Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Hoi allemaal ik heb even een vraagje. ZIt er heel hard aan te denken om mijn vrije vrijdag te ruilen met maandag. Ik zie dat het dan lekker gaat waaien. Weet iemand of het op Oostvoorne lekker varen is met Noorderwind?
Ik zou er iig geen geld op zetten dat het maandag nog waaid, de laatste tijd verdwijnd de wind hoe dichter je bij die dag komt. Maar Playa is erg vlagerig (dus ruk) met N, maar nog wel te doen, ikzelf ga dan liever ergens langs de noordzee kust tussen HvH en Den Helder...
|
|
|
R.B.
|
uhhh jongens 10,6 m/s nu waar komt dat vandaan?????
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
uhhh jongens 10,6 m/s nu waar komt dat vandaan?????
ehm: En dat ziet er dus zo uit vanaf het strand
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik zou er iig geen geld op zetten dat het maandag nog waaid, de laatste tijd verdwijnd de wind hoe dichter je bij die dag komt.
Maar Playa is erg vlagerig (dus ruk) met N, maar nog wel te doen, ikzelf ga dan liever ergens langs de noordzee kust tussen HvH en Den Helder...
Thanks. Ik heb maar besloten om maandag gewoon te gaan werken. Met een beetje geluk staat er dit weekend nog wel wat wind. Baal er enorm van dat ik al twee weken niet op het water ben geweest
|
|
|
Naishie
|
Mmm Hij is alweer aan het zakken voor maandag Heb meer vertrouwen in zondag eigenlijk.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Is al een tijdje dat ze goede wind voor het weekend opgeven en wanneer het eindelijk weekend is dan is alle wind opeens weg. Hoop wel dat er zondag een lekkere wind staat aangezien de LE van mijn 12m helemaal kapot is en er geen nieuwe op voorraad was. Is nu al drie weken in bestelling. Maar gelukkig heb ik nog een 9 en een 7 liggen.
|
|
|
|
thomasr
|
Noord op oostvoorne kan best lekker zijn hoor!!
|
|
|
|
haast - te - recht
|
bij Windfinder is de wind al weg voor zondag en maandag. heerlijk die voorspellingen
|
|
|
|
|
|
haast - te - recht
|
Gouda mooie stad, leuk centrum maar ik kom uit Leiden ;-)
|
|
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
lekkr hier, ben ik een keer in deze regio laat de wind het afweten . Hopen maar op zondag idd
|
|
|
rocket man
|
Windfinder en Windguru GFS komen aardig overeen met voorspelling van 12 UTC, idd ruk. Alleen WG pro WRF 9km laat nog hoop voor zondag. Als ie zaterdag avond nog steeds zo staat ga ik kweilen.
|
|
|
rocket man
|
lekkr hier, ben ik een keer in deze regio laat de wind het afweten . Hopen maar op zondag idd
yeah, we hebben een schuldige
|
|
|
RRA
|
yeah, we hebben een schuldige ja sorry boys , zal de volgende x als ik hier ben een flinke bak wind meenemen van mijn home spot Mirns al zullen ze me dat daar dan wel niet in dank afnemen
|
|
|
RRA
|
desalweltteplus hoop ik nog wel ff te kunnen raggen hiero.
Afwachten maar , en duimen
|
|
|
Eagle-Jan
|
aaahhhhhh wat was het lekker op de playa con los palos, het was kort maar zoooo lekker krachtig.
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Noord op oostvoorne kan best lekker zijn hoor!!
ssssssssssssssssttttt stil thomas niet te hard roepen anders heb je in de herfst geen ruimte meer
|
|
|