|
|
|
Sierrra November
|
Agh, hoogte"lopen" is nog altijd beter dan nordic walking
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Meting van Actuele Waterdata klopt iig van geen kant. Met een 11 was praktisch voor de wind varen vandaag. Niet de moeite waard dus. Heb wel even mn GoPro kitemount kunnen testen. Ben benieuwd
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Heren, ik ben vandaag de hele dag op de dam geweest, waar de hele dag gevaren is. Het hield niet over, maar ik heb met mijn 8.5 een uurtje prima gevaren, daarna kwam ik te kort. Had geen zin om groter te pompen. 11-12 meter was dus hele dag prima varen.....
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
En met de stroming er weer 5 af...
daar waar ik kite staat geen stroming... en is het water spiegel rete vlak En anders zoek ik de golven op maar daar moet het harder voor waaien!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Meting van Actuele Waterdata klopt iig van geen kant. Met een 11 was praktisch voor de wind varen vandaag. Niet de moeite waard dus. Heb wel even mn GoPro kitemount kunnen testen. Ben benieuwd Bizar, wij hebben een heerlijk geskimd vandaag!
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
de vlakte van de raan was prachtig...zelfs barrels
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Kom volgende keer even opkruisen vrind! We zitten bij de C-side tegenwoordig
|
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Meting van Actuele Waterdata klopt iig van geen kant. Met een 11 was praktisch voor de wind varen vandaag. Niet de moeite waard dus. Heb wel even mn GoPro kitemount kunnen testen. Ben benieuwd Bizar, wij hebben een heerlijk geskimd vandaag! Heb nog even de data nagekeken, HvH was de hele dag goed te doen maar eind vd middag niet meer...precies toen ik kwam Zonde! Ach ja, cest la vie!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
5km uit de kust van Zeeuws Vlaanderen? Sick!!!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Heerlijke Skimsessie gehad op de Dam van 17u tot 19.30. Het gaat eindelijk ergens op lijken lol. Heerlijke rustig zeg, dat moeten we meer hebben en het laatste uurtje rete vlak.
@ Rob Afgaand op de Dam is toch juist gunstig gezien de stroming?
|
|
|
|
Yoram
|
Helemaal verkeerd gegokt, stond ik met Pallo op een zonnig strand met 4kn wind, hopelijk morgen/dinsdag meer geluk
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
@michiel jammer genoeg stond ik in werkelijkheid in z-h te wachtte op wind. hoe varen je kites?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@michiel jammer genoeg stond ik in werkelijkheid in z-h te wachtte op wind. hoe varen je kites?
Grapjas! Geen idee hoe ze varen, want ze liggen nu in het distributiecentrum van Den Haag. Geen idee hoe laat ze hier worden aangeboden aan de deur, wellicht straks gelijk even testen. Er is wat wind voorspeld voor vandaag (vanmiddag) Edit: pakketservice is onderweg naar mijn voordeur Waar kiten vanmiddag?
|
|
|
Spoon
|
ik kan na mn werk wel ergens naar toe rijden
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
vanmiddag (aan het einde dan)? Dat lijkt me leuk! Onder de ZM weer eens?
|
|
|
|
d@ni
|
Die van mij liggen er ook vast in. Hoop dat de regen vanavond niet komt.. Weet nog niet waar ik ga varen
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Na het succesje van gisterenavond op de Dam probeer ik dat kunstje vanmiddag/vanavond weer ff over te doen!
Lepel ook nog tegenkomen na al die jaren ;-) op het water nog wel...
|
|
|