rich@rd
|
tja goeie spot, ik ga naar t modderige autostrand maar das ook niet alles!
|
|
|
Nickeltje
|
Ik ben daar 1 keer geweest nu, samen met Eagle-Jan, maar na alle berichten hier over stinkend drappig water en een erg drappige bodem, weet ik niet of ik er snel weer heen ga, hooguit als dat de enige lift is die ik kan krijgen...
|
|
|
rich@rd
|
tja dat kan allemaal wel maar tis dr wel tot erg ver ondiep en super vlakke stukken zitten dr bij!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
PAM! Als de wind zo aan blijft, dan ben ik rond een uurtje of 5 op Brouwersdam.
Als het goed is wordt hij zelfs nog iets harder rond die tijd.
@Nickeltje, als je een lift naar playa heb zou ik zeker instappen. Je gaat als het goed is 'over'het water, als het egt een ruk windje is.. ja dan ziet je misschien meer in het water.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ nickeltje, gewoon lekker naar playa gaan, ik heb 1 keer gehad dat ik het vond stinken, ben er veel geweest!! en tsja de blubber is een beetje glad onder je voeten! ik ga na het eten richting playa. heb gevraagt of me ma mee wilde
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik heb er op dit moment nogal spijt van dat ik vanmorgen niet toch maar mijn spullen mee gesleept heb...
Hier zit er nog 1. Had er weinig vertrouwen in... Als het zo aan blijft rijd ik eerst naar huis om mijn spullen te halen na het werk. Nu 8,2m/s!!!
|
|
|
Hard2Handle
|
... ik ga na het eten richting playa. ...
Playa met NW en Eb is niet echt relaxed, vlagerig en nog verder lopen....
|
|
|
snakeroel
Geen avatar
|
en de noordzeestranden is dat wat met deze wind? kijkduin/hoek van holland
|
|
|
bezemsteel12
|
... ik ga na het eten richting playa. ...
Playa met NW en Eb is niet echt relaxed, vlagerig en nog verder lopen.... dan denk ik brouwersdam
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Me spullen liggen in de auto en het systeem is hier gecrasht. Vraag me echt af wat ik hier nog doe
|
|
|
Nickeltje
|
Lekker vertrekken Jesse!!
|
|
|
Hard2Handle
|
en de noordzeestranden is dat wat met deze wind? kijkduin/hoek van holland
Ja hoor, de noordzee ik ook goed te doen met deze richting als je redelijk kan varen, wel een beetje aanlandig, maar voor mij goed te doen...
|
|
|
Dennuzzz
|
Zo dan lekker windje mannen!
@Hard2Handle waar ga jij kiten op de noordzee dan vanmiddag?
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Nu 15-18 knopen?? Is dat alles?? Zou toch onderhand wel eens moeten gaan pieken nu volgens de voorspellingen?
|
|
|
RobertV
|
hmm zoo jammer dat je niet meer gratis kan parkeren in rotterdam bij de euromast nu is kiten na het werk gewoon duur :/ De wind ziet er wel goed uit Have fun allen die wel kunnen
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Dames en heren,
Zit met een klein probleem vanmiddag lekker gekite maar had last van mijn knie bij het landen van raileys e.d. Nu ben ik vorige week bij het landen van een loop erg diep door mijn rechterknie gegaan en dat voelde toen ook al niet goed. Na een weekje rust dacht ik dat het wel weer in orde zou zijn maar helaas. Het punt is dat ik donderdag 10 dagen naar Zaafarana ga om te kiten. Nogal een vervelende situatie. Heeft er iemand van jullie misschien ervaring met ondersteunende knie braces?
|
|
|
bezemsteel12
|
hmm zoo jammer dat je niet meer gratis kan parkeren in rotterdam bij de euromast dops bij benzine stations is het wel gratis makkelijkste is alleen wel een onbemande, bij benande heb je kans dat je word weggesleept.
|
|
|
CCaptain
|
Gefeliciteerd John!!! Da's een prachtige kitesurfdude! We gaan hem snel een paar tricks leren. Nu kan ik tenminste ook gaan biggen, kindercrèche on tha beach.... hmm zoo jammer dat je niet meer gratis kan parkeren in rotterdam bij de euromast Hoi Dops, Je kan gratis parkeren aan de zuidzijde van de Maastunnel. Je auto staat dan in het zicht van de beveiliging van de tunnel en je loopt in 5 minuten door de voetgangerstunnel van zuid naar de Euromast. Vandaag lekker gevaren @ Bdam. Ook nog even strapless met het golfsurfboard van GT. Thx GT! Heb eindelijk bericht van surfpirates. Er komt een nieuwe 12m aan + korting op mijn volgende bestelling voor het lange wachten, yeah!
|
|
|
Eagle-Jan
|
hmm zoo jammer dat je niet meer gratis kan parkeren in rotterdam bij de euromast nu is kiten na het werk gewoon duur :/ De wind ziet er wel goed uit Have fun allen die wel kunnen gratis parkeren kan anders ook gewoon op de kralingse zoom...dicht bij metro en snelweg!!!!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dames en heren,
Zit met een klein probleem vanmiddag lekker gekite maar had last van mijn knie bij het landen van raileys e.d. Nu ben ik vorige week bij het landen van een loop erg diep door mijn rechterknie gegaan en dat voelde toen ook al niet goed. Na een weekje rust dacht ik dat het wel weer in orde zou zijn maar helaas. Het punt is dat ik donderdag 10 dagen naar Zaafarana ga om te kiten. Nogal een vervelende situatie. Heeft er iemand van jullie misschien ervaring met ondersteunende knie braces?
Heb ook last van mn knieen, had ik ook al van snowboarden, en ik weet wel dat die brace van youri zoon bv. alleen helpt tegen overstrekken, hij vangt geloof ik niet veel klappen op ofzo. heb wel een oplossing voor je.. koop een skim- of waveboard en ga strapless gek doen. heb je ook nog eens minder wind nodig en als je in zaafarana geen golven hebt, scoor een nobile skim! Vandaag ook te lekker gevare met 10m en skimboardje. Woensdag weer playa! moeten we er wel vroeg bij zijn, lekker zuidwest:p
|
|
|
Hard2Handle
|
@Hard2Handle waar ga jij kiten op de noordzee dan vanmiddag?
Ben niet meer geweest, moest laat werken en voordat ik thuis m'n spullen gehaald had zou het te laat zijn.... Volgende keer maar weer. Jij nog geweest?
|
|
|
RobertV
|
Hmm thanks voor de ideëen ! Aan de andere kant van de maastunnel moet ik maar is proberen. Dat is nog geen 10min lopen vanaf me werk denk ik
|
|
|
Nickeltje
|
Gaat er morgen iemand kiten? Liefst eind van de middag?
|
|
|
Eagle-Jan
|
Gaat er morgen iemand kiten? Liefst eind van de middag? sorry ik ga early in the morning...heb avonddienst en die begint om 15:00 dus moet om 1300 wegrijden bij de playa.
|
|
|