|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Gaat er nog iemand naar kijkduin zo?
Hopelijk komt er nog iemand, ik ga maar even kijken! Lekker windje vd 8!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
oh oh oh, ik klaag nooit meer over Playa. wat was het lekker!!! lekker vlak, gezellig met zn 8en of zo, niet koud, alleen mist. voor de rest... heerlijk.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Was inderdaad lekker op de playa. Viel me wel op dat het erg ondiep is geworden.
Markus wat voor kite had jij? Ik was zelf met een groene Naish Cult en had een lekker warm droogpak aan.
|
|
|
markus
|
zwarte Epic en blauw zwart droogpak. vaarde beetje richting rockanje. aangenaam trouwens.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik heb je zien varen en volgens mij liep je gelijk met mij terug naar de auto. Rij jij in een busje
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hoop dat niemand naar paalnee was. Onaangename verrassing op de terugweg A15 Temperatuur wordt weer top en ik ben bijna over! Nog een paar weken!
|
|
|
Bularoo
|
terug weg A15 was een RAMP. maar wel lekkere kitesessie op de zandmotor. Wilde vandaag eens een andere weg terug nemen. kijken of het sneller was.. not...
Zandmotor met laagwater ziet er niet al te best uit. Wordt toch erg klein en ondiep allemaal
|
|
|
|
Yoram
|
Was lekker mistig vandaag, maar wel weer sinds lange tijd een lekkere sessie gehad op de zandmotor.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hoop dat niemand naar paalnee was. Onaangename verrassing op de terugweg A15 Temperatuur wordt weer top en ik ben bijna over! Nog een paar weken! Geen last van gehad, ik was op de Dam maar op de A15 heb ik niets gezien. Het was trouwens een super dag op de Dam, echt heerlijk gevaren, gesprongen enz.
|
|
|
|
Elevation
|
tja, hoorde dat al van de a15, maar ff door beneluxtunnel / a20 / a12 gegaan, geen probleem..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Marc en Bart: dan waren jullie voor 1600 uur al weg, want van Rozenburg tot Ridderkerk stond er ruim 20km. Vrachtwagen geschaard. Was hele week al feest rond Rotterdam. Misschien de Duitsers vragen of ze het nog een keer willen platgooien, maar dan goed!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Marc en Bart: dan waren jullie voor 1600 uur al weg, want van Rozenburg tot Ridderkerk stond er ruim 20km. Vrachtwagen geschaard. Was hele week al feest rond Rotterdam. Misschien de Duitsers vragen of ze het nog een keer willen platgooien, maar dan goed! Wij reden daar tussen half 7 en 7 uur dacht ik. Daarom hebben wij er ook geen last van gehad.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Wat is dit nou jongens ik moest gewoon naar de trefpunt pagina om 'kiters uit rotterdam' te vinden!
En de voorspellingen zijn ook niet echt leuk om naar te kijken :/
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
februari/maart is meestal lipbijten/duimendraaien/nagelsbijten.....oftewel vaak weinig wind.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ja heel jammer dit.. Heb ik eindelijk weer vakantie en tijd om te kiten. Is er geen wind..
|
|
|
markus
|
nou, ik twijfelde vanmiddag ff om het water op te gaan hoor! stond by Playa aardige woei. maar alleen doe ik zomers wel.
|
|
|
Ab Oldschool
|
Ik zit naar vrijdag te kijken. Met ONO zou Bruinisse kunnen. Ergens anders is voor mij ook goed. Is er nog iemand met plannen?
|
|
|
Yoram
|
Ik zit naar vrijdag te kijken. Met ONO zou Bruinisse kunnen. Ergens anders is voor mij ook goed. Is er nog iemand met plannen?
De WGpro zegt 10kn nu, lijkt me wat te weinig ;-)
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
De voorspelling is al de hele week alle kanten op aan het draaien.... Maar momenteel is het zaterdag in ieder geval van Oost naar West gegaan....nu alleen nog iets meer knopen
|
|
|