|
MayhemX
Geen avatar
|
Beste mede kiters,
Vandaag heb ik me 3e les gehad, en inmiddels me eerste meters gemaakt.
Heb goede controle over me kite en ben nu flink aan het oefenen met waterstarten.
Ook heb ik vanochtend materiaal aangeschaft een naish cult samen met een naish sol board.
Nou wil ik morgen gaan kiten om flink de waterstart te oefen op het autostrand, maar ik ga alleen en kan niet alleen starten en landen.
Ik weet dat autostrand een van de populairste plekken is, maar wil toch even weten dat er andere mensen gaan die even kunnen helpen met starten en landen.
Groet
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Beste mede kiters,
Vandaag heb ik me 3e les gehad, en inmiddels me eerste meters gemaakt.
Heb goede controle over me kite en ben nu flink aan het oefenen met waterstarten.
Ook heb ik vanochtend materiaal aangeschaft een naish cult samen met een naish sol board.
Nou wil ik morgen gaan kiten om flink de waterstart te oefen op het autostrand, maar ik ga alleen en kan niet alleen starten en landen.
Ik weet dat autostrand een van de populairste plekken is, maar wil toch even weten dat er andere mensen gaan die even kunnen helpen met starten en landen.
Groet
Don't worry, zijn altijd genoeg mensen aanweizg op de nodige hand en spant diensten te kunnen geven!
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ kitebreda - Arjan was me voor! No worries, het is daar afgeladen in de weekends. Gefeliciteerd met je spulletjes en je nieuwe verslaving. En oh ja, je kent de kite nu - in stilstand. Als je snelheid maakt gebeuren er nog allemaal nieuwe dingen waardoor je hele andere aspecten van de kite gaat ontdekken. Succes!
|
|
|
Mr the Emperor
|
Vandaag was het als beginner iets te gortig voor mijn 12m.
Maar morgenochtend nog cracks het water op, voordat de regen komt en de wind verdwijnt?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ook heb ik vanochtend materiaal aangeschaft een naish cult samen met een naish sol board. Welke maat? Het waait nl. in de ochtend nogal stevig. En als gevorderd beginner wil je niet in het high-end van je kite gaan oefenen. Ik weet dat autostrand een van de populairste plekken is, maar wil toch even weten dat er andere mensen gaan die even kunnen helpen met starten en landen. Zeker op Autoplaya genoeg mensen die willen helpen. Gewoon vragen aan een van de mensen daar
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag was het als beginner iets te gortig voor mijn 12m. Idd. de weersvoorspellingen vertelden voor het begin van de middag niet zoveel wind. Ook ik dacht er eerst aan om mijn 12m2 op te pompen toen ik onze Rudo aan 16m2 blauw polyesterdoek zag hangen. Gelukkig ging het al snel hard blazen voor de 9m2 Zo zie je maar dat voorspellingen niet altijd kloppen, wat dat betreft wel een vreemde dag maar voor de meesten dikke top Zelfs O met zijn 7m2 liet het water hoog opstuiven met zijn 666
|
|
|
Mr the Emperor
|
Zelfs O met zijn 7m2 liet het water hoog opstuiven met zijn 666
Ik heb hem inderdaad flink bezig gezien. Moet zelf snel ook maar een kleiner maat aanschaffen. Het gevoel is gewoon klote, als je zo graag wil maar je materiaal niet toerijkend is.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Bedankt voor de reacties,
Dat ik er alleen sta als ik zo zie hoe snel dit topic loopt hoef ik me iig niet druk om te maken.
Heb een 12 m cult. Is dat morgen te doen denken jullie ?
Heb 3 x prive les gehad van 3 tot 4 uur, kom wel op gang in het water maar heb moeite te blijven staan.
Wou morgen rond uurtje of 1 aan het water zijn, maar nu ik net het weer kijk verwachten ze in de middag buien dus kan ik beter wat vroeger gaan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Moet zelf snel ook maar een kleiner maat aanschaffen. Het gevoel is gewoon klote, als je zo graag wil maar je materiaal niet toerijkend is. Join the club "We-want-a-small-storm-kite-but-do-not-have-the-money-for-it"
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Heb een 12 m cult. Is dat morgen te doen denken jullie ? Volgens de huidige voorspellingen wel, maar die waren vandaag ook niet correct (het waaide harder dan voorspelt). Let op met welke maten anderen varen, en dan natuurlijk wel vergelijkbare SLE kite
|
|
|
Mr the Emperor
|
Ik denk dat ik gewoon een voorschot op mijn belasting teruggave neem en naast mijn 12m switchblade ook een 8m ga aanschaffen.
Maar vooralsnog morgenochtend nog ein mal porbieren.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Moet zelf snel ook maar een kleiner maat aanschaffen. Het gevoel is gewoon klote, als je zo graag wil maar je materiaal niet toerijkend is. Join the club "We-want-a-small-storm-kite-but-do-not-have-the-money-for-it" @michiel.......plunder die rekening leeg en halen zo'n Waroo, kost je maximaal 550 euries kompleet!! oh ja.....ga je morgenochtend nog?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ kite breda welkom. Morgen is het niet zo warm als vandaag als de weer berichten kloppen. Vergis je niet in de temperatuur, zoals vandaag was goed te doen door de zon.
Kijk voor dat je gaat goed naar actuele weer sites en weer widget op de home page.
ervaring -75 daarnaast maakt 120kg of 60 kg ook veel uit.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Moet zelf snel ook maar een kleiner maat aanschaffen. Het gevoel is gewoon klote, als je zo graag wil maar je materiaal niet toerijkend is. Join the club "We-want-a-small-storm-kite-but-do-not-have-the-money-for-it" @michiel.......plunder die rekening leeg en halen zo'n Waroo, kost je maximaal 550 euries kompleet!! oh ja.....ga je morgenochtend nog? Doe maar niet want dan wordt het nog drukker
|
|
|
|
Alferink
|
Jaaa oostvoorne is flex wat dat betreft wou je zeggen, denk je dat je boven die diepe geul met prut op de boijem zit, blijkt het 30cm diep te zijn, lastig.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Eerst testen @rjan! Ik heb nu een dip vanwege die @$#$$@@ pulley's die vastlopen door zand Ik zit te twijfelen, het lijkt snel over te zijn morgen. Vanaf uurtje of 11 laag water, maar om 12 uur al wind onder de 15kn waar kijk jij dan!!! morgen wordt top! ben er om 10.00. ga nu pitten In principe kan ik er rond 10 uur zijn zoals vandaag, maar of het ook wat gaat worden...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jaaa oostvoorne is flex wat dat betreft wou je zeggen, denk je dat je boven die diepe geul met prut op de boijem zit, blijkt het 30cm diep te zijn, lastig. Ook op Oostvoorne heb je fikse ondieptes, en bij W-wind met hoog water ook verradelijke banken voor de eerste duin. Maar in de regel wel overzichtelijker als de Sluf. @ @rjen, ik kijk op windfinder en watersportweer.nl Die geven beide na het middaguur flinke afname van de wind
|
|
|
Spoon
|
ik ga morgen ook gewoon.. ik ben er rond 10 uur... ik ben de jongen met de fuels uit 2006 die verbaasd en onverzekerd voor zich uit kijkt
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik kom morgen dan ook om 10 uur, hoop dat het te doen is.
Heb een licht blauwe cult.
|
|
|
|
Spoon
|
Wordt het niet tijd je avatar aan te passen, lijkt niet echt een fuel Veel plezier morgen, misschien kom ik ook Eerst morgenochtend de actuele voorspellingen bekijken HEHE scherp klopt.. maar heb nog geen mooie foto's van mn fuel!
|
|
|