John dat was lekker zeg op de zandmotor. De hele middag een (bijna) private sessie! Ed kwam strapless uit die bakken van golven toen we weggingen. Dude....
Die gast met die Fuel, jij was ook lekker bezig. Ik heb wat filmmateriaal van je. Als je de beelden wilt, stuur ff een pm.
Ja jongen ben ook nog even op de zandmotor geweest waarschijnlijk nadat jullie weg waren. Van 15 tot 16 met 2 man de hele zandmotor voor ons alleen en rond een uur of 4 kwamen nog 2 even snel een sessie doen.
Lekker de park 6 kunnen testen. Wat een super kite is dat zeg. Met deze wind wil ie al aardig loopen, laat staan met een paar knopjes harder. Gelijk al mijn frustraties van gister weg toen ik te laat was en niet kon. Hop naar de volgende sessie, maar of dat met die storm is betwijfel ik.
Mischien morgen naar oostvoorne, als er nog meer mensen gaan? wil niet alleen zijn.
(rockanje/brouwersdam zou ook nog een optie kunnen zijn)
Ben jij niet de gene met een Bandit 6m? Volgens mij heb ik je wel is gesproken op Oostvoorne ivm foto's, maar in dat geval morgen lekker skippen (of je moet heel vroeg gaan), komt nog genoeg wind aan. Zie screentje van de WGpro voor morgen:
Mischien morgen naar oostvoorne, als er nog meer mensen gaan? wil niet alleen zijn.
(rockanje/brouwersdam zou ook nog een optie kunnen zijn)
Ben jij niet de gene met een Bandit 6m? Volgens mij heb ik je wel is gesproken op Oostvoorne ivm foto's, maar in dat geval morgen lekker skippen (of je moet heel vroeg gaan), komt nog genoeg wind aan. Zie screentje van de WGpro voor morgen:
Ja inderdaat bandit 6m klopt, er komt idd een hoop wind. Maar alleen morgen vrij de rest druk met werken dus moet nog ff kijken of ik heel vroeg ga, maar word denk ik skippen.
Hij heeft 2 rakjes gevaren, was simpelweg te hard om upwind te varen met een 7m. Ik heb nog wel overpowwerd gesprongen met 6m en later zelfs mn 5m moeten halen (ook overpowerd...) zat helaas niet lekker genoeg in mn vel om te loopen vandaag
Heb vanaf 1 uur met een 5je aan de zandmotor klaar gezeten. Helaas kwam er niemand tot 3 uur, en toen trok de wind ongeveer nog eens 10 knopen aan en was het gewoon te veel om op het water te gaan.
Even wezen kijken op de dam vanmiddag..Wat een wind zeg! Respect op zijn plaats Evan, als je dit soort dingen nog uit weet te halen als je niet topfit bent! Jammer Ed dat jij geen kleiner maatje meer bij je had. Volgende keer beter! Had je graag nog even in actie gezien.
Overzichtje van de windmetingen vandaag. Piek van 25 m/s. Het is lastig af te lezen maar het zou net op het moment kunnen zijn dat Evan op het water stond met de 5 meter. Want als mijn camera goed staat ingesteld was dat om 15u47.
Ed en Ivy zullen betere beelden hebben, mits ze het de moeite waard vonden. Ik heb met mijn amateur huis/tuin en keuken cameraatje toch nog wat foto's/filmpjes gemaakt. Helaas met zware windruis en geen super kwaliteit. Anyway, hier een korte impressie van Evan.
Die absurde hangtime zonder loops. Ik zag net dat Versus de Ozone Edge vandaag heeft getest. Daar wil ik wel beelden van zien. Want die Edge wil al helemaal niet de hoogte in, laat staan met deze wind.... ;-)
Testverslag op Facebook als volgt (voor Evan die geen FB heeft): Kitetest van de dag:
Thnx voor het filmen, starten, landen en naar t water slepen. Ja ok kon geeneens stilstaan met een 5m op de kant. Normaal landen ook niet trouwens, maar t geeft wel een kick om de lucht in geschoten te worden en eigenlijk maar weinig meer controle te hebben dan zo zacht mogelijk weer op t water terecht komen
Ik kon vanmiddag gewoon tegen de wind ingangen, lopen ging niet meer. Echt extreem harde vlagen in Amsterdam :-P
Respect Evan om met dit weer uit te varen. Wel vaag dat Versus een 7m konden houden, en de bikkels Evan en Ed niet... Zeker op Scheef waar het vaak minder hard waait!
Die absurde hangtime zonder loops. Ik zag net dat Versus de Ozone Edge vandaag heeft getest. Daar wil ik wel beelden van zien. Want die Edge wil al helemaal niet de hoogte in, laat staan met deze wind.... ;-)
Testverslag op Facebook als volgt (voor Evan die geen FB heeft): Kitetest van de dag:
7m2 Ozone Edge.
Oordeel: High-end: vlagen 50+ knopen.
Einde test.
Dik respect als ze na 15u die 7m de lucht ingegooid hebben!