Wat een lekker dagje was het vandaag. Miste alleen de wind. Wil echt weer het water op. Hebben er trouwens mensen ervaring met de go pro. Ik zit eraan te denken om er eentje te kopen maar kan je de camera ook makkelijk als normale camera gebruiken voor vakantiefilmpjes?
Dit is allemaal met de go pro gedaan! Dus ik zou zeggen van wel
@boarder, dit gaat zeker ook voor vakantiefilmpjes. is klein en gemakkelijk mee te nemen en een enorme stabiliteit wat je dan wel als nadeel kan zien je kan er wel niet mee inzoomen en normaal gezien ook niet zien wat je precies filmt of je moet er extra een schermpje bijkopen!
Dit is de HD, ik zou de gewone niet nemen. Het is inderdaad erg praktisch want je kan hem altijd gewoon tijdens het boarden even snel in je jaszak proppen bijvoorbeeld, met een gewone camera zou je dan het tasje eromheen doen, in je rugzak, enz.
Ik denk dat ik deze vaker bij me had dan dat ik elke andere camera bij me zou hebben!
Jullie hebben mij overtuigd. Ik ga maar even uitzoeken waar de Gopro in de aanbieding is. Over 3 weken ga ik lekker op vakantie en dan kan ik hem uittesten.
Wat is het hier trouwens stil. Bijna net zo stil als de wind. Hoop dat ik zondag nog even kan varen
Af en toe lees ik hier dat iemand er weer eentje is verloren. Ben ook van plan om hem met een extra lijntje vast te zetten. Is net iets te duur speelgoed om kwijt te raken
Ik ben dan minder positief over die GoPro dingen. Leuk om hem mee te nemen op het water, maar ik vind dat de mooiste actie persoonlijk vanaf de kant gefilmd word. Een dikke video camera met zoom functie is dan veel leuker. Probleem is alleen wie gaat er filmen.
Overigens die GoPro's kun je hele mooie filmpjes mee maken daar niet van hoor, maar vindt ze niet functioneel.
Heb de mijne dan ook vervangen voor een spiegelreflex met film functie, al moet ik zeggen sinds ik hem verkocht heb ik weer zit te denken om er eentje aan te schaffen
Heb de mijne dan ook vervangen voor een spiegelreflex met film functie, al moet ik zeggen sinds ik hem verkocht heb ik weer zit te denken om er eentje aan te schaffen
Het grootste nadeel van een spiegelreflex om foto's van het kiten te maken vind ik dat je dan zelf veel te weinig op het water staat. Met filmen is dat natuurlijk niet anders.
Mee eens dat de beste films vanuit een ander perspectief zijn geschoten dan de rider zelf. Maar met de GoPro kun je wel makkelijk je eigen sessies terugkijken.
Overigens is een combi van shots absoluut de BOM!!!
En een D-SLR met een leuke, bruikbare zoomlens is hardstikke duur + je moet een goede IS/VR hebben, of beter nog een goed statief = ook erg kostbaar.
Het grootste nadeel van een spiegelreflex om foto's van het kiten te maken vind ik dat je dan zelf veel te weinig op het water staat. Met filmen is dat natuurlijk niet anders.
Mee eens dat de beste films vanuit een ander perspectief zijn geschoten dan de rider zelf. Maar met de GoPro kun je wel makkelijk je eigen sessies terugkijken.
En een D-SLR met een leuke, bruikbare zoomlens is hardstikke duur + je moet een goede IS/VR hebben, of beter nog een goed statief = ook erg kostbaar.
Vrouw lief meenemen ofzo, hebben ze gelijk iets te doen aan de kant haha. Dat is ook een beetje het probleem bij mij hoor, heb dus altijd me cam bij me maar bijna nooit foto's, sta altijd op het water. Heb wel zoomlens, statief enz
Vrouw lief meenemen ofzo, hebben ze gelijk iets te doen aan de kant haha. Dat is ook een beetje het probleem bij mij hoor, heb dus altijd me cam bij me maar bijna nooit foto's, sta altijd op het water. Heb wel zoomlens, statief enz
Dus als er vrijwilligers zijn.
Haha dat ding van El Rudo is wel ideaal iig!
heb van liefje de hero2 gekregen omdat ze zelf ook aan zo'n trekzak wil hangen... Ik vond het al vreemd dat ik het kado kreeg... maargoed de aap is duz uit de mou... meteen maar een vliegert en een board voor haar gehaald... eind van de maand komt er nog een slr cam bij... Heeft iemand tips? Ik dacht aan de canon Eos 600D maar twijfel over de lenzen...2 st. of enkel de 18-135.wie het weet mag het zeggen.