robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
zeker jammer, ik kan zondag pas weer...........@ geen wind maar dan is er wel weer iets anders, dancetour in Goes
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jah hierop had je moeten gokken, ook al was het eigenlijk niet te gokken.. pech!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja, echt belachelijk en ook alleen langs de kust. Hier paar km landinwaarts echt geen zuchtje wind! Bomen staan helemaal stil. Maar hopen dat de zaterdag goed wordt...
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah en dan ook alleen HvH, naar beneden en naar boven een stuk minder wind.. zat nog ff op de webcam van scheef te kijken en daar lukte hoogte lopen/houden niet echt..
|
|
|
|
Dennuzzz
|
Noordzee was goed te doen hoor! Lekker aan de 10 gehangen
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
@ John, nieuwe slufter?
edit: ik zie net het andere topic pas,hahaha. ziet er strak uit dat wel!!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
that's correct - over....
sorry tikkie narrig dat ik met spullen in de auto om 19u naar huis ben gereden van werk en uiteindelijk om 19.30 gaat de wind goed aan pfff
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ook geen fut meer om kleiner te gaan pompen en 16m werd toch ook wat overpowerd toen de zon de zee in zakte
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Dat was een lekkere avondsessie vandaag op de Noordzee! Toch goed gegokt om te gaan rijden!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
nou die 10m lijkt wel een 16m man, nooit zou prut op een surfboard gestaan leek wel of ik als een helikopter de lucht in ging,oudorp was me te ver, ben in de buurt gebleven en ook nog voordeel van de stroming meer sidershore
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ze vallen niet nu al tegen toch? En dat ze groter uitvielen wist je van tevoren.
Je 8m niet kunnen testen dan?
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
nee 8m lag thuis maar had makkelijk gekunt. zal wel weer ff wennen zijn laten we het daarop houden, iig veel meer bardruk wat heel onwennig voelt.
|
|
|
|
jesse.
|
og og oggg, het schiet ook niet op heee martijn! uithaken en dan strapless raggen met die kite! Dat moet er gebeuren met die ben wilson troep!! de volgende keer dat ik je zie moet je het me maar eens voor doen @Rob Zaterdag maar eens me nieuwe aanwinst uitproberen???
|
|
|
|
Yoram
|
Net thuis, heerlijke sessie gehad @autoplaya, met voor de verandering een zonnetje Rond 1730hr was het net wat te zacht voor de 10m om hoogte te kunnen lopen, maar na een uurtje ging de wind super aan! Wind bij de zandbank achterin was helemaal lekker, denk dat die daar af en toe zeker 25kn aantikte Zei al tegen me buddy om hem over te halen, als ik ga waait het altijd 20kn, Yoram komt en voila Samen het licht uitgedaan, was heerlijk! Op einde nog even schrikken, bij het landen wou de kite van me buddy nog gaan spelen.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Nou, als ik die meting van hoe zie... 10m/s met vlagen van 13m/s en dan was het iets noordelijker aan het strand mogelijk nog wat harder. Niet zo heel gek dat een 10m low-end kite dan wat groot aanvoelt.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ja hed woei behoorlijk hart in de buurt van de hoek
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Niet te geloven, het waait nu nog steeds. Wie, wat & waar? Woei voor morgen is al minder geworden. Gisteren was een onverwacht kado, was echt niet te voorspellen. .. Mazzelaars voor die wel zijn gegaan @ Martijn: meer bardruk dan de B3??? Liggen je armen er nu af dan Update: Mensen, het waait nog steeds (8:30uur) ????
|
|
|
|