Gehaktdag
|
Leuk verhaal toch voor in je plakboek
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Ron, ik bedoel daarmee te zeggen dat lijnen gevaarlijk kunnen zijn, en volgens mij weet jij dat helaas het beste. Hoe veilig je ook aan het spelen bent, een gevaar zit in een klein hoekje en die Aarslog pakte zelfs zijn lijnen beet terwijl hij total geen controlle over zijn vlieger had. Hij zoekt het gevaar dus ook nog een keertje op. Heb na afloop nog wel even met hem zitten praten, maar neem van mij aan dat hij dit de volgende keer net zo gaat doen.
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Heb na afloop nog wel even met hem zitten praten, maar neem van mij aan dat hij dit de volgende keer net zo gaat doen.
Een praatje over hockey neem ik aan.......
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Beetje stil hiero... Lijkt mij dat Vandaag een top dag is geweest voor de gene die zijn geweest? Perfect om je 10m Razor te ontmaagde?? (rudooo) Of viel het tege?
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Beetje stil hiero... Lijkt mij dat Vandaag een top dag is geweest voor de gene die zijn geweest? Perfect om je 10m Razor te ontmaagde?? (rudooo) Of viel het tege? niet geweest, te weinig wind voor het O meer. Martijn, gratz!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
hou me ten goede maar..... woensdagmiddag ziet er wel strak uit voor Rockanje. ik ben er in elk geval
|
|
|
rich@rd
|
Martijn Gefeliciteerd met je 18de Verjaardag! ho ho ik ben ook jarig!!!
|
|
|
|
|
Yoram
|
Congratz Richard, Martijn
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Martijn van harte...
@Rich@rd jij ook natuurlijk maar hoe laat is de party? In de Spil was het toch??
in alblasserdam is er toch ook een zaal? spil is ongeveer 10 km van alblasserdam
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Is de spot bij rockanje moeilijk te vinden. En welke condities zijn daar meestal golven, chop, vlak. Ben ook van plan om woensdag te gaan.
Nick
|
|
|
|
nick1212
|
Okej, vanaf hoe laat is er meestal volk zodat ik niet alleen op het strand sta.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Is de spot bij rockanje moeilijk te vinden. En welke condities zijn daar meestal golven, chop, vlak. Ben ook van plan om woensdag te gaan.
Nick
Dagelijks dikke swell met 4 to 5 meter rollende jongens. Wind altijd 6 bft side shore tot s' avonds laat, beetje koraal, dolfijnen, schildpadden en af en toe een verdwaalde witte haai. verderop een lagune van 1 km bij 500 mtr van 50 cm diep met alleen maar zandbodem. strandtent met schaarsgeklede serveersters van rond de 25 jaar en cocktails voor 1 euro en biertjes voor 50 cent....
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
hè, ik zit altijd bij die tent met die bejaarden. verdikkeme @Nick, rond het middaguur. bordjes Rockanje 2e slag. grote parkeerplaats op. stukkie lopen en je bent op het strand.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Nick
Dagelijks dikke swell met 4 to 5 meter rollende jongens. Wind altijd 6 bft side shore tot s' avonds laat, beetje koraal, dolfijnen, schildpadden en af en toe een verdwaalde witte haai. verderop een lagune van 1 km bij 500 mtr van 50 cm diep met alleen maar zandbodem. strandtent met schaarsgeklede serveersters van rond de 25 jaar en cocktails voor 1 euro en biertjes voor 50 cent.... mmm klnkt goed Ron, kan je me iets meer vertellen over de politieke stabiliteit?
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Martijn gefeliciteerd! nou gauw je rijbewijs halen! kan je ons eens upwind rijden. Richard ook gefeli natuurlijk!! Check onze snowkite spot van gisteren Lautaret, dikke aanrader Vandaag sneeuwstormpje gehad, ivy kreeg even de kolder in zijn kop:
|
|
|
nick1212
|
Ah klinkt super, dan mss maar men snorkelsetje ook meenemen. Dan ben ik er ook tegen de middag normaal morgen
|
|
|