joey
|
Ik zeg van wel!!
Ik ga nu rijden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De wind is naar WNW gedraaid, zoals hij de hele ochtend al had moeten zijn, maar de luchttemp is max 3°C. En volgens de meest actuele voorspelling neemt hij af naar 4-5 Bfrt. Ik heb zeer sterke twijfels of het nog wat wordt...
|
|
|
joey
|
ik sta nu op de slufter, het waait hier van de planeten, dit bericht is effe via iemand anders gestuurd
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wind lijkt nu wel constant te zijn, en lekker hard. Maar ik ben die vreselijke kou zat Maar hopen dat er voor vrijdag nog een dag komt met goede wind, de voorspellingen veranderen met het uur
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik hoop maar dat Rauwe en de O wel zijn gegaan, het is super Ik ga niet meer vanwege de te verwachten files, het is nu veels te laat. Zaterdag maar weer dan op zijn vroegst
|
|
|
|
joey
|
Na een half uurtje gewacht te hebben op versterking op de slufter toch maar naar huis gegaan . Familie meegenomen naar rockanje strand. (alleen kiten doe ik niet) Daar aangekomen kijk ik naar de slufter, ja hoor toch iemand bezig. Had ik nou maar gewacht. Wie was daar bezig?? Maar toch effe een uurtje lekker geknald op de 2e slag
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jammer dat jullie niet zijn gegaan man:| Ik heb Michiel en Olten over proberen te halen, toen zelf maar gereden. Bijna nog omgekeerd toen ik weer enorm donkere wolken zag. Ging om 13.00 uiteindelijk weg en kwam om half 2 aan. De wind was idd perfect, maar omdat Michiel zei dat de wind zou afnemen ben ik als een idioot gaan onmkleden..10min later stond ik op het water en na anderhalf uur koud en voldaan eraf.. Was heerlijk, zeer strake wind, wel een beetje vlagerig karakter, eerst een beetje chop, 100m verder een dik vlak plateau en dat moets ik allemaal in mijn eentje doen Hadden jullie niet kiunnen komen ofzo
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
top rudo, zie je dan!!! we moeten er nu nog een beetje van genieten van de zomer is het doordeweeks ongeaacht de wind druk!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Al mijn spullen lagen al in de auto maar moest echt andere dingen doen die ik al weken geleden had beloofd.
Je heb gelijk wind ziet er wel constant uit.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Heren! Die oplopende temp. zien er goed uit!! Ik kan vrijdag helaas niet, maar het weekend weer wel! En misschien al wel met mn nieuwe board!!
|
|
|
|
R.B.
|
Denk dat dit weekend echt super gaat worden zondag helemaal zonnetje 17 knopen lekkâhh. En zaterdag denk ook goed en vrijdag nat en vlagerig maar wel wind. Maar laten we hopen dat het zo blijft .
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
jammer dat jullie niet zijn gegaan man:| Ik heb Michiel en Olten over proberen te halen, toen zelf maar gereden. Bijna nog omgekeerd toen ik weer enorm donkere wolken zag. Ging om 13.00 uiteindelijk weg en kwam om half 2 aan. De wind was idd perfect, maar omdat Michiel zei dat de wind zou afnemen ben ik als een idioot gaan onmkleden..10min later stond ik op het water en na anderhalf uur koud en voldaan eraf.. Was heerlijk, zeer strake wind, wel een beetje vlagerig karakter, eerst een beetje chop, 100m verder een dik vlak plateau en dat moets ik allemaal in mijn eentje doen Hadden jullie niet kiunnen komen ofzo Ja, ik heb me op zitten vreten achter mijn bureau. Vanaf 13:00 uur grafiek strak tot een uurtje of 19:00, en geen neerslag meer, tegen de voorspellingen in Maar ik ben vanmiddag nog ff de stad in gegaan, ondanks zonnetje wat een snijdende wind Toen had ik iets minder spijt. Minder dat je in je eentje was Rouwe, zeker met deze temperaturen Zaterdag ben ik van de partij
|
|
|
|
|
|
|