Lex
|
Grafzooi: Beste Downwinder inschrijver, Allereerst mijn excuses voor het lang uitblijven van een reactie op je inschrijving. Ik ben samen met ons team druk bezig geweest om alle ruim 350 inschrijvingen te verwerken en het aantal deelnemers zo groot mogelijk te maken. Helaas zit er om o.a. veiligheidsredenen een limiet aan het aantal deelnemers wat mee kan varen. Wij hebben het aantal deelnemers reeds met 50 verhoogd maar helaas zit jij hier niet bij. Ik stel niet graag teleur en ben ontzettend blij met jullie enthousiasme, maar ergens moeten we toch een stop zetten. Uiteraard vergeet ik je niet, mocht er namelijk iemand afmelden of niet betalen, dan zal ik je als nog uitnodigen om mee te varen. Zonder bevestiging van mijn kant is deelname dus geen optie. Op de dag zelf ben je uiteraard welkom voor het evenement en het feest. Het is zeker de moeite waard om te kijken naar 250 vliegers langs de kust. Of als je niet stil kan zitten zoeken we nog wat vrijwilligers voor de bar of bbq en andere bezigheden. Mochten wij volgend jaar wederom een downwinder organiseren dan sta je in ieder geval op de mailing list en ben je de eerste die op de hoogte is vand e mogelijkheid tot inschrijven. Bedankt voor jullie begrip Sportieve groet, Carlien JumpTeam Scheveningen Downwinder team 2008 downwinder@jumpteam.nlwww.jumpteam.nl
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Heren van het goede leven: Vrijdag 18 april weerbericht voor HvH (Oostvoornsemeer):Oostenwind (89 graden) 14-20kn Deels bewolkt, 8 graden Ron, ik ben er rond 10:00 uur Ik ben er rond 12 uur
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Sorry Lex, het stond al op Hanglos. Ze hebben zeer veel aanmeldingen gekregen, net als vorig jaar
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Grafzooi: Beste Downwinder inschrijver, Allereerst mijn excuses voor het lang uitblijven van een reactie op je inschrijving. Ik ben samen met ons team druk bezig geweest om alle ruim 350 inschrijvingen te verwerken en het aantal deelnemers zo groot mogelijk te maken. Helaas zit er om o.a. veiligheidsredenen een limiet aan het aantal deelnemers wat mee kan varen. Wij hebben het aantal deelnemers reeds met 50 verhoogd maar helaas zit jij hier niet bij. Ik stel niet graag teleur en ben ontzettend blij met jullie enthousiasme, maar ergens moeten we toch een stop zetten. Uiteraard vergeet ik je niet, mocht er namelijk iemand afmelden of niet betalen, dan zal ik je als nog uitnodigen om mee te varen. Zonder bevestiging van mijn kant is deelname dus geen optie. Op de dag zelf ben je uiteraard welkom voor het evenement en het feest. Het is zeker de moeite waard om te kijken naar 250 vliegers langs de kust. Of als je niet stil kan zitten zoeken we nog wat vrijwilligers voor de bar of bbq en andere bezigheden. Mochten wij volgend jaar wederom een downwinder organiseren dan sta je in ieder geval op de mailing list en ben je de eerste die op de hoogte is vand e mogelijkheid tot inschrijven. Bedankt voor jullie begrip Sportieve groet, Carlien JumpTeam Scheveningen Downwinder team 2008 downwinder@jumpteam.nlwww.jumpteam.nl Ik zal aan je denken en aan al die anderen die niet kunnen. Wel jammer het had een mega downwinder kunnen worden.
|
|
|
Lex
|
ja.. had me al de derde dag ingeschreven ofzo, in ieder geval veel eerder dan dat he top Hanglos stond. Maarja, dan maar knallen op oostvoorne
|
|
|
R.B.
|
shit lex en ons team dan???? Ik mag lekker wel haha.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Zevenhuizerplas is ook al een tijdje verboden. Er staan daar ook hoogspanningskabels over het water. Dat is niet waar, de kabels die jij bedoel staan na de korfoepad er staan dus een AH, 2 blokken met huizen en hoogbouw nog tussen. Ze gebruiken dat alleen om kitesurfen te verbieden en omdat de wind aan die zijde van de plas het meest constant is. ze zien een kite als een gewone vlieger dus bij releasen kan deze over de huizen en flats in de HSkabels belanden en dan zit een heel groot stuk zonder spanning. De HSkabels die daar lopen is een hoofd aders in het netwerk.
Het maakt allemaal verder niet zo veel uit want kiten is daar al 4 jaar verboden.
|
|
|
martijn
|
Grafzooi:
Zonder bevestiging van mijn kant is deelname dus geen optie. Op de dag zelf ben je uiteraard welkom voor het evenement en het feest. Het is zeker de moeite waard om te kijken naar 250 vliegers langs de kust. Of als je niet stil kan zitten zoeken we nog wat vrijwilligers voor de bar of bbq en andere bezigheden.
Ja we gaan allemaal lang de kust staan kijken naar 250 vliegers................. NOT! Dat is wel k u t man. En op hanglos zitten gasten die een paar dagen van te voren hebben ingeschreven en wel mogen...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jongens iedereen al weg naar oostvoornsemeer..niksmeer:P volgens mij i shij zelfs op vrouwenpolder aflanding nu, ozo ga zo ook maar naar dat meer.. The O, hoe laat ga jij?
|
|
|
|
|
|
martijn
|
jongens iedereen al weg naar oostvoornsemeer..niksmeer:P volgens mij i shij zelfs op vrouwenpolder aflanding nu, ozo ga zo ook maar naar dat meer.. The O, hoe laat ga jij? Hoezo is hij bij vrouwenpolder aflandig? Met zuid is hij pas echt recht aflandig en met noord recht aanlandig. Dan is oost toch gewoon te doen?
|
|
|
Lex
|
OZo had hij het over, dus dan is die daar schuin-aflandig.
|
|
|
R.B.
|
Ik ga vanmiddag rond een uurtje of 2 naar oostvoorsemeer rijden als het dan tenminste nog waait
|
|
|
martijn
|
OZo had hij het over, dus dan is die daar schuin-aflandig.
Ok, bij mij stond op kitehigh voorpagina oost, vandaar.
|
|
|
ROBST3R
|
Hoeveel is de boete die je krijgt als ze je pakken wijlens het kiten op de zevenhuizenplas?
|
|
|
d@ni
|
Voor donderdag geven ze al wat hoger op ZW. Donderdag dus weer autoplaya.(als't zo blijft)
|
|
|
martijn
|
Voor donderdag geven ze al wat hoger op ZW. Donderdag dus weer autoplaya.(als't zo blijft)
En de temperaturen gaan er ook steeds beter uitzien Ik kan niet wachten tot ik weer het water op kan! Btw Daniel, heb je een Warroo gekocht?
|
|
|
hans
|
@ hard2handle als het nog waait zeg maar hoe laat , ik wil ook nog wel ff knallen
|
|
|
Mini_Arno
|
waar ligt de vrouwenpolder?
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Zoooooo zeg, het was vandaag wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eel erg vlagerig op die oostvoornse plas. ik werd er stapelgek van met m'n 12. eerst volop sinussen omweg te komen dan plots een tornado die voorbij komt met 634 bft. het ging werkelijk nergens over..later nog met 9 aan het k*tten geweest. maar goed toch wel lekker daagie gehad, ben gebroken, deze vlagen kost mega veel energie.. Op naar de ZW
|
|
|