Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Nee die wainman was van een Duitser dacht ik. Ik was aan het varen met Zeeko 7m kites. Ik stond een stuk verderop.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Het was ff lekker, heerlijk zonnetje er bij! Het was wel levensgevaarlijk op kijkduin vandaag, en dat kwam niet door de wind.. Komende zomer blijf ik er zo veel mogelijk weg :/
Het is levensgevaarlijk daarzo door al die niksmongolen die niet weten wat ze doen.... Zo dat laat aan duidelijkheid niks te wensen over..... Toch niet aan het ruzie maken geweest? Laatste keer liep je voor mij ook aardig in de weg Sebas?? ;-)
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Het is levensgevaarlijk daarzo door al die niksmongolen die niet weten wat ze doen.... Ze konden zeker de voorrangsregels weer niet..........
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Het was ff lekker, heerlijk zonnetje er bij! Het was wel levensgevaarlijk op kijkduin vandaag, en dat kwam niet door de wind.. Komende zomer blijf ik er zo veel mogelijk weg :/
Het is levensgevaarlijk daarzo door al die niksmongolen die niet weten wat ze doen.... Zo dat laat aan duidelijkheid niks te wensen over..... Toch niet aan het ruzie maken geweest? Laatste keer liep je voor mij ook aardig in de weg Sebas?? ;-) Bij jou ga ik uiteraard expres in de weg zitten John, dat weet je toch. Gistere heb ik niet gevaren dus ik weet niet waar Ed het over heeft, maar ik kan het me voorstellen, en ik maak trouwens nooit ruzie, ben altijd poeslief. Het is levensgevaarlijk daarzo door al die niksmongolen die niet weten wat ze doen.... Ze konden zeker de voorrangsregels weer niet.......... Nou idd Parkie, KH-ers hebben voorrang en de rest moet wijken...
|
|
|
|
Hard2Handle
|
Was maar een geintje Parkie dat je moet wijken voor KH-ers, probeer mij ook te houden aan de voorrang regels zoals genoemd in dat topic, dan weet iedereen waar ie aan toe is, maar dat lukt niet altijd. Had die regels ook ergens op KH gezet, kan ze alleen niet meer terug vinden...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
jullie moeten allemaal wijken voorrrrrr........... MIJsnapt u? en nu geen verdere grappen a.u.b.
|
|
|
Hard2Handle
|
Voor U wijken we altijd meester.. Zou jij de turbine even aan kunnen zetten, ik wilden nog even het water op na het werk.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het is levensgevaarlijk daarzo door al die niksmongolen die niet weten wat ze doen.... Precies dat, compleet gewapend met droogpakken schoenen caps helmen boardleashes en .., en achter elkaar kite's tussen de wandelaars laten klappen enzo. Als je de kite niet bij je kan houden waarom zou je er dan het water mee op willen gaan
|
|
|
|
KiterHans
|
twijfel...twijfel...playa of kijkduin....ook iig rond een uur of 10:30...
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
twijfel...twijfel...playa of kijkduin....ook iig rond een uur of 10:30...
Waar te parkeren op kijkduin? (bedoel niet voor zandmotor, vind het iets te ver lopen )
|
|
|
KiterHans
|
Machiel vrijenhoeklaan uitrijden (tot rotonde) en daar strand op ( en dan niet naar de zm lopen) dan de bakken in....morgen dan he met nw... dus zelfde weg...kijkduin is gelijk water in en zm loop je dus richting hvh
|
|
|
|
Spoon
|
Kan ik niet wat uit dat kitepotje van jouw krijgen michiel?? Haha ben hard aan het sparen . Waar ben je voor gegaan deze x?
|
|
|
Yoram
|
Zo vanmiddag nog even op Scheef wezen kijken bij de PKRA en vervolgens toch nog even in de avond op de Zandmotor gekite mit Pallo. Wind was eigenlijk wel lekker aangetrokken in de avond
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Nog mensen vanmiddag naar Rock of Playa? Ziet er nu wel goed uit! Hopelijk vanmiddag ook nog....
|
|
|
Hard2Handle
|
Gistere avond een super lekkere after work sessie gehad. Spullen incl. nat pak ligt weer in de auto. Dacht nog een after work sessie te kunnen boeken maar de voorspellingen zien er niet echt goed uit voor vanavond.. Dus dat betekend dat je vanaf nu (als je kites binnen zijn) meer gaat kiten toch?
|
|
|
Spoon
|
Gisteren een lekker after work diner gehad .. Ik heb nu ook mn spullen bij me. Dus als het gaat dan kan ik mee . Hier lijkt het aardig te waaien!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Brouwersdam en lager waait het nu nog maar max 12kn, gaat hem niet worden vandaag
|
|
|
Spoon
|
terwijl op de livefeed van Pkra er toch aardig gevaren wordt
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|