga toch het liefst naar de sluf. Dat zal dan wel een van de laatste keren zijn. Alleen als iedereen naar playa gaat, dan ga ik daar natuurlijk ook heen. Al met al, ik heb er zin in  .
|
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
damn ik kan morgen niet, en daarna een hele tijd niet wegens verbouwing. vanmiddag mss even grasmaaien op de playa met de 13m & King. va een uur of 15:00. 15kn. 
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
goeiemorge Rudo, is dit een recente pro? ik had het voor morgen al opgegeven, maar nou lijkt het toch de moeite waard om heel vroeg in te stappen
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
goeiemorge Rudo, is dit een recente pro? ik had het voor morgen al opgegeven, maar nou lijkt het toch de moeite waard om heel vroeg in te stappen ja die is van nu
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Hola Rudo das wel ff klote man maar gooi dat nieuwe speelgoed maar bij mij neer dan!! Geeft je miss nog een goed gevoel dat wij en jou spullen nog wat plezier hebben!! We houden je wel op de hoogte hier van onze beul en hak dagen!!
De hele zondag ziet er volgens mij nog prima uit hoor!!
ff een update dan..........
|
|
|
Jeroen89

|
Gaan er nog mensen spelen vandaag of gaat iedereen morgen?
|
|
|
Erik@Spijk

Logs: 0 | 459 uur
|
Vandaag ga ik naar de Brouwersdam. Probeer er rond 11:30 te zijn.De wind is minimaal maar het moet kunnen
|
|
|
Jeroen89

|
Misschien dat ik ook nog wel ff richting brouwersdam ga. Ben er wel wat later dan jij.
|
|
|
thomasr

|
ik ga nu brouwersdam
|
|
|
Hard2Handle

|
Dude's voor de gene die mij telefonisch proberen te bereiken: heb mijn telefoon op m'n werk laten liggen  , dus struur maar een pb of email... Ben morgen zeker weten van de party als de voorspellingen aan blijven...
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Guys, geen fuck te doen op de dam, of gaan jullie wandelen? Morgen is het feestje. 
|
|
|
|