Nickeltje

|
Goedemorgen!!
Waar is nu die wind dan?? Of snap ik het weer niet en komt die vanmiddag pas? Mijn spullen liggen hier in elk geval naast me, vanmiddag een lift van Dops. Als het goed is gaan we naar de Brouwersdam.
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Vliegerweer laat weer eens nix zien (pfff!). Moet nu toch maar eens een keer een andere site gaan proberen denk...
Heb mn spullen ook bij me, de zon is er al nu nog een extra zuchie wind!
|
|
|
bezemsteel12

Logs: 0 | 69 uur
|
gister was k.u.t weer!!!! we waren half 9 op het strand, maar geen wind, en toen het kwam was het nog weinig! trouwens wel heerlijk om een discussie aan te gaan met een instructeur die die vervolgens niet kan winnen, dus dat hij maar vraagt of ik een vergunning heb  maar ik gaf geen eens les tsja al loop je met iemand mee die gaat kite, dan geef je nog geen les
|
|
|
Nickeltje

|
Hé? Is dat tegenwoordig de gedachte?
Dan zou ik dat zondag (ja met die hele 6 knopen die er stond) ook gedaan hebben. Vriendin had een set gekocht, ook beginner net als ik en ze wilde met die lage wind toch even rustig oefenen met oplaten, naar zee lopen en in het water een paar keer laten landen en opnieuw starten.
Ik ben met haar mee gelopen, al kletsend en hier en daar een tip ofzo. Daar kan iemand zich dus al druk om maken?
Om het gewoon helpen van elkaar?
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Word het vanavond na het werk nog wat of WTF???
@Ron ik leef met je mee... Wat een dramatischnikswindjaar...
|
|
|
|
Nickeltje

|
Dops, ik hoop natuurlijk van harte dat er wind is, dan heb ik niet voor niks mijn spullen meegesleept, maar als de wind nou niet aantrekt ofzo, voel je dan vooral niet voor mij verplicht om alsnog te gaan.
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
|
kom we gaan zaterdag massaal naar de playa...300 mann plus, es ist ferien!!!! toll geil klasser klapper, der wind verwactung ist gut...und denn machen wir ein deutsches invasion [aldus onze ooster buren] ik denk dat ze al onderweg zijn...  zaterdag ga ik maar naar een ander spot....heeft iemand ideeen???  old village, rock beach, hvh, de zanden van de graaf.... als het maar geen sjeefeningen oder brouwersdamned ist. 
|
|
|
Nickeltje

|
Eagle, ich habe keine Ahnung woher Sie gehen sollte... Diese Wochenende habe ich leider keize Zeit für Kiteboarden... 
|
|
|
Eagle-Jan

|
wat?? ben je aan het olie lekken??? gaat dat der ganze samstag in beslag nemen? of wil je sponge bob verzuipen? 
|
|
|
richard

|
Zo guys, ff niks van me laten horen. Ben al een weekje terug uit Valencia. Letterlijk 1 dag lekkere wind gehad en daar uitrusting gehuurd.
Zo verslaaf geraakt van die ene dag in m'n boardshort varen zonder pak dat ik gelijk een kite-only vakantie heb geboekt naar Rhodos.
10 dagen windzeker want ik geloof niet dat ik ooit een zomer heb gehad met zo weinig kiteuren. Wellicht zaterdag als de weersverwachting nou eens niet inkakt.
Ik denk dat het dan Rock of Bdam wordt. Prima met ZW en niet zo idioot druk als playa.
Voor vanmiddag is de verwachting alweer ingezakt en ik heb de FS nog niet terug in elkaar kunnen zetten, dus voorlopig alleen de 10m2 ;-(
@Hijo: gefelicteerd John, zo te zien zit alles erop en eraan. Tip: bij natural high heb ik vorige keer een ieni-mini wetsuit gezien voor €30. Volgens die kerel gingen ze als warme broodjes/suitjes over de toonbank. Mss een idee om hem alvast te laten wennen.
|
|
|
Nickeltje

|
:wave: Güten Tag Richard!
Zaterdag ben ik BP aan het sponseren denk ik. Lekker Nl door cruizen met de auto naar allerlei vervelende familie verplichtingen... Zou zo fijn zijn als die mensen gewoon dicht bij elkaar zouden wonen...
|
|
|
Eagle-Jan

|
nou...laat die put maar lekker lekken dus... als de vooraad op is dan kun je tenminste zeggen dat je niet kunt komen
|
|
|
Nickeltje

|
Gaat de wind vandaag nou echt vanaf een uur of 17 inzakken? Hoop dat ik het verkeerd zie of dat die voorspellingen niet kloppen...
|
|
|
Eagle-Jan

|
Papa Hijo, wijsman!
Waar gaat er vanmiddag gekite worden B-dam of Autoplaya, zodat uw oppas zich aan kan passen aan het schema. Ga hopelijk rond de klok van 2 gasgeven!
Mart neem jij je bugs voor de zekerheid mee, je weet nooit waar die rare vogel uithangt.
welke rare vogel??? jongens....ZATERDAG!!!!! hopen dat ik niet ben voorgelogen door wf.
|
|
|
Yoram

|
Mwah valt mee, na 17hr valt er wel te varen. Wind is nu al iets harder dan de voorspellingen, als dat zo blijft zit het wel goed hoor. Plaatje van windguru pro. 
|
|
|
Eagle-Jan

|
kijk nou...wg pro voorspeld het zelfde.....zou het dan toch gaan gebeuren ?? door de schooltjes heen en door naar sluf... 
|
|
|
RobertV

|
Nickeltje, niet zo doemdenken joh ;p , voorspellingen zijn nog steeds vaarbaar! daarnaast waait het de hele ochtend al iets harder dan voorspeld.
|
|
|
Nickeltje

|
M'n zusje is nu al op de Dam. Heerlijk aan het varen smst ze net (tussen het varen door dan hoop ik).
Heb er zin in!! En eigenlijk nu al niet zo veel meer te doen hier, dus wordt nog een lange zit naar 17u...
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Kga rond half 4 maar eens kijken, hoop dat er genoeg wind staat voor mij en m'n 10m2! 16 knoopies vind ik op dit moment nog altijd ff een twijvelaartje. Maar als ik naar buiten kijk ziet het er wel goed uit trouwens...
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Hey stelletje sletten van de wind het is nu 8,6m/s op HvH, dus misschien word het toch nog wat na het werk vanavond...
|
|
|
Nickeltje

|
Ahum, sletten??
Ik ga straks weg, wordt om 17u opgepikt hier en dan hopelijk nog even een paar uur lekker de zee in/op...
|
|
|
|
joey

|
Kom net terug van rockanje, was goed te doen hoor met een 10,5. Vanaf 16.00 trok de wind wat aan en kon goed hoogte lopen.
Wel reed er handhaving rond. Niet kiten op het badstrand dus.
|
|
|