Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
eerst even de hele dag werken Bedoel je vandaag of net als ik (voor de verandering) morgen? Irritant al die lui die iedere keer maar weer door de week kunnen. Ik word er niet goed van dat iedere keer hier aan te treffen hoe fijn het wel niet was
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
eerst even de hele dag werken Bedoel je vandaag of net als ik (voor de verandering) morgen? Irritant al die lui die iedere keer maar weer door de week kunnen. Ik word er niet goed van dat iedere keer hier aan te treffen hoe fijn het wel niet was @MB niet zo klagen. Je kite meer dan de gemiddelde kiter, ze zijn tenslotte niet allemaal winterhard gemaakt. Gepimped kiten is er ook nog niet voor je, want de Hello Kitty board staat nog op je verlang lijstje en daarvoor moeten eurotjes op tafel komen. Ach een lekker dagje werken is toch niks mis mee met als beloning een weekend plezier.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
dat word morgen druk op slufter, misschien maar eens rockanje uittesten:D
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
[@MB niet zo klagen. Je kite meer dan de gemiddelde kiter, ze zijn tenslotte niet allemaal winterhard gemaakt. Gepimped kiten is er ook nog niet voor je, want de Hello Kitty board staat nog op je verlang lijstje en daarvoor moeten eurotjes op tafel komen.
Ach een lekker dagje werken is toch niks mis mee met als beloning een weekend plezie Ik had je nog zo gevraagd stil te zjin over mijn Hello Kitty board Als je maar niets zegt over mijn van smurfenprint voorziene stormkite, een Waroo08 in het roze waar ik nu hard voor aan het sparen ben. @ Laurens: gewoon kiten als een hufter, dan gaan ze uiteindelijk vanzelf wel opzij Alleen pas op voor RudoSlufterhuf met z'n sjokweef, die wil nog weleens door je lijnen glippen met kite en al. Of moet ie toch werken net als ik?
|
|
|
Spoon
|
een roze smurfen kite?
*tralalala lalala, welkom in smurfenland het land van prach en praal.. met de gaysmurf en de potsmurf en de homosmurf....*
maar goed. ik dacht dus dat smurfen blauw waren...
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Pfffffffffffffffffff........wat duurt wachten tot lang!!! Nog 18 uur wachten tot ik op Slufter ben, wat een ellende!!!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@RR ik wist niet dat je manager was bij AH, smurfen ongewenst aan pleeggezinnen geven.
@spoon dan heb je niet vaak genoeg gekeken buiten dat als ze ziek zijn krijgen ze alle kleuren van de regenboog.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Pfffffffffffffffffff........wat duurt wachten tot lang!!! Nog 10 uur wachten tot ik op Slufter ben, wat een ellende!!!
neem je wel wat lampen mee? want meestal is het rond die tijd erg donker
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Pfffffffffffffffffff........wat duurt wachten tot lang!!! Nog 18 uur wachten tot ik op Slufter ben, wat een ellende!!!
Ik wil ook wel om 05:00 al afspreken hoor. scheelt weer paar uurtjes. het waait dan nog wel niet maar wtf.
|
|
|
|
|
|
martijn
|
Michiel, Ik zit ook lekker heel de dag op school naar de bomen te kijken, en maar dromen over het weekend... Ik kan ook niet wachten!!
|
|
|
Lex
|
Pff hier nog een...volgende week tentamens dus hoop dat ik het red van het weekend :'( .... maar daarna zes weken lang elk weekend kiten, want dan heb ik alleen nog maar examentrainingen
|
|
|
martijn
|
Lex, ik heb volgende week ook tentamens.. dus dat word morge niet kiten maar leren, leren,leren
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Lex, ik heb volgende week ook tentamens.. dus dat word morge niet kiten maar leren, leren,leren ja jongens......dat heb ik vroeger ook moeten doen!!! Maar als je eenmaal werkt heb je nog veel minder tijd voor kiten dus blijf vooral lang studeren en feesten!!
|
|
|
Lex
|
Haha, ik ga later gewoon fulltime kitesurfles geven , en in de winter met Harry mee naar ZA
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Haha, ik ga later gewoon fulltime kitesurfles geven , en in de winter met Harry mee naar ZA is een optie alleen zal je niet veel verdienen.
|
|
|
Lex
|
Hoeft ook niet...zeg ik nu he...waarschijnlijk krijg ik daar later spijt van, maar dat zien we dan wel weer
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Lex, ik heb volgende week ook tentamens.. dus dat word morge niet kiten maar leren, leren,leren ja jongens......dat heb ik vroeger ook moeten doen!!! Maar als je eenmaal werkt heb je nog veel minder tijd voor kiten dus blijf vooral lang studeren en feesten!! Absolute harde levensles van iedere afgestudeerde en full-time werkende. Jongens, geniet van je schooltijd. Ik zou willen dat kitesurfen toen al bestond (ouwe lul, ja. Maar ook jonge sport)
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Lex, ik heb volgende week ook tentamens.. dus dat word morge niet kiten maar leren, leren,leren ja jongens......dat heb ik vroeger ook moeten doen!!! Maar als je eenmaal werkt heb je nog veel minder tijd voor kiten dus blijf vooral lang studeren en feesten!! Absolute harde levensles van iedere afgestudeerde en full-time werkende. Jongens, geniet van je schooltijd. Ik zou willen dat kitesurfen toen al bestond (ouwe lul, ja. Maar ook jonge sport) Michiel! jij bent toch ook nog een jonge hond? of niet dan,
|
|
|
TtHoM@s
|
dat word morgen druk op slufter, misschien maar eens rockanje uittesten:D
ik ben morge met jeroen tegen een uur of 11 op rockanje(1e slag!) met de bus
|
|
|