Mr the Emperor
|
@ D@ni thanks
Na zaterdag een paar uur sip aan de waterkant te hebben gestaan met mijn 12m netjes opgevouwen in de rugzak, vandaag [zondag] mijn eerste ECHTE meters gemaakt. Wat zeg ik misschien wel mijn eerste echte kilometers!! Woeha.....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Yess woensdag hakken en zagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dinsdag ook wel maar dan meer regenkans dussssssssssss kom allen woensdag.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
WOENSDAG BEUYL ALERT NW 23KN
Yess woensdag hakken en zagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dinsdag ook wel maar dan meer regenkans dussssssssssss kom allen woensdag. Heren van het goede leven, ook deze Banditobeul zal aanwezig zijn op het autoplaya Wordt het weer ouderwets gezellig Ron, mits je je telefoon ff tijdelijk defect maakt (hoog water in de middag, dus geen nieuwe poging blokkendam racen Rudo )
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Moest een beetje optijd thuis ivm visitie die deze middag onze nieuwe huis kwamen bekijken. Ben 1 1/2 uur lekker wezen kiten dus was wel genoeg geweest met die regen. Moet helaas weer werken dus zit ik weer vast aan de weekenden.
Wat was er gebeurd met je lijnen? Een nieuw huis, nou gefeliciteerd Alleen is dat verhuizen e.d. erg slecht voor het kiten, dat weet ik uit ervaring Klote idd. dat je vast zit aan de weekeinden. Ik probeer het nu als zelfstandige een beetje zelf in de hand te hebben. Of het gaat lukken is afwachten. Gek genoeg zaten mijn voorlijnen gedraaid. Bij mij gaat een lijn naar boven tot zo'n meter of 8 van de kite. Daar zit een wartel en splitst de lijn zich in twee voorlijnen. Nu moet dat wartel ervoor zorgen dat draaien eruit gaan...maar dat werkt dus niet. Arno zag het en heeft met de kite in de lucht laag bij de grond zijn hand ertussen gedaan, waardoor het wartel een flink aantal zwiepers maakte. Problem solved Altijd handig die Arno
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Wholla! Ik heb woensdag eindelijk een auto, geen college,geen huiswerk, hoef niet te werken en er staat wind! Eindelijk mijn 1e kitesessie van 2008 in NL! Heb er zin in
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
kunnen jullie trouwens windfinder ook niet openen? Sinds gisteravond al niet. Nu nog steeds niet (13:00 uur) Nu moet ik bij die Tjechen gaan kijken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wholla! Ik heb woensdag eindelijk een auto, geen college,geen huiswerk, hoef niet te werken en er staat wind! Eindelijk mijn 1e kitesessie van 2008 in NL! Heb er zin in En met een beetje geluk ook gelijk aan je TribalII 9m2 kunnen gaan hangen Mits je natuurlijk 'vroeg' je bed uit kan komen als student
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
is woensdag overdag wel grotendeels hoog water. gaat dan toch playa worden denk ik.....
wat denken jullie?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ook deze Banditobeul zal aanwezig zijn op het autoplaya (hoog water in de middag, dus geen nieuwe poging blokkendam racen Rudo ) + Snackyman met z'n vriendin + Rudo? + Jijzelf + The O? + ....wie nog meer? Wordt gezellig op playa
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Woensdag ben ik er
Morgen ziet er goed uit als het waar is. Dinsdag overdag neemt de bewolking van het westen uit snel toe en gaat het enig tijd regenen. In de middag komen er dan enkele opklaringen voor maar is er ook kans op een regen- of onweersbui. Het wordt ongeveer 12 graden. De wind draait overdag geleidelijk van zuid naar west en flink toe. Boven land tot vrij krachtig, 5, langs de kust en op het IJsselmeer tot krachtig of hard, windkracht 5 tot 7.
Als de wind echt 7 wordt ga ik regen of niet, uurtje of 12 rauwe.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik kan niet eerder dan 9:30 en dan is íe al flink aan het opkomen. playa lijkt me wat kalmer, met als bonus einde ochtend hoogwater... count me in! Bandit neus jij nog ff in Enkhuizer Maniak voor de precieze feiten?
|
|
|
Snackyman
|
Nee michiel mijn tjik moet toch naar college en is niet om 11:30 uit dus ik breng haar weg en dan rijd ik meteen door naar Oostvoorne. Ik ben er om 09:15 Tenzij ik mijn vriendin zo gek kan maken dat ze de fiets pakt en dat ik dan na de files hoef te rijden. Dan ben ik er rond 09:45 - 10:00
|
|
|
Spoon
|
gaat dit nu over woensdag of morgen?? ik snap niet meer.. ik kan allebei ..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ja, ik snap het nu ook niet meer Woendag:+ The O + Snackyman + Ron Rodeo + Michiel Bandit (moi) Dinsdag+ The O + Rauwepower (waarschijnlijk) + ?? Rudo, wat bedoel je nou @ Snackyman, je hebt pb
|
|
|
Lauw
Administrator
|
morgen denk ik wel aanwezig en woensdag wss ook wel, niemand zin om bij vlaardingen te carpoolen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hee je boodschappen lijstje is goed! Ik weet niet of ik tijd heb voor gezellie want ik moet BOIKE
|
|
|
Spoon
|
@ rauwe wil jij iemand in de auto hebben of wil jij met iemand in de auto mee?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
beide is goed. Ik heb auto, maar als meerdere mensen gaan, kunnen we daar afspreken en met elkaar meerijden. Carpool plaats is naast de snelweg, zo eraf en zo erop, en iedereen uit Rdam komt er langs, net voor de beneluxtunnel:)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Die knipoog was toch niet voor mij bedoeld he Rauwe???
Ik kan helaas alleen de avonden deze week...maar dat is inmiddels alweer bijna de moeite... Ook ff zien of de wind niet te hard wordt voor mn 11...
NIEUWS: Ik krijg vanavond mn nieuwe board! Pics komen straks!!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
als niemand morgen gaat kunnen we net als vorige keer doen bij het ziekenhuis.
|
|
|
Spoon
|
ik wil ook ..
|
|
|
Snackyman
|
Ik kom uit Ridderkerk en ben nog niet zo goed met namen en wegen in de regio rotterdam maar als er nog iemand mee wilt rijden dan hoor ik dat graag. Vriendin gaat op de fiets dus kan uitslapen en kan mijn eigen tijden bepalen :cheer: Hopelijk gaat woensdag de zon nog even goed schijnen
|
|
|