D.D
|
Hee el rudo en michiel bandit, nadat jullie die woensdag weg waren was de wind echt helemaal niks! Super vlagerig en ook zacht.. en soms weer knetter hard!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ja daarom gingen we ook weg. was wel een lekker dagje verder, alleen de wind was crazy komt wel weer...
Dat kommetje aan de waterweg lijkt me zwaar verboden? en er zullen wel boeg-golven de hoek om komen zetten. Maar nooit geschoten altijd kogels!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja, wat Rudo al zegt DD. Super, super vlagerig en extreem veel chop. Tijdens sprongen zag ik de golven door elkaar lopen uit soms wel drie richtingen. Vaag gezicht Dat kommetje is zwaar verboden en er varen veel loodsboten langs e.d. die snel Jan met de pet kunnen waarschuwen. Ikzelf dacht ook eens achter de blokkendam te gaan kiten in dat heerlijk warme koelwater. Beetje zoals bi bij Brouwersdam (waar het ook verboden is en regelmatig bekeuringen worden uitgedeeld) Maandag ziet er top uit ware het niet dat de luchttemperatuur zo extreem laag is, te laag wat mij betreft. Ik wil toch een poging gaan wagen, kan niet langer wachten Zat zelf te denken aan scheef, of Oostvoorne? Wel om 12:00 laag water. Ouddorp anders? De rest van de week...maar niet over praten. Fingers crossed dat het nog gaat veranderen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
morgen misschien even een korte sessie dan maar...noordwest..dus sluftah lijkt goed, blokkendam ook..of toch ouddorp??
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik ben morgen niet van de party, lan feestje. @MB je mag mijn 7m lenen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ben morgen niet van de party, lan feestje. @MB je mag mijn 7m lenen. Thanks O Maar het wordt geen 7m2 weer, en ik twijfel zelfs over 9m2. Ik weet nog niet waar ik heen ga. Vandaag was het ook moeilijk koud en morgen geven ze rond de 4°C op. Dat is wel erg koud Ik test graag je 7m2 eens als je ook van de partij bent. Veel plezier op het feestje, en cross your fingers voor beter weer Laurens, morgen volgens watersportweer idd. 2e en 4e trap slufter mogelijk, 12:00 uur ook laag water Ik neem aan dat je voorkeur niet naar de blokkendam uitgaat?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hey michiel, dat is inderdaad mogelijk..wind moet alleen nog een beetje aantrekken zo te zien..mocht het vandaag nog gebeuren...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Idd. de wind trekt wel aan maar de buien (hagel + natte sneeuw) blijven volgens buienradar maar komen en komen. Moet je voor de grap nu eens op de webcam van scheef kijken, wolken zo zwart als de nacht en dito gordijnen eronder Ik kijk het nog even aan, 12:00 uur laag water en goed te doen kwa windrichting. Misschien zelfs racen naar de blokkendam te doen. Oostvoorne tever lopen met die buien wat mij betreft. Ik lees hier dat daar ook een aantal heen gaan.
|
|
|
d@ni
|
Ik ga over'n klein uurtje richting voetstrand. Voorlopig schijnt de zon nog.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga over'n klein uurtje richting voetstrand. Voorlopig schijnt de zon nog. Check buienradar. Ik zou tenzij je niet ervaren genoeg bent die wandeltocht niet overhebben met zulke omstandigheden. Ik ga als de wind een beetje aantrekt zo rijden richting Sluf. Uurjte of 12:00 daar.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
okidoki michielbanditzor:) ik ga denk ik ook wel even naar sluftah toe, mits de wind boven de 9ms gaat zitten..vrij weinig zin om grote maten te gaan varen:P
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahah weer is heel grillig..van 9,6ms naar 7,7ms..ff afwachten nog!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
whahah weer is heel grillig..van 9,6ms naar 7,7ms..ff afwachten nog! Idd. Mijn vriendin had ff de laptop afgepakt, dus ik zie het nu pas. Wilde net gaan inpakken. ff afwachten en het lijkt hier van zonet heerlijk zonnig in nacht te veranderen, zo zwart is de lucht.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
act. waterd. HvH duikt zelfs weer flink naar beneden, gem. 6,1 m/s Met dit weer geen zin om de 12m2 op te pompen
|
|
|
d@ni
|
Ik ga over'n klein uurtje richting voetstrand. Voorlopig schijnt de zon nog. Check buienradar. Ik zou tenzij je niet ervaren genoeg bent die wandeltocht niet overhebben met zulke omstandigheden. Ik ga als de wind een beetje aantrekt zo rijden richting Sluf. Uurjte of 12:00 daar. Je hebt gelijk. Ik blaas't af. Veel te karige wind voor dit weer.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
De sneeuw komt nu met bakken uit de hemel hier, ik geloof me ogen niet Ik denk de boel maar afblazen met dit weer Waarschijnlijk pas eind deze week weer het water op, en vrijdag kan ik niet :'(
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Dames, doe nou maar lekker eitjes verven, het wordt toch niks..... let pray for the end of da week.
|
|
|
thomasr
|
nu sneeuwt het hier in Zwijndrecht aardig gek hard.. ik kijk nog wel, ik ga naar mn opa idd buurt van Brouwersdam, als het toevallig lekker is wil ik wel even langskomen, het is dan waarschijnlijk net volgelopen daar... maar denk niet dat mn paps met dit weer naar het strand gaat rijden....
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahah nu 1,7ms...wordt niets meer vandaag, I'm afraid..mss morgen weer alleen, alleen zit ik tot 12.00 op de uni:|
|
|
|
martijn
|
tering, dit weer hoort het met kerst te zijn het gaat hier tekeer man en het blijf nog liggen ook De wind is ook Facking vaag. Andere keer waarschijnlijk
|
|
|
martijn
|
en het waait nu weer goed....
|
|
|
|
martijn
|
ik zou wel willen, ff vervoer bellen. Rauwe, oostvoorne/sluftah?
|
|
|