Ed.

Logs: 0 | 165 uur
|
wordt gezellig maandag! hebben er genoeg een grote auto? we dachten aan de voorjaarsklassieker, noordwijk - wassenaar, rond een uur of 12 op de wassenaarseslag is mooi toch?
ben benieuwd naar de bakken!
@spoon we ruilen wel ff van boardje voor een stukkie!
@michiel.. lastig.. 7m en strapless .. 10m en strapless.. 10m en hoog met tt.. zie het maandagmiddag wel op het strand! nemen alles mee.. maar straps zijn uit den boze:)
@jesse neem die ene maat groter!!
Rudo ook mee maandag??mako to the max
|
|
|
Robert H.

Logs: 0 | 2 uur
|
Hopelijk is morgen middag de regen een beetje voorbij, dan kunnen we los. Eind van de middag op playa denk ik! De 11m is weer helemaal de oude, na het plakken van de twee gaatjes blijft hij weer super hard! 
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Potverdorie jongens ik heb er wel zin aan maandag ff downwinderen, ik heb dat nog nooit gedaan eigenlijk maar het begin van de middag ga ik niet trekken helaas.....
|
|
|
Mr the Emperor

|
Coint me in... voor maandag.
Zit in de ochtend voor mijn scriptie in Alphen in het depot. Hoop zo dat ik om 1200uur op het strand kan zijn.
|
|
|
d@ni

|
Thanks voor alle goede wensen!  Ben net terug van het ziekenhuis(vanaf half 8), de Fibula (smalle bot langs je scheenbeen) is dus toch gebroken, en een enkelband gescheurd...  Moet dus geopereerd worden  Moet ook elke dag mezelf in de buik injecteren met een bloedverdunner, dus de eerstkomende 6 weken geen water onder mijn voeten. @ andere schapekop : Je heb et Dorts al aarig onder de knie ziet ik hééé !!
|
|
|
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
|
wat later kan ook wel Hijo. nu eerst maar eens aan morgen denken
Dani ken je niet maar sterkte man!! altijd k*t zoiets.. 6 weken is gelukkig nog te overzien, laatst een boardje van iemand overgenomen die zijn kruisbanden had gescheurd, dan ben je gewoon rustig een jaar uit de running.. zal je maar gebeuren.
Het mooie woord K*t word automatisch vervangen door niks:p overgeemancipeerde admin?
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
wordt niet veel vandaag , volgens mij pas einde mag iets. dan maar AWD in de gaten houden wanneer het gaat waaien. wind is nu nog vol oost.
|
|
|
joey

|
Oost zuigt, ook veel regen vandaag. Ik denk dat ik morgenmiddag maar naar Ouddorp ga.
|
|
|
rich@rd

|
ja jongens morgen gewoon weer werken ik gok het er maar weer op en rij om 10.15 weg naar ouddorp en ben daar iig met andere richard en dave
|
|
|
Robert H.

Logs: 0 | 2 uur
|
@Dani: Veel sterkte en succes met revalideren, geef het goed de tijd om te genezen!!
|
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Eind van de middag zie ik wel een kans als de wind gedraaid is en de grote buien over zijn getrokken...
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
wordt gezellig maandag! hebben er genoeg een grote auto? we dachten aan de voorjaarsklassieker, noordwijk - wassenaar, rond een uur of 12 op de wassenaarseslag is mooi toch? Mits ik maar om 16u weer bij de auto ben dan moet het lukken  Desnoods flikkeren we bij mij alle gear (iig boardjes e.d. erin) ff een lijsje maken voor de auto's: - Edwin (wave 6'0" + tt) - Michiel (wave 5'8" + tt) - MrE (tt) - Nick (tt) - (?) (vergeef me, heb niet goed opgelet in het topic wie allemaal mee willen  ) Ben net terug van het ziekenhuis(vanaf half 8), de Fibula (smalle bot langs je scheenbeen) is dus toch gebroken, en een enkelband gescheurd...  Sjezus, wat balen man  Drie maal raden waar ik in 2003 mijn blessure ben opgelopen? Op exact dezelfde plek  Hopelijk ben je over zes weken weer genezen. Sterkte en beterschap de komende tijd! Vandaag laat ik schieten. Veel te veel regen en hij gaat echt niet verder draaien van Oost naar Noordoost. Dus eastfornic lake sessie of ver gaan rijden. Morgen en overmorgen veel drogere, hardere en betere windrichting in de voorspellingen 
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@Hard to Handle: Ga je dan naar Ouddorp? Ik overweeg dan hetzelfde namelijk.... Wind is al aan het toenemen. Mocht het nog teveel oost zijn dan zou een keertje strand Renesse een optie zijn. Ik weet een goede overgang. 
|
|
|
Ron Rodeo

|
wind is idd al aan het toenemen nu nog wat meer draaien en de zware regen weg..
begint al te kriebelen
@Michiel en Ed misschien ga ik er ook bij zijn, ben in ieder geval vanaf 10:00 vrij, ff kijken hoe het allemaal gaat lopen met iedereen.
|
|
|
rocket man

|
Daniel, zwaar rot man, beterschap en wacht tot echt weer beter bent, als je te vroeg gaat doe je er mss nog langer over. Ik kijk het morgen aan.
|
|
|
|
Mr the Emperor

|
Kolere Dani. Dat is toch wel een kitemare.
@ Michiel Moet dus om 0900uur in het depot van Alphen zijn. Als alles goed gaat maximaal 2uur werk. Over de logistiek zal ik je morgen in de ochtend nog wel even bellen.
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Top  Wordt morgen eindelijk weer echt gezellig op het "doordeweekse" strand 
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Op de Brouwersdam wordt momenteel al gevaren...(zie webcam Natural-High) wind wordt langzaam steeds Noordelijker. Zijn er gegadigden voor een einde middag sessie? Ik wil rond 17.00 opstappen. 
|
|
|
Ron Rodeo

|
ik wel, zit af en toe AWD te checken, wind is al prima alleen het wil nog niet draaien. moet echt onder 45 graden komen dan ist leuk en rij ik naar Ouddorp.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ok. Ik sta ook op scherp. Moet wel 1.5 uur rijden, wil dus om 15.00 beslissen en instappen. Zullen vast wel meer jongens zijn. Ik vaar Flexifoil en Mako. Als je op google maps kijkt, zie je ten zuiden van Renesse een soort landtong. Wordt daar 'de punt' genoemd. Met laag water en noorderwind heb je daar volgens mij ook een superspot. Golven aan de ene kant en een vlakke spiegel aan de andere. Die wil ik morgen gaan ontdekken. 
|
|
|
|
|