haast - te - recht
|
(wendy_kitesmiley)morgen katwijk dikke bakken , verwachte woei 25 kn . lekkere ochtend sessie
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
h2h,lauw en overige maaskantjes Waar gaan jullie? golven of vlak? Moet ook aan die zee-ezel van jullie hangen.
ouddorp of playa, roka
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
was vandaag in de golven, werd hoog, pak ik er een, kom ik dit tegen, hij pakte hem ook.... http://www.zeezoogdieren.org/wordpress/wp-content/uploads/2008/07/20071021-oostende-tuimelaar.jpg De tuimelaar (Tursiops truncatus) is een robuuste maar gestroomlijnde, grijze dolfijn, met een duidelijke snuit. De wittige onderkaak is net iets langer dan de bovenkaak. De tuimelaar heeft een sigaarvormig lichaam met een slank staartstuk, spitse flippers, grijze bovendelen en een witte buik. Wereldwijd is het een veel voorkomende dolfijnensoort. De tuimelaars die langs de Nederlandse en Belgische kust gevonden werden, varieerden in lengte van 110 cm tot 380 cm. De gemiddelde lengte bedroeg 270 cm. De tuimelaars van de Noordzee zijn over het algemeen nogal zwaar gebouwde dieren, veel robuuster dan hun tropische soortgenoten. De tuimelaar scoort ongetwijfeld hoog in discussies over intelligente dieren.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Op Schellinkhout werd er zojuist 47knp+ gemeten
Volgende keer gewoon je spullen meenemen als je in de buurt ben. Hij was weer lekkel en bruut vanmiddag op schellinkhout Van 35 tot 47 kn, Mega hooooooooooooog en heerlijk 2uurtjes gevaren todat mijn depowerkoort brak en mijn kite weg was. Gelukkig was Stephan v.d. Berg er en die ontfermde zich over mijn kite zodat ik die zonder problemen en heel naar de kant kon brengen. Stephan alsnog bedankt TOP SESSIE !!!!!!!!!! Ik neem idd de volgende keer mijn spullen mee naar Schellinkhout, spot ziet er goed uit behalve het gras en de kleine launch plaats. Maar goed dat er iemand was om je te helpen met je kite.
|
|
|
Hard2Handle
|
was vandaag in de golven, werd hoog, pak ik er een, kom ik dit tegen, hij pakte hem ook.... http://www.zeezoogdieren.org/wordpress/wp-content/uploads/2008/07/20071021-oostende-tuimelaar.jpg De tuimelaar (Tursiops truncatus) is een robuuste maar gestroomlijnde, grijze dolfijn, met een duidelijke snuit. De wittige onderkaak is net iets langer dan de bovenkaak. De tuimelaar heeft een sigaarvormig lichaam met een slank staartstuk, spitse flippers, grijze bovendelen en een witte buik. Wereldwijd is het een veel voorkomende dolfijnensoort. De tuimelaars die langs de Nederlandse en Belgische kust gevonden werden, varieerden in lengte van 110 cm tot 380 cm. De gemiddelde lengte bedroeg 270 cm. De tuimelaars van de Noordzee zijn over het algemeen nogal zwaar gebouwde dieren, veel robuuster dan hun tropische soortgenoten. De tuimelaar scoort ongetwijfeld hoog in discussies over intelligente dieren. Van de zomer heb ik nog een bruinvis gezien...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
zo wat een dag ws dat zeg.. eerst lekker loopies draaien op een spiegelglad meertje.. lekker half boven het fietspad hangen en dan terug het water op worden geslingerd:)
En daarna nog ff wat bakskes geript in ouddorp.. jammer vd stroming alleen. dus dat gaan we morgenochtend vroeg maar goed maken met een dikke downwinder. HALF 8 LANGEVELDERSLAG voor de liefhebbers!!
Vandaag had Evan de helmcam, ben benieuwd naar de beelden:D
En Ron waar blijven die foto's!!
|
|
|
|
Hard2Handle
|
h2h,lauw en overige maaskantjes Waar gaan jullie? golven of vlak? Moet ook aan die zee-ezel van jullie hangen.
ouddorp of playa, roka
Denk dat het voor mij playa word in de ochtend, niemand wil in de bakkken spelen op zee...
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Vandaag had Evan de helmcam, ben benieuwd naar de beelden:D
Had er denk ik toch even een nieuwe batterij in moeten doen, staat maar 2 min op helaas. Dat andere filmpje heeft hij wel op zijn pc gekregen.
|
|
|
rich@rd
|
jongens ik baal er echt enorm van dat ik van deze heerlijke dagen heb moeten laten schieten!!! ik kan eigenlijk alleen op zondag,pff.
|
|
|
|
Ed.
|
h2h, O, vroeg wekkertje en meegaan, daarna weer lekker tukkie doen desnoods
zijn met zn 3en dus wat gezelschap is altijd goed
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
jongens ik baal er echt enorm van dat ik van deze heerlijke dagen heb moeten laten schieten!!! ik kan eigenlijk alleen op zondag,pff.
@rich@rd van zwarte piet. Die kale plek wordt steeds groter , dus hierbij een kleur plaat voor je kan je samen met je meiske kleuren en hebben je haren een beetje rust. @h2h had wel zin in golven maar ga ook naar playa dan, hoe laat 6:00, 7:00 of 8.00?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ed jij moet ondertussen ook kieuwen hebben hè. meer in het water dan op het land lijkt het wel.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ooowh kan morgen niet wat een hel... Ed man 3 sessies per dag ga je lekker? Rich@rd, zondag dan maar een regen sessie doen ergens?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ed jij moet ondertussen ook kieuwen hebben hè. meer in het water dan op het land lijkt het wel. Ik moet zeggen afgelopen donderdag leek het meer op vleugels!!! edit; vorige week donderdag
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
ooowh kan morgen niet wat een hel... Ed man 3 sessies per dag ga je lekker? Rich@rd, zondag dan maar een regen sessie doen ergens?
He dat pandje van je loopt niet weg he!! Of is het het hele eiland Dordt aan het afdrijven??
|
|
|
Ed.
|
levende bewijs voor de evolutie theorie.. mn vingers kan ik ook al niet helemaal meer strekken
zometeen barrel time:)
|
|
|
|
martijn
|
Olten, wij zijn morgen kwart over 8 op ouddorp. Ziet er naar uit dat er gewoon weer een dikke 20 kn staat en lekkere golfjes denk ik .
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ben bang dat vandaag niks meer gaat worden, begint nu al af te nemen.
|
|
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
He dat pandje van je loopt niet weg he!! Of is het het hele eiland Dordt aan het afdrijven?? Het eerste lek is reeds geslagen en wel bij mij in het dak! Kan nu kiten in de gang als ik de deuropen zet voor de wind. Voor vandaag haak ik even uit, allen veel plezier vandaag ik ga wederom lekker aan de klus, daar zijn we immers goed in op dit eiland of niet Rudo.
|
|
|