hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ok ik ben er uit!!! Als ik nu WG pro check dan trekt er na lange tijd weer een glimlach plooien in mijn gezicht!! Heren en dames niet te vergeten, op koninginnendag allemaal vroeg uit de veren en die windlappen op gang slingeren en tot een uurtje of 13u knallen en dan lekker na een oranjebitter lekker het oranjebal opzoeken en een biertje doen!! Dan de zaterdagmorgen lekker uitkateren op het water met zijn allen sterke verhalen van de avond ervoor uitwisselen!! Ik zie het weer even zitten........... voor zolang deze voorspelling blijft staan!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Windguru.PRO en windfinder.SF spreken elkaar nu flink tegen. Wat is er tocfh aan de hand met het weer?
Hoop echt dat er dit (lange) weekend weer gevaren kan worden. Anders naar het noorden toe. Maandag waaide het bij strand horst 18-20kn. Hier nauwelijks 15
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Windguru.PRO en windfinder.SF spreken elkaar nu flink tegen. Wat is er tocfh aan de hand met het weer?
Hoop echt dat er dit (lange) weekend weer gevaren kan worden. Anders naar het noorden toe. Maandag waaide het bij strand horst 18-20kn. Hier nauwelijks 15
Rij dan gelijk door naar het hogere noorden (Fehmarn)
|
|
|
|
KappuhH
|
Kom anders gewoon even op Mirns posen, moet die Skywalker van je nog proberen!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Heren en dames niet te vergeten, op koninginnendag allemaal vroeg uit de veren en die windlappen op gang slingeren en tot een uurtje of 13u knallen en dan lekker na een oranjebitter lekker het oranjebal opzoeken en een biertje doen!! Dan de zaterdagmorgen lekker uitkateren op het water met zijn allen sterke verhalen van de avond ervoor uitwisselen!! En na het oranje bal gaan we met z'n allen over Maxima heen, ideetje? oho, wat zeg ik nu....
|
|
|
rocket man
|
WG Pro staat voor vrijdag nog kantje bord (zw knoop of 15 met vlagen 19). Met LW rond een uur of 1 komen er nog 2 kn ebstroom bij. Dan zou het tussen 11:00 en 16:30 best iets kunnen worden. Ik hou het in de gaten en blijf hopen, na druk werken heb ik eindelijk weer eens een beetje tijd. Ben blij dat ik niet al teveel gemist heb
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Jaaaa!!! koniginnedagochtend!!!!!! ff hakken voordat ik mij weer ga vergrijpen aan alcoholische drankjes achter de bar....mijn motto: 1 voor jouw 2 voor mij.... ooowh jah en vergeet de barman niet (ik dus)...en dan die zaterdagmorgen voor het ontbijt alles er uit kotsen en weer fris en fruitig op het water kiteklooien...heerlijk... Count me in!!!!!
heb je btw vrijdag middag in Rotterdam niks te doen...kom dan ff langs bij die grote witte kussen terras( indien noodzakelijk wordt het een grote ronde tent, kan niet missen) op de pannekoekstraat 53a...SOHO.
entre is 5 euri...
alvast een fijne koniginnenacht
|
|
|
hijo del viento
|
Sinds wanneer sta jij in de SOHO achter de bar?? Ik heb nog een tijd aan de Meent gehuisd....en menig nipje gescoord in panecakestreet.
Regelmatig rondje Level, soho, pol cinema....
|
|
|
hijo del viento
|
En na het oranje bal gaan we met z'n allen over Maxima heen, ideetje? oho, wat zeg ik nu.... [/quote] Oei Ron ik wist niet dat je al zo lang niet meer had gevaren! De berichten waren voor de vrijdagmorgen 16 knopen met Maxima tot 20 knopen! Voor de liefhebber een bijlage
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
als ik niet te veel gedanst, te veel prik gedronken en een uurtje heb geslapen, ga ik in de ochtend want in de middag moet ik echt in A'dam zijn.
Of 5:00 moet eerst kijken hoe laat ik thuis ben ron
|
|
|
The O
|
goed nieuws in het AD. opspuiten nieuwe Maasvlakte gaat in record tempo, beetje laat maar zit nu pas de krant te lezen.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Sinds wanneer sta jij in de SOHO achter de bar?? Ik heb nog een tijd aan de Meent gehuisd....en menig nipje gescoord in panecakestreat.
Regelmatig rondje Level, soho, pol cinema....
kun je na gaan hoe klein de wereld is, in het grootse prachtige mooie pittoreske Manhattan aan de maas... ik doe ff een vriendendienstje bij soho...een goede vriend van me is daar de nieuwe bedrijfsleider... en bij gebrek aan multi talenten zoals ik, haalt hij wel eens de oude werkpaarden van stal...maruh...bij gebrek aan wind morgen, dan zou je me vast wel eens kunnen vinden bij de soho...ff een alcohol ontbijt doen als ik wakker wordt na mijn nacht dienst...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb er wel vertrouwen in dit lange weekend! Met waveboard sowieso meer low-end. Maandag had ook gekund. @ Ed: we moeten snel eens strapless gaan downwinderen @ Kappuhh: wie weet al zeer snel: ma of di mits kans op wind.
|
|
|
|
drifter
|
een strapless downwinder met chille golfjes doet het altijd goed
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Jaa en N / NO is mn favoriet.. volgende week feest Dan gaan we er zeker een paar doen! om te beginnen maar eens kijken of maandag vrij kan krijgen, Michiel kan je dan? en nog meer liefhebbers beetje te vroeg nog om blij te worden eigenlijk..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
morgen en weekend wordt niks. maandagmiddag vrij - dinsdagmiddag vrij. eindelijk eens goed briesje
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
morgen ochtend vroeg of aan het einde van de dag misschien een kans, ik sta iig klaar in de startblokken...
maandag wel erg veel regen voorspeld...
|
|
|
|
The O
|
Ik ga morgen niet, vanavond lekker door stappen en gelijk door naar a'dam morgen.
|
|
|
hijo del viento
|
morgen en weekend wordt niks. maandagmiddag vrij - dinsdagmiddag vrij. eindelijk eens goed briesje Morgenochtend en zaterdagochten mits het zo blijft en niet te brak staat nog steeds hoor!! Beetje spelen met 16 knoopjes....prima toch!!
|
|
|