|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Nw is echt minder op paalja. Maar kijk eens naar de actuele voorspellingen: hij is nu west!? Als dat zo blijft... 
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
In het zuidwestelijke kustgebied zal de wind een stuk minder zijn! Ik ga waarschijnlijk naar IJmuiden, staat nu al 1 m/s meer dan op Hoek.
IN HET ZUIDEN ZUIDWESTELIJK EN IN HET NOORDEN WEST TOT NOORDWEST 8-13 KN. IN DE TWEEDE HELFT VAN DE PERIODE OVERAL WEST TOT NOORDWEST 13-18 KN. LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 18-23 KN, IN HET ZUIDWESTELIJKE KUSTGEBIED ENKELE KN MINDER.
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Arjen, niet alles geloven wat je ziet. berichten zijn voor de luchtvaart en zelfs de piloten zijn niet meer te vertrouwen tegenwoordig.... wind blijft bijna hele dag WNW dus goed voor autostrand.
ben er om 09:15
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik ben klaar voor vertrek richting dam of ouddorp, maar: geen wind! Momenteel 6.6 met 'stoten' van 7.5 wtf......... 
|
|
|
|
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
|
Ron pas maar op Ed. wil je 8m Diablojob uren uitproberen testen.
Sssst! wou het nog tactisch gaan vragen. Zijn om 11u autostrand, zullen ook even wat wind meenemen.
|
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
nu WNW, maar nog niet veel wind, dat wordt dus geen noordzee spot, playa aan de andere kant is wel een erg goede optie aan het worden...
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Ik ga zo rijden naar de palenplaya maar het is nog wel magertjes nu hoor!! Uurtje of half 11 present met de grote maten!! @rudo gooi je je spullen nog ff bij mij af!! 
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
even wachten, nog even wachten..op die 20 knopen.. nu nog maar 7,8ms
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Op paalja heb je nu meer nodig als 8,0 m/s, omdat je in de luwte zit van de slufter. Ik wilde al weggaan, maar wacht nog even. Echt vreemd dat guru.PRO zojuist de voorspelling compleet heeft verandert (in negatieve zin)  Anders maar morgen gaan knallen.... Handdoek in de ring jongens. 'sinus je suf' is niet zo m'n ding.   (eigenlijk om te huilen, maar toch wel grappig  )
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
act. zegt Dam 6.3 - 7.3. Eerst maar gewoon werken, misschien later op de dag alsnog instappen.
|
|
|
rich@rd

|
sorry hoor jongens maar t ziet er niet echt best uit op actuele waterdata, ik ga echt niet lopen koukleunen om vervolgens een beetje heen en weer te varen! hopen op wat meer wind en dan maar met gierende banden naar t strand! ik hoop wel dat we komend jaar nog wat stormsjees krijgen!
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
ik heb nog een schaal met hapjes, dus zeg even wanneer jullie gaan RR en MB want dan ga ik ook rijden. Anders moet ik naast mijn kite ook nog die schaal dragen.
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Ik wacht het nog ff af O. Nu pas 8,0 m/s, maar volgens de (zich steeds aanpassende) voorspellingen gaat het pas vanaf 13/14u wat worden. 14u is ook hoog tij, dus dan heb je ook het voordeel van het terugtrekkende water
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Hij lijkt boven de 8,0 m/s te komen, maar met opkomend tij en deze windrichting moet je echt wat meer woei hebben. Immers is er nergens een vlakwaterspot met deze windrichting (ok, hoog water op playa dan)
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
we moeten beetje tegelijk weg, zeg toch heb een schaal met hapjes en die moeten wel op
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Hij ging heel eventjes over de 8,0 m/s heen...om vervolgens weer in te kakken naar 7,5 m/s  In Ijmuiden is het ook net aan, hoop dat @rjen geluk heeft daar...
|
|
|
|
|