|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dinsdag wassenaar - ijmuiden!!! who's in En woensdag nog eens maar dan met waveboardje. maak die agenda's maar vast leeg.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Dinsdag wordt nuclear, dus misschien wel heel link. vooruitzichten staan nu al op 40+ knopen in de vlagen. Ik hou het op maandagmiddag/avond en woensdag middag/avond na werk.
|
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Jesse, zo te zien word het maandag middag jongen en dinsdag survival. dat ga ik met mn 9,5 niet redden....ja misschien tot 12 uur. als het veranderd kan je mee natuurlijk
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Michiel, ben niet zo zeker of de dinsdag wel lekker gaat worden. ik kan natuurlijk wel spelen in 35-40 knoop maar er komt ook regen aan dus onstabiele lucht...en dan wordt het meer overleven met veel risico's. Ik ga dan liever maandag einde middag/avond want dat gaat het aantrekken naar 20-25 knoop en woensdagmiddag/avond lijkt ook lekker te worden. ik kan dus alleen uit het werk direct doorrijden. spreek je...
|
|
|
Spoon
|
DAMN YOU!!! maandag it is...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel, ben niet zo zeker of de dinsdag wel lekker gaat worden. ik kan natuurlijk wel spelen in 35-40 knoop maar er komt ook regen aan dus onstabiele lucht...en dan wordt het meer overleven met veel risico's. Ik ga dan liever maandag einde middag/avond want dat gaat het aantrekken naar 20-25 knoop en woensdagmiddag/avond lijkt ook lekker te worden. ik kan dus alleen uit het werk direct doorrijden. spreek je... Mee eens, en dan nog moeten we echt de dag zelf afwachten. Vrijdag was weer een mooi voorbeeld hoe vaag de voorspellingen en het weer zelf kunnen zijn. DAMN YOU!!! Hahahaa T2 vriend, als ik eerlijk ben dan had ik nooit verwacht toen je wegging dat het zo zou worden. Had eerder beetje spelevaren in het low-end verwacht Wie weet dan tot maandag
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Michiel volgens mij hadden we afgesprokem mocht de wind aantrekken dat er hier met GEEN woord over gerept zou worden!!
Aangenaam trouwens
Iki hoop wel dat mijn 'oefenochtendjeuitgehaakteraileyspierpij n' van gisteren wel wat minder is want kan nu nog geen vork vasthoudenen van nijd ook maar aan de borst als er nog wat over is!!
FF de agenda checken [lees leegmaken] mocht de woei doorzetten zo
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
Michiel volgens mij hadden we afgesprokem mocht de wind aantrekken dat er hier met GEEN woord over gerept zou worden!!
Aangenaam trouwens
Iki hoop wel dat mijn 'oefenochtendjeuitgehaakteraileyspierpij n' van gisteren wel wat minder is want kan nu nog geen vork vasthoudenen van nijd ook maar aan de borst als er nog wat over is!!
FF de agenda checken [lees leegmaken] mocht de woei doorzetten zo
Hijo, bof ik even. Agenda is zowel maandag als woensdag empty! Allen woensdagmiddag een receptie van een relatie die vertrekt (hij gaat ook wel weg als ik niet aanwezig zal zijn).
|
|
|
martijn
|
Michiel, stond je vrijdag avond al overpowered met de 10? Weet je wel zeker dat dat een 10 is dan ? Een vriend van me kon met zn 13 rev gewoon nog uithaken, en met de 12m catalyst was het ook nog prima vaarbaar... Wind was wel heel raar!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ging prima met de 13m maar de 10m was wel veel lekkerder op het laatst.
@ hijo - we hebben wel heeeeeeeeeel lang staan zwetsen voordat er een beetje wind kwam. Nog doorgevaren tot na achten, was heerlijk.
|
|
|
drifter
|
yo Ed, was niet makkelijk beslissingen maken vrijdag met de locaties enzo, maar ik denk dat wel duidelijk werd waar de moeite voor nodig was. Top dat je meedeed. Downwind met het golfboardje met de goede voet voor. Kan me niet herinneren die een gemaakt te hebben afgelopen 9 jaar. Zullen we maar eens verandering in brengen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ja, maar gaan we dinsdag of woensdag met wavebard. Of word het dinsdag big-air en woensdag relxed golven berijden? Word wel massive dan, 2 dagen op rij 30km+ downwinderen.
Hoe ligt morgenavond dat wandelstrand van jullie erbij met hoogwater trouwens?
|
|
|
JB - On The Edge
|
Hoogwater op Playa? Prima! Minder ver lopen! Ik sla dinsdagavond ook maar over...maar dan wellicht wel morgen...en woensdag ben ik vrij...balen zeg...
|
|
|
martijn
|
Hoelaat wil je dinsdag gaan Ed? Want ik kan weer alleen 's ochtends of 's avonds
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel volgens mij hadden we afgesprokem mocht de wind aantrekken dat er hier met GEEN woord over gerept zou worden!! ...ai dat was ik ff vergeten Excuses Aangenaam trouwens Geheel wederzijds! Ik was al een half jaar niet op playa geweest, wie weet kom ik er weer vaker. Michiel, stond je vrijdag avond al overpowered met de 10? Weet je wel zeker dat dat een 10 is dan ? Ik heb het even nagemeten, en ik moet toegeven dat ik ook echt belazerd ben door die Fransman. Het is een 9,988737364469917725m2 ipv een volle 10m2. Echt schan-a-lig dat ze dat niet netjes vermelden Ik heb je beide maten nog gesproken. In vlagen kon ik echt niet meer achteruit lopen. Ik zou de bridle nog op een extra high-end stand zetten. Ik weiger om die te veranderen, ik haat kloten aan bridles e.d. Pak liever een kleinere maat (die in de auto lag ) Overigens heb ik je de mooiste 'live' railey van dit jaar zien maken, Martijn! Waanzinnig mooi gestyled met duidelijk een echt explosieve pop en je ging echt waanzinnig hoog! Wat heb je veel geleerd in een korte tijd. Kun je al HP-en?
|
|
|
martijn
|
Was uiteraard een grapje he over die 10 . In de vlagen was die idd wel goed! haha tnx man! Straight Hp lukt nog steeds niet helemaal goed, zodra ik los kom begin ik mezelf bijna gelijk op te trekken en dan wil ik passen voor het dode moment.. Dat gaat dus fout, en als ik er dan over na ga denken lukt het helemaal niet . Pas geleden wel 2 maal een backmobe gepakt, maar echt onder controle heb ik hem nog niet. Was wel even wennen die korte lijnen zeg, volgende keer moet je hem ook maar eens proberen. De kite heeft twee afstellingen: freestyle en waveriding. Grote kans dat je hem op waveriding hebt gevaren, dan heb je idd niet echt dikke druk in je kite
|
|
|
Ed.
|
Ik stem voor dinsdag big air en woensdag golfrijden! tijd maakt me niet uit, roept u maar! @Michiel, hopelijk wordt ie woensdag niet teveel west! dinsdag wordt een beetje te ruig voor mijn 7m strapless denk ik.. wf en wgpro zeggen nu 'ga vroeg weg dinsdag..' @ Evan, vandaag was het helemaal ondergestroomd, tot beetje achter de duinen, biljartlakentje. wel pas vanaf een uur of 5 tot 8 echt mooi. ik weet niet of het morgen avond net zo hoog wordt als vandaag? wou morgenmiddag met mn neefje wassenaar - noordwijk doen, ziet er alleen naar uit dat dat niet gaat lukken, dan kom ik zeker het licht uitdoen @Rory, Achmed the dead terrorist zei het al; 'Location, location location.' gelukkig zijn we doorgereden, had het niet willen missen! vandaag na de les mn andere neefje van 10 weer aan mn kite geknoopt, wat gaat dat ventje snel zeg.. maak jullie borst maar nat met die hp's jongens.. hij doet ze thuis al allemaal aan de schommel:)
|
|
|
KiterHans
|
Zijn er nog die morgen ochtend naar het autostrand gaan? Wil er rond 09:30 zijn.
Zo aan de voorspelling te zien wordt het hem niet, regen en te onstuimig voor mij
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Het lijkt eind van de middag, begin avond wel lekker te worden, wie gaat waar naar toe? Brouwersdam is hoog water, inclusief lekker pooltje ! Playa is ook een optie, u zegt het maar! brouwersdam: ma 13 sep 05:57 165 11:45 -97 18:18 168
|
|
|
Spoon
|
Ik ga naar playa toe. Ik wacht de tijd alleen nog even af.
|
|
|
koen-tjeee
|
Het lijkt eind van de middag, begin avond wel lekker te worden, wie gaat waar naar toe? Brouwersdam is hoog water, inclusief lekker poolte ! Playa is ook een optie, u zegt het maar! brouwersdam: ma 13 sep 05:57 165 11:45 -97 18:18 168 O la la, jij blijft maar gaan . Hoe nice...! Maybe tomorrow/woensdag helemaal mooie dagen!
|
|
|
|